Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da.

:hmm:

6707468[/snapback]

Aldri vert forelsket, vet ikke hva jeg går glipp av. :(

Ignorance is bliss... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da.

:hmm:

6707468[/snapback]

Aldri vert forelsket, vet ikke hva jeg går glipp av. :(

Ignorance is bliss... ?

6708531[/snapback]

Hvis kjærligheten ikke blir gjengjeldt går du bare glipp av faenskap som du helst vil gå glipp av.

Lenke til kommentar
Gjenside forelskelse kan trygt regnes som det stikk motsatte av en forelskelse i en som ikke vil ha deg. Å være forelsket i en som ikke er forelsket i deg er helt utrolig vondt.

6709149[/snapback]

amen det som skjedde de siste skal me sjå... 4 gangene

den ene gangen syntes jeg jeg fikk masse gjensidige signaler.. men akk når man er forelsket hører man vel mye av det man selv vil høre

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ganske glad. Han jeg er interessert i ringte meg natt til lørdag, i 40 min. Han hadde vel ikke giddet det dersom han ikke var det minste interesert overhodet? Så sender han meldinger til meg på natta og lurer på om jeg er våken osv.

Men det er farlig å være forelska. Det kan gjøre så utrolig vondt. Men noen ganger er det verdt det.

Lenke til kommentar
Det blir jo litt trist å leve hele livet uten å tillate seg å føle noe for noen.. Vil jeg tørre å påstå. Jeg er definitivt ikke laget slik at jeg kan være ensom i lengre perioder uten å bli sprø av det.

6709396[/snapback]

for min del har jeg fått en dør slengt i tryne litt for mange ganger..

Lenke til kommentar
Det blir jo litt trist å leve hele livet uten å tillate seg å føle noe for noen.. Vil jeg tørre å påstå. Jeg er definitivt ikke laget slik at jeg kan være ensom i lengre perioder uten å bli sprø av det.

6709396[/snapback]

Jeg har ikke planer om å gå aleine til jeg dauer. Men akkurat nå er det ikke noe jeg gidder stresse med. Snubler jeg over et forhold er det flott, hadde sikkert likt det, men jeg klarer meg fint uten også, har overlevd mye drit hittil, så hvorfor ikke litt til:P Jeg er bare 19 år da, så har sikkert endel år igjen.

Lenke til kommentar

6709396[/snapback]

Jeg er bare 19 år da, så har sikkert endel år igjen.

6709405[/snapback]

Trikken kommer hvert tiende minutt... (Om du tok den ;))

Kjærlighet er stress:( Kjærlighet er bekymring, kjærlighet er vondt =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...