Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har snart vært sammen med kjæresten min i 8 måneder nå ^^

Traff henne første gang 4. november 05, og tenkte jeg skulle prøve å finne på noe romantisk med henne da. Men jeg lurer litt på hva.

6699155[/snapback]

Noe som viser at du bryr deg om henne, altså noe spesielt.

Edit:Undertøy,sminke,parfyme og slikt er liksom sånn "helt vanlig", hvis du skjønner hva jeg mener :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Det er slutt med kjæresten :(

Jeg har vært sammen med hu i 1 år og 7 måneder,

Jeg syns alt var så perfekt, helt til hu slo opp i dag :(

Jeg har brukt flere 1000 kr på hu, jeg har gitt opp venner for hu,

Jeg har gjort alt en gutt kan gjøre for jenta si, det mener jeg!

Også syns hu vi er mer venner enn kjærester,

Har noen opplevd dette? det er såå surt, føles som om ingen i hele verden er som hu :S

Lenke til kommentar

Har noen opplevd dette? det er såå surt, føles som om ingen i hele verden er som hu :S

6701870[/snapback]

Det er jentenes måte å si "dra til helvete" på...

Føler med deg.

Lenke til kommentar

6701870[/snapback]

1. Hvorfor bruke flere 1000 kroner på henne?

2. Hvorfor bruker du dette som et argument?

3. Dumt for deg da.

Lenke til kommentar
Det er jentenes måte å si "dra til helvete" på...

Føler med deg.

Ikke nødendigvis.

Det kan faktisk stemme. Opplevd det selv en gang, fant ut av i rett og slett ikke passet sammen. Vi er venner i dag. :)

Poenget var at jeg føler at jeg har gjort så mye,

for å så få tilbake så lite.

6701942[/snapback]

Det er alltid en risiko.

Og husk at ei jente skal ikke elske deg fordi gir henne mye ting og bruker masse penger på henne, men fordi hun er tiltrukket deg, liker din personlighet, osv... ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Ja, har vært veldig snill utenom penger,

Hun sier det selv også, (nå i ettertid)

Hun bare klarer ikke å gi meg en ordentlig forklaring,

Dere har ikke hørt hele historien, jeg har tilogmed gitt henne en ny sjangse etter hun kyssa en annen gutt (for det var ikke hennes feil, han kyssa hu) også slo hun opp etter en uke..

Jenter! arg, pulevenner, <3

Lenke til kommentar
Ja, har vært veldig snill utenom penger,

Hun sier det selv også, (nå i ettertid)

Hun bare klarer ikke å gi meg en ordentlig forklaring,

Dere har ikke hørt hele historien, jeg har tilogmed gitt henne en ny sjangse etter hun kyssa en annen gutt (for det var ikke hennes feil, han kyssa hu) også slo hun opp etter en uke..

Jenter! arg, pulevenner, <3

6702308[/snapback]

Altså.. det virker som om jenter (og gutter) har en tendens til å si at han kyssa meg osv, men de har ikek akkurat strittet imot, så det må være noe der. Hvis følelsene hennes er borte for deg er det ikke så veldig mye du kan gjøre tror jeg.. Må nesten bare bruke tid til hjelp! :)

Lenke til kommentar

du har rett ; )

Men det med kysset tror jeg stemmer, hu gråt så mye når hu sa det, og når jeg var på datan hennes så jeg at hu hadde blokkert han fra msn, tilogmed utenom å sagt noe til meg.. så stemmer nok det,

jeg kommer nok over hu om en stund, selv om det vil ta lang tid!

Lenke til kommentar

Har vært borti det "obs, følelsene forsvant. Hade!"-greiene. Suger noe jævlig. En leter hele tiden etter ting med seg selv som er grunnen til at hun gav f plutselig, men tror ikke det er der en må lete. Min allerede lille selvtillit fikk en knekk der, det må jeg ærlig innrømme. Men noen ganger skjer det bare, og da må en komme seg videre. Det suger, ja....kan ikke si annet enn det.

Lenke til kommentar
Sliter noe jevlig med der selv nå. Verden min har falt helt i grus. Savner henne så sinsykt.

6702495[/snapback]

Det er det jeg føler også,

Når du er lei deg for det så blir liksom alt annet galt også,

Skolen er møkk, ingen venner liker deg, (tror du da)

alt er bare jævlig liksom, har aldri hatt sånn ordentlig kjæreste før hu, så er ikke kjent med det, men får håper det går over!

Lenke til kommentar
Ønsker deg forsåvidt lykke til jeg og. Så lenge du ikker er en forbanna drittsekk som går etter jenter på grunn av utseende.

6690649[/snapback]

Jeg vet de aller, aller fleste bryr seg veldig mye om utseende. Mennesker er bare sånn, det ligger i vår natur.

Lenke til kommentar
Er forelska.. så syykt forelska! Åhh..

Kan hun ikke bare bli min??

6702586[/snapback]

Tja, prøv deg da vel.

Forøvrig har jeg helt gitt opp dette med jenter. Pule når det trengs ellers venner. De tidene jeg har hatt kjæreste er de tidene som har vært det verste, mener nå jeg. Masse bekymringer, masse dritt, helt meg fengsla til ei jente osv.

Saken med jenter er at de i virkeligheten har liten omtanke for gutten. Ting skal liksom alltid passe dem, guttene er deres slaver.

Lenke til kommentar
Er forelska.. så syykt forelska! Åhh..

Kan hun ikke bare bli min??

6702586[/snapback]

Tja, prøv deg da vel.

Forøvrig har jeg helt gitt opp dette med jenter. Pule når det trengs ellers venner. De tidene jeg har hatt kjæreste er de tidene som har vært det verste, mener nå jeg. Masse bekymringer, masse dritt, helt meg fengsla til ei jente osv.

Saken med jenter er at de i virkeligheten har liten omtanke for gutten. Ting skal liksom alltid passe dem, guttene er deres slaver.

6702675[/snapback]

Problemet hos meg er "klassefenomenet" som går igjen overalt. She's ho high! Hun er jo litt bedre enn meg da.. for å si det sånn. Men herregud, det gjør vel egentlig ingen ting når jeg tenker meg om. Gidder ikke gå å la det tære i sjela mi hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke det er vanskelig å få seg kjæreste,

Det som er vanskelig er å beholde henne!

6702625[/snapback]

Duu....Det hjalp lite å gi og gi?

Tenk deg foreldre gir deg bil, hus, beste skole du kan gå på, stinn av penger, osv etterhvert blir du vant til å få og få, da føler du ikke noe lenger og vil kanskje ha mer? sånn er det med hun og nesten alle andre mennesker. IKKE gi ting, bare når du virkelig mener det.

Jeg hadde en X, hun ville jeg skulle spandere osv osv, jeg sa nei når hun ber om sånn, jeg gir bare når hun fortjener det, hun ble selvsagt sur for hun vil få det hun vil, jeg tenker, hvis jeg gir henne, betyr hun vil ha mer. Sånn er det bare, ikke gi, som om ikke å gi barna snop bare fordi de vil ha det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...