Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Uff... jeg føler meg litt alene om dagen jeg da. Savner noen, eller lettere sagt en kjæreste. Bare noen å være sammens med, snakke med, kose meg, krangle med :p

En skikkelig følelse av tommhet rett og slett. Her om søndagen så nådde det en topp. Gikk inn i skikkelig deppe humør. Var ute å kjørte bil, aleine på veien, regnevær, litt utpå kvelden, deppe sang på radioen... Jeg ble skikkelig rørt og liksom... vet ikke hva jeg skal kalle det. Fikk bare lyst til å grine.

Så, vi får be om bedre tider og at skolestart og et nytt år byr på nye muligheter :)

Dessuten, husk folkens, grasset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet ;)

6683549[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg syns synd i deg eller misunner deg. Jeg kan ikke savne noe jeg aldri har hatt, men det har tydligvis du og det gjør meg litt missunelig på deg. :blush:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet hos meg er "klassefenomenet" som går igjen overalt. She's ho high! Hun er jo litt bedre enn meg da.. for å si det sånn. Men herregud, det gjør vel egentlig ingen ting når jeg tenker meg om. Gidder ikke gå å la det tære i sjela mi hele tiden.

6702731[/snapback]

Jeg er villig til å satse alt jeg har på at hun ikke er bedre enn deg.

Lenke til kommentar
Saken med jenter er at de i virkeligheten har liten omtanke for gutten. Ting skal liksom alltid passe dem, guttene er deres slaver.

6702675[/snapback]

Så alle jenter er følelseskalde egoister? :roll:

6704951[/snapback]

Haha. Ja. Visst faen.

6705011[/snapback]

Kunne ikke sakt det bedre selv..

Lenke til kommentar
Saken med jenter er at de i virkeligheten har liten omtanke for gutten. Ting skal liksom alltid passe dem, guttene er deres slaver.

6702675[/snapback]

6704951[/snapback]

Haha. Ja. Visst faen.

6705011[/snapback]

6705015[/snapback]

Tviler jeg egentlig på. Det er nok heller dere som roter dere opp i feil personer.

Lenke til kommentar

6702675[/snapback]

6704951[/snapback]

Haha. Ja. Visst faen.

6705011[/snapback]

6705015[/snapback]

Helt enig! Vi er jenters slaver, huff, jeg venter heller til en jente som ikke er sånn.

Lenke til kommentar

6702675[/snapback]

6704951[/snapback]

Haha. Ja. Visst faen.

6705011[/snapback]

riiiiight :ermm:
Lenke til kommentar
Jeg føler egentlig et lite savn mot det å være forelsket. Det lille håpet man har, at det ikke skal mer til enn et smil for å glede deg og alt annet. Selv om det ender slik du ikke vil har man det i hvert fall fint frem til da.

:hmm:

6707468[/snapback]

Er bare å finne seg en av de nye jentene som har begynt GK. Masse bra der å forelske seg i.

Lenke til kommentar

6702675[/snapback]

6704951[/snapback]

En god del av dere. :)

Har selv hatt problemer med en som skal ha alt på hennes premisser. Ikke faen om hun får det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...