Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...som satte ut rykte om at eg har homo...

Klassiker det der. Men den har jo sine positive sider, man slipper at folk driver og egler når man liker ei, ingen som vet det!

(Haha, og når de først får snusen i det så begynner de å spørre om en er bi.... :!: )

Lenke til kommentar
:( Prøvde å innlede en liten SMS samtale i sta, men fikk ikkje noe svar :(

Håper:

Ho er tom for penger

Ikkje har telefonen nært seg (noe som er utenkelig, siden alle jenter i alderen 16 år er SMS og mobil horer. :p

6681255[/snapback]

Da er vi 2...

Lenke til kommentar
:( Prøvde å innlede en liten SMS samtale i sta, men fikk ikkje noe svar :(

Håper:

Ho er tom for penger

Ikkje har telefonen nært seg (noe som er utenkelig, siden alle jenter i alderen 16 år er SMS og mobil horer. :p

6681255[/snapback]

Da er vi 2...

6681576[/snapback]

hmm :( prøvde en til melding, fortsatt ingen som svarer. jaja, satse på at ho ikkje har med seg mobilen der ho er no :)

Men akkurat no føler eg meg= :(

Lenke til kommentar

enten så har hun ikke penger på kortet, har ikke strøm / dekning / mobilen med seg, eller så vil hun bare ikke svare.. det jeg pleier å gjøre er rett og slett og bare vente og se om hun svarer.. blir det null svar, sender jeg kanskje en mld en til to dager senere.. ikke noe svar da heller, så er det opp til henne å ta kontakt.. jeg gidder rett og slett ikke kaste bort tid og penger på noen som ikke svarer..

Lenke til kommentar
Til dere gutter her inne: Hvor lenge er det mulig å "holde på" med en jente uten å legge ett fnugg av følelser i det? Klarer dere å ha sex med ei over lengre tid uten at dere liker henne bittelitt?

Hilsen håpløst tilfelle. Sukk.

6682962[/snapback]

Jeg hadde hvertfall aldri "holdt på" med ei jente uten å ha følelser for henne. Det hadde blitt for falskt.

Og jeg hadde heller aldri klart å ha sex med ei jente jeg ikke hadde likt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...