Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker deg forsåvidt lykke til jeg og. Så lenge du ikker er en forbanna drittsekk som går etter jenter på grunn av utseende.

6690649[/snapback]

Hvis en ikke kjenner noen hva annet kan enn gå etter enn utsenedet?

Jeg sier ikke at personlighet IKKE er viktig(tvert i mot, i lengden så er det viktigst), men hvis en ikke kjenner en person så er det en rent overfladisk avgjørelse om en vil møte vedkommende eller ikke da det er det eneste man "har på" personen.

Og man må jo være tiltrukket til en person, og uansett hvordan man vender og vrir på det så er ikke personlighet nok der.

Skulle 'tho ønske man kunne se personlighet på folk, nok av jenter som er fine der ute, men med god personlighet? Det er sjeldne saker. :p

Lenke til kommentar
Hvis en ikke kjenner noen hva annet kan enn gå etter enn utsenedet?

Jeg sier ikke at personlighet IKKE er viktig(tvert i mot, i lengden så er det viktigst), men hvis en ikke kjenner en person så er det en rent overfladisk avgjørelse om en vil møte vedkommende eller ikke da det er det eneste man "har på" personen.

Og man må jo være tiltrukket til en person, og uansett hvordan man vender og vrir på det så er ikke personlighet nok der.

Skulle 'tho ønske man kunne se personlighet på folk, nok av jenter som er fine der ute, men med god personlighet? Det er sjeldne saker. :p

6690949[/snapback]

Utseendet gjenspeiler gjerne personligheten. F.eks. hvis en person går kledd i band-t-skjorter viser det gjerne hvilke band personen liker, eller i hvert fall hva slags visuelle motiver personen liker. Eller kanskje vedkommende bryr seg om moter, og derfor går kledd i de nyeste moteklærne. Kanskje liker personen å vise at han/hun er jøde, og derfor har et kjede med davidsstjernen. Og kanskje er vedkommende sosialist, og velger derfor å gå med en håndleddvarmer med en rød stjerne på. Du skjønner sikkert hvor jeg vil hen. ;)

Med andre ord er utseende (ikke det fysiske utseendet du er født med, men det utseendet du selv har valgt i form av sminke, klesstil, etc.) ganske viktig. Hvis jeg selv hadde gått kledd i rosa skjorte, strikkevest med golfruter, bleket hår, lyseblått hårbånd, tettsittende bukser og et kors hengende rundt halsen, hadde jeg nok blitt oppsøkt av jenter som absolutt ikke passer til personligheten min snarere enn de som gjør det.

Videre er også måten du ter deg på også ganske viktig. Før man i det hele tatt tar kontakt med en person rekker man gjerne å legge merke til om personen banner mye, om personen er vimsete, om personen er høylytt, etc.

Alle disse tingene er med på å uttrykke overflaten av personligheten din. Derfra kan folk selv tenke seg hvordan resten av personligheten din er, og om du er verdt å prøve seg på.

Lenke til kommentar

vill bare få det klart. går ikke bare etter utsende. finner du deg ei dame som er drit fin i utsende men har en drit oppførsel da er ikke hu verdt og bli sammen med. finner du ei som er sånn passe utsende og er snill og grei osv da er a verdt og bli sammen med ^^

Lenke til kommentar
vill bare få det klart. går ikke bare etter utsende. finner du deg ei dame som er drit fin i utsende men har en drit oppførsel da er ikke hu verdt og bli sammen med. finner du ei som er sånn passe utsende og er snill og grei osv da er a verdt og bli sammen med ^^

6692532[/snapback]

Oppførsel er delvis en del av et utseende. Dessuten snakket jeg ikke om trynefaktor, men alt det andre. Jeg snakket også om hva man går etter om man ikke har hatt kontakt med personen, ikke om man allerede kjenner personen.

Lenke til kommentar

6692532[/snapback]

Bra. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...