akarno Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da. 6707468[/snapback] Aldri vert forelsket, vet ikke hva jeg går glipp av. Ignorance is bliss... ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Forelskelse er fantastisk Har aldri vært så forelsket som jeg er nå. :love: Endret 19. august 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Forelskelse er fantastisk Har aldri vært så forelsket som jeg er nå. :love: 6708539[/snapback] Din jævla Promp med stor P. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Forelskelse er fantastisk Har aldri vært så forelsket som jeg er nå. :love: 6708539[/snapback] Din jævla Promp med stor P. 6708680[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Forelskelse er fantastisk Har aldri vært så forelsket som jeg er nå. :love: 6708539[/snapback] Ikke hør på de andre folka... Bra det er noen som har det bra. Håper du får det fint med den nye kjærlighten!! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ikke hør på de andre folka... Bra det er noen som har det bra. Håper du får det fint med den nye kjærlighten!! 6708774[/snapback] Det var jo det jeg prøvde å si Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da. 6707468[/snapback] Aldri vert forelsket, vet ikke hva jeg går glipp av. Ignorance is bliss... ? 6708531[/snapback] Hvis kjærligheten ikke blir gjengjeldt går du bare glipp av faenskap som du helst vil gå glipp av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gjenside forelskelse kan trygt regnes som det stikk motsatte av en forelskelse i en som ikke vil ha deg. Å være forelsket i en som ikke er forelsket i deg er helt utrolig vondt. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gjenside forelskelse kan trygt regnes som det stikk motsatte av en forelskelse i en som ikke vil ha deg. Å være forelsket i en som ikke er forelsket i deg er helt utrolig vondt. 6709149[/snapback] amen det som skjedde de siste skal me sjå... 4 gangene den ene gangen syntes jeg jeg fikk masse gjensidige signaler.. men akk når man er forelsket hører man vel mye av det man selv vil høre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er egentlig ganske glad. Han jeg er interessert i ringte meg natt til lørdag, i 40 min. Han hadde vel ikke giddet det dersom han ikke var det minste interesert overhodet? Så sender han meldinger til meg på natta og lurer på om jeg er våken osv. Men det er farlig å være forelska. Det kan gjøre så utrolig vondt. Men noen ganger er det verdt det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Han virkar absolutt interessert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 kjærighet fører bare til at du blir såret Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis man ikke tør å miste, vil man aldri kunne elske..... Eller noe i den duren Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Man må unnvike de tre store L'ene: Luftforurensing, Lydforurensing og Love, hehe. Som Ronnie Le Tekrø sa. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det blir jo litt trist å leve hele livet uten å tillate seg å føle noe for noen.. Vil jeg tørre å påstå. Jeg er definitivt ikke laget slik at jeg kan være ensom i lengre perioder uten å bli sprø av det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det blir jo litt trist å leve hele livet uten å tillate seg å føle noe for noen.. Vil jeg tørre å påstå. Jeg er definitivt ikke laget slik at jeg kan være ensom i lengre perioder uten å bli sprø av det. 6709396[/snapback] for min del har jeg fått en dør slengt i tryne litt for mange ganger.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det blir jo litt trist å leve hele livet uten å tillate seg å føle noe for noen.. Vil jeg tørre å påstå. Jeg er definitivt ikke laget slik at jeg kan være ensom i lengre perioder uten å bli sprø av det. 6709396[/snapback] Jeg har ikke planer om å gå aleine til jeg dauer. Men akkurat nå er det ikke noe jeg gidder stresse med. Snubler jeg over et forhold er det flott, hadde sikkert likt det, men jeg klarer meg fint uten også, har overlevd mye drit hittil, så hvorfor ikke litt til:P Jeg er bare 19 år da, så har sikkert endel år igjen. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det blir jo litt trist å leve hele livet uten å tillate seg å føle noe for noen.. Vil jeg tørre å påstå. Jeg er definitivt ikke laget slik at jeg kan være ensom i lengre perioder uten å bli sprø av det. 6709396[/snapback] Jeg er bare 19 år da, så har sikkert endel år igjen. 6709405[/snapback] Trikken kommer hvert tiende minutt... (Om du tok den ) Kjærlighet er stress:( Kjærlighet er bekymring, kjærlighet er vondt =/ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kjærlighet kan være vidunderlig også, om man bare gir det en sjanse.. Men det er ikke alltid man treffer en man klaffer ordentlig med, og det har en tendens til å gå litt for lang tid før man finner det ut, til at man kommer ut av det uten negative følelser. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 "God created Adam and Eve, not Adam and Steve." 6708125[/snapback] Trodde mennesker utviklet seg fra aper, jeg. Du vet, de dyrene som også har tilfeller av homofili. 6708135[/snapback] hvem har sagt at Adam og Eva ikkje var aper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg