Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Nå tror eg at eg trenger hjelp. Får ikke sove om nettene. Må rett og slett ha kjæresten min tilbake. Noen som har en lur idê til å få henne til å like meg igjen. Noe jeg kan gjøre for å smelte hjertet hennes. Klarer bare ikke å leve uten henne. Forresten noen som vet om det koster mye peng å gå til psykolog. Lurer på om jeg trenger det snart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hakke peilling om det er her jeg burde poste sånt men fan heller :D

er ei jente jeg liker veldig godt som jeg har innvitert ut på kino med. kjenner a ikke så godt egentlig men pytt pytt. men jeg er så dårlig til og starte en samtale så hva skal jeg si/gjøre for og få samtalen i gang?

har veldig lyst til og bli sammen med a azz :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Hvis dere skal på kino, snakk om filmen dere så/skal se. Ellers, ta det på sparket. En huskeregel er å holde seg unna temaer som politikk, religion og eks-kjærester. :)

Ellers er det noen ting jeg ikke helt klarer å koble...

er ei jente jeg liker veldig godt som jeg har innvitert ut på kino med. kjenner a ikke så godt egentlig men pytt pytt. men jeg er så dårlig til og starte en samtale så hva skal jeg si/gjøre for og få samtalen i gang?

har veldig lyst til og bli sammen med a azz 

Du vil gjerne bli sammen med henne, men du kjenner henne ikke noe spesielt...? Huff, kanskje jeg har et litt gammeldags forhold til kjærlighet, men jeg bruker som regel å kjenne ei jente før jeg tenker så langt..

Lenke til kommentar

Uff... jeg føler meg litt alene om dagen jeg da. Savner noen, eller lettere sagt en kjæreste. Bare noen å være sammens med, snakke med, kose meg, krangle med :p

En skikkelig følelse av tommhet rett og slett. Her om søndagen så nådde det en topp. Gikk inn i skikkelig deppe humør. Var ute å kjørte bil, aleine på veien, regnevær, litt utpå kvelden, deppe sang på radioen... Jeg ble skikkelig rørt og liksom... vet ikke hva jeg skal kalle det. Fikk bare lyst til å grine.

Så, vi får be om bedre tider og at skolestart og et nytt år byr på nye muligheter :)

Dessuten, husk folkens, grasset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet ;)

Lenke til kommentar
Uff... jeg føler meg litt alene om dagen jeg da. Savner noen, eller lettere sagt en kjæreste. Bare noen å være sammens med, snakke med, kose meg, krangle med :p

En skikkelig følelse av tommhet rett og slett. Her om søndagen så nådde det en topp. Gikk inn i skikkelig deppe humør. Var ute å kjørte bil, aleine på veien, regnevær, litt utpå kvelden, deppe sang på radioen... Jeg ble skikkelig rørt og liksom... vet ikke hva jeg skal kalle det. Fikk bare lyst til å grine.

Så, vi får be om bedre tider og at skolestart og et nytt år byr på nye muligheter :)

Dessuten, husk folkens, grasset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet ;)

6683549[/snapback]

Vet hvordan du har det. Men det der med gresset er litt teit. Det bare virker som om det er grønnere på den andre siden. Er ikke sikkert det er det.

Lenke til kommentar

Nettopp det som er poenget med ordtaket. Ting ser veldig fint og flott ut helt til du selv opplever det. Da higer man etter no annet med en gang ;)

Så, etter at jeg har hatt dame i like 4 måneder eller no så kommer jeg sikkert til å angre på ønsket i posten over..

Meeen, jaja :)

Lenke til kommentar
Nettopp det som er poenget med ordtaket. Ting ser veldig fint og flott ut helt til du selv opplever det. Da higer man etter no annet med en gang ;)

Så, etter at jeg har hatt dame i like 4 måneder eller no så kommer jeg sikkert til å angre på ønsket i posten over..

Meeen, jaja :)

6683571[/snapback]

Spørs da... Ingenting som er bedre en dame når du har møtt den riktige :)

Etter at damen min gikk fra meg for et halvt år siden har jeg bare gått rundt på tomgang. Er helt død invendig. Får håpe du finner en som kan gjøre det med deg bortsett fra at det ikke skjer. Hvis du skjønner ;)

Lenke til kommentar

6683549[/snapback]

Slik føler eg det også! Akkurat slik, et tomrom! Perfekt beskrevet!

Når folk tenker "dame" er det som regel knulling og klining. Det er greitt nok det, men når alt kjem til enden er det nokon og prate, kose, se film med, lage middag med som er det største savnet.

Håper at kjærligheitslivet blomstrer snart!

May the love be with us! :)

Lenke til kommentar
Når folk tenker "dame" er det som regel knulling og klining. Det er greitt nok det, men når alt kjem til enden er det nokon og prate, kose, se film med, lage middag med som er det største savnet.
110% enig! :D

6683698[/snapback]

Ditto

Savne! :no:

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar
110% enig! :D

6683698[/snapback]

jaaaa! sånne burde det være flere av :love: . tho han jeg er forelsket i er sånn :) aww..herlig følse!

Lenke til kommentar
Gammeldags kjærlighet er god kjærlighet. Ikke mess med det perfekte.

Selvsagt er looks bra, men ikke så viktig som personlighet, imho.

Husk: looks er førsteinntrykket, det som får foten inn døra. Resten er opp til personligheten.

6685299[/snapback]

Ja! Går også an å bli betatt av gamle bekjente selvfølgelig, men det er ikke det samme. Som regel er man bare venner. Gode venner, gutter som jenter er elsk :love: Men et pent ansikt er en pen inngangsdør, ja. Hjelper godt med folk man ikke kjenner :yes:

Lenke til kommentar
Gammeldags kjærlighet er god kjærlighet. Ikke mess med det perfekte.

Selvsagt er looks bra, men ikke så viktig som personlighet, imho.

Husk: looks er førsteinntrykket, det som får foten inn døra. Resten er opp til personligheten.

6685299[/snapback]

Kan bare si. Quoted For Truth :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...