MyBigMouth Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hvis du er forelska i noen. du har prøvd flere ganger å få tegn tilbake fra denne personen. Men dama viser ingen teg. HVAGJØRDUDA? hater når noen spørr "hvem er det du har på hjertet nå da?" når det faktisk er de det er snakk om Hva svarer man da? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er ett av verdens store mysterium... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kanskje om du sier noe veldig søtt som: jeg liker en veldig søt jente med *beskriv jenten du snakker til som du liker* ... eg hadde smeltet .. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Men du er blond da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hater når noen spørr "hvem er det du har på hjertet nå da?" når det faktisk er de det er snakk om Hva svarer man da? Svar: "Deg." Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hater når noen spørr "hvem er det du har på hjertet nå da?" når det faktisk er de det er snakk om Hva svarer man da? Svar: "Deg." /slap Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hvis du er forelska i noen. du har prøvd flere ganger å få tegn tilbake fra denne personen. Men dama viser ingen teg. HVAGJØRDUDA? hater når noen spørr "hvem er det du har på hjertet nå da?" når det faktisk er de det er snakk om Hva svarer man da? LOL hadde en morsom situsjon der ja... når jeg gikk i 8. klasse på ungdomskolen så svarte jeg bare DEG, også hun... oki så då er vi sammen nå da sant :!: Svettet litt før svaret kom ahahaha :!: EDIT: Faen så gale den situasjonen kunne gått då Endret 27. september 2005 av chills Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 sa det til a nå da. Endte med at hu bare ville ha meg som venn. Har det helt jævlig nå! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 sa det til a nå da. Endte med at hu bare ville ha meg som venn. Har det helt jævlig nå! FAEN! Føler med deg. Men jeg syns det er jævlig bra at du spurte... Da må du foreløpig bare ta til tårene(hvis du ikke er ekte MANN da ) så ordner det seg etterhvert Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Men du er blond da and...? what are you implying? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 *snip* Så koselig å høre. Ja... det er kjipt å reise fra kjæresten. Drar selv til USA om 6 dager. Blir der to år.... Gudene vet hvordan det skal gå med dama da Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Men du er blond da and...? what are you implying? VKV? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvis du er forelska i noen. Du har prøvd flere ganger å få tegn tilbake fra denne personen. Men dama viser ingen teg. HVAGJØRDUDA? Du prøver for hardt. Det er ikke nødvendig å prøve å imponere kvinner for noen grunn, det fører bare til at en oppfører seg usikker, veik, trengende, og alt annet negativt. Faktisk vil damer gjerne bli mer imponert om du ikke bryr deg om å gjøre dem imponert, og hun vil prøve å imponere deg istedet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvis du er forelska i noen. Du har prøvd flere ganger å få tegn tilbake fra denne personen. Men dama viser ingen teg. HVAGJØRDUDA? Du prøver for hardt. Det er ikke nødvendig å prøve å imponere kvinner for noen grunn, det fører bare til at en oppfører seg usikker, veik, trengende, og alt annet negativt. Faktisk vil damer gjerne bli mer imponert om du ikke bryr deg om å gjøre dem imponert, og hun vil prøve å imponere deg istedet. Generalisering.com? Alle jenter er ikke like vøttu. Hvis hun ikke liker deg fra før hjelper det EKTREMT lite å være overlegen. Det fører dere bare fra hverandre. (Selverfart.) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Hvis du er forelska i noen. Du har prøvd flere ganger å få tegn tilbake fra denne personen. Men dama viser ingen teg. HVAGJØRDUDA? Du prøver for hardt. Det er ikke nødvendig å prøve å imponere kvinner for noen grunn, det fører bare til at en oppfører seg usikker, veik, trengende, og alt annet negativt. Faktisk vil damer gjerne bli mer imponert om du ikke bryr deg om å gjøre dem imponert, og hun vil prøve å imponere deg istedet. Generalisering.com? Alle jenter er ikke like vøttu. Hvis hun ikke liker deg fra før hjelper det EKTREMT lite å være overlegen. Det fører dere bare fra hverandre. (Selverfart.) Blah blir så jævlig irritert over at hu skal diksutere "den nye typen" med meg :@ Har ikke vært påtrengende, tulla med det 2 ganger i året elns.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Virker som at folket her inne rett og slett prøver for hardt. Jeg for min del har aldri hatt større hell med damene enn da jeg var hjemme på perm og egentlig gav passe f. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Gir egentlig passe F...men lov å dyrke en forelskelse... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nei, du prøver for hardt. Det går ikke an å fremskynde slike ting. Det må skje naturlig. Desto hardere man prøver å kapre drømmedama, desto vanskeligere vil det bli å få henne. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nei, du prøver for hardt. Det går ikke an å fremskynde slike ting. Det må skje naturlig. Desto hardere man prøver å kapre drømmedama, desto vanskeligere vil det bli å få henne. Åssen i helvette får du da den du vil ha....kan jo ende opp med et lite nakkeskudd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er bare å bli vennen hennes det. Så flørter du uhemmet med alle andre damer, til slutt vil hun nok bite på agnet. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg