Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da.

:hmm:

6707468[/snapback]

Er bare å finne seg en av de nye jentene som har begynt GK. Masse bra der å forelske seg i.

6707481[/snapback]

Mjæ, først må man bli kjent. ^^

Lenke til kommentar
Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da.

6707468[/snapback]

Er bare å finne seg en av de nye jentene som har begynt GK. Masse bra der å forelske seg i.

6707481[/snapback]

Mjæ, først må man bli kjent. ^^

6707505[/snapback]

Blir ikke kjent ved å sitte inne kl 22 på en lørdag.

Lenke til kommentar

6707468[/snapback]

6707481[/snapback]

Skolen er et flott sted å finne seg en kjæreste. (imo)

Lenke til kommentar

6707468[/snapback]

6707481[/snapback]

Skolen er et flott sted å finne seg en kjæreste. (imo)

6707558[/snapback]

Klassen er et forferdelig sted å finne seg en kjæreste. Personlig synes jeg heller ikke noe om skolen, men det er bedre enn klassen. En viktig del av å være kjærester er å tilbringe tid sammen, men en viktigere del er å ha tid for seg selv. Hvis du ikke kan regulere når du ser kjæresten, så kan det skape problemer.

For ikke å snakke om etter forholdet er over, og du fortsatt må se jenten hver dag.

Lenke til kommentar
skaleg tolke dette positivt, eller negativt, eller hvordan, eller hvilke grad positivt?

MSN Samtale:

eg: Hadebra ;) gla i deg ;):p:D

HO: right back at yah =)

(dette er ikkje samme jenta som eg traff forige helg)

6707453[/snapback]

Ikke tolk det på noen måte. Jeg sier "glad i deg" til mange jenter uten at de er mer enn venner for meg. Samme gjør de med meg. Det hun sier betyr nok ikke "fuck off din pikk", men det trenger ikke bety "ta meg nå!" heller.

Lenke til kommentar

Trenger noen tips her folks, skal begynne på vg nå, og det er noe jeg ikke skjønner, første dag på ungdom skolen var det to jenter som virka veldig inerresert, og det viste seg at begge ville være sammen med meg, og resten av ungdom skole tia har jeg vært ganske populær, men problemet er at de liksom slår opp etter max 3 uker! Er jeg veldig pen, men så finner de ut at personligheten min suger når de blir kjent med meg? Hva er galt? :O

Lenke til kommentar
Trenger noen tips her folks, skal begynne på vg nå, og det er noe jeg ikke skjønner, første dag på ungdom skolen var det to jenter som virka veldig inerresert, og det viste seg at begge ville være sammen med meg, og resten av ungdom skole tia har jeg vært ganske populær, men problemet er at de liksom slår opp etter max 3 uker! Er jeg veldig pen, men så finner de ut at personligheten min suger når de blir kjent med meg? Hva er galt? :O

6708209[/snapback]

Hvis en jente har lyst til å bli sammen med deg uten å ha snakket med deg, så er det av helt feile grunner. Dette resulterer i et forhold som blir veldig kjedelig etter tidligere nevnte 3 uker. Hvis du først blir litt kjent med jentene, for deretter å utvikle et forhold med dem, så vil du oppdage at forholdene varer mye lenger. Det holder ikke å være tiltrukket av hverandre (med mindre forholdet er rent fysisk), det må være en kobling mellom dere i tillegg.

Lenke til kommentar

6708209[/snapback]

Hvis en jente har lyst til å bli sammen med deg uten å ha snakket med deg, så er det av helt feile grunner. Dette resulterer i et forhold som blir veldig kjedelig etter tidligere nevnte 3 uker. Hvis du først blir litt kjent med jentene, for deretter å utvikle et forhold med dem, så vil du oppdage at forholdene varer mye lenger. Det holder ikke å være tiltrukket av hverandre (med mindre forholdet er rent fysisk), det må være en kobling mellom dere i tillegg.

6708250[/snapback]

Det var det jeg også trodde, nivået på ungdomskolen er kanskje ikke akkurat det beste, blir vel litt lettere på vg?

Men har liksom alltid hvert sånn, har jo kjent endel av dem godt fra før og, jeg som trodde jeg var personlighet > utseende :nei:

Lenke til kommentar

Å Blir deilig å treffe jenta igjen. Har ikke snakke med hun på en uke for hun har vært bortreist. Bare "Telefonert" med henne :p Tror det kan bli noe seriøst med henne hun spør alltid om hun kan komme på besøk og er like kosesyk hver gang :love: Er en annen som også liker henne men hun så på han som en venn sa hun.

Gjorde ihvertfall godt inntrykk på familien, vi lå i senga hennes og "koste", så kommer mora inn for å si god natt, var litt flaut siden jeg aldri hadde hilst på hun, men hadde visst gjort godt inntrykk på familien alikevel :whistle:

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om god eller dårlig personlighet, bare hvorvidt dere passer sammen. Tenk heller at din personlighet ikke var kompatibel med jentenes dårlige personligheter. Det skal være sagt at kjærlighet ikke blir enklere på VGS eller senere i livet, det er det samme slitet livet ut. Merkelig nok er kjærlighet fortsatt populært verden over, så det er tydeligvis verdt det.

Lenke til kommentar
Steffyboy: Du studerer visst det samme som samboeren til søstra mi. Psykologi virker spennende. Hvordan var første uka med forelesninger?

Btw: Samboeren hennes heter emeli og er nordlending, fra Narvik. Kanskje du kommer i kontakt med henne etterhvert (vet ikke hvilke fag hun tar)

6708482[/snapback]

Spør meg etter den første uka med forelesninger :)

Dette har vært fadderuke, med aktiviteter som drikking, drikking og drikking.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...