Zappza Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Spesielt på en bygd med ca 2-300 innbyggere. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Rykter suger. Fikk et rykte på meg om at jeg hadde pult lillesøstra mi, kun fordi hu som sa det ikke likte meg >.< 6676226[/snapback] Utrolig hva noen syke mennesker kan få seg til å gjøre. . Klarer ikke fårstå hvorfor noen ønsker andre mennesker vondt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 var noken blonde bitches som satte ut rykte om at eg har homo, pga eg dumpa venninda deira..seff mangen som trudde på det:P Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Spesielt på en bygd med ca 2-300 innbyggere. 6676309[/snapback] Her bor det 3-4 tusen folk. Alle vet alt og en hel del mer. Folk kommer ut av skapet før de vet det selv. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg bor på et sted med 30-40.000 innbyggere, og ryktene går like fort her og. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 typisk at jeg skulle falle for ei nå... bajs! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 ...som satte ut rykte om at eg har homo... Klassiker det der. Men den har jo sine positive sider, man slipper at folk driver og egler når man liker ei, ingen som vet det! (Haha, og når de først får snusen i det så begynner de å spørre om en er bi.... :!: ) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 typisk at jeg skulle falle for ei nå... bajs! 6677275[/snapback] hva er gale med det da? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 eg blir meir og meir betatt av ei kver gang eg ser ho, og blir like frustrert kver gang eg kjem på at ho har type:( ting skjer ofte på fantastiske tidspunkt Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Prøvde å innlede en liten SMS samtale i sta, men fikk ikkje noe svar Håper: Ho er tom for penger Ikkje har telefonen nært seg (noe som er utenkelig, siden alle jenter i alderen 16 år er SMS og mobil horer. Endret 15. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Prøvde å innlede en liten SMS samtale i sta, men fikk ikkje noe svar Håper: Ho er tom for penger Ikkje har telefonen nært seg (noe som er utenkelig, siden alle jenter i alderen 16 år er SMS og mobil horer. 6681255[/snapback] Da er vi 2... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Prøvde å innlede en liten SMS samtale i sta, men fikk ikkje noe svar Håper: Ho er tom for penger Ikkje har telefonen nært seg (noe som er utenkelig, siden alle jenter i alderen 16 år er SMS og mobil horer. 6681255[/snapback] Da er vi 2... 6681576[/snapback] hmm prøvde en til melding, fortsatt ingen som svarer. jaja, satse på at ho ikkje har med seg mobilen der ho er no Men akkurat no føler eg meg= Lenke til kommentar
nerval Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 enten så har hun ikke penger på kortet, har ikke strøm / dekning / mobilen med seg, eller så vil hun bare ikke svare.. det jeg pleier å gjøre er rett og slett og bare vente og se om hun svarer.. blir det null svar, sender jeg kanskje en mld en til to dager senere.. ikke noe svar da heller, så er det opp til henne å ta kontakt.. jeg gidder rett og slett ikke kaste bort tid og penger på noen som ikke svarer.. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 vel jeg var så heldig at hun sier hun har svart, men jeg har ikke fått noen mld, sitter med en K600i splitter ny :S. Jaja skjønner meg ikke på kvinnfolk uansett. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kvinnfolk er skjønne på sin måte, akkurat som menn er. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Til dere gutter her inne: Hvor lenge er det mulig å "holde på" med en jente uten å legge ett fnugg av følelser i det? Klarer dere å ha sex med ei over lengre tid uten at dere liker henne bittelitt? Hilsen håpløst tilfelle. Sukk. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Til dere gutter her inne: Hvor lenge er det mulig å "holde på" med en jente uten å legge ett fnugg av følelser i det? Klarer dere å ha sex med ei over lengre tid uten at dere liker henne bittelitt? Hilsen håpløst tilfelle. Sukk. 6682962[/snapback] Jeg hadde hvertfall aldri "holdt på" med ei jente uten å ha følelser for henne. Det hadde blitt for falskt. Og jeg hadde heller aldri klart å ha sex med ei jente jeg ikke hadde likt Lenke til kommentar
nerval Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 finnes ikke noe fasitsvar til det spørsmålet der Juliess.. Kommer helt an på personen(e) og situasjonen.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 vel eg har unngått å ha sex med ho da eg ikkje har følelser for ho, ho vil bli ilag med meg, og eg kan ikkje, såå eg har ungått det, for å ikkje skape komplikasjoner, + ho har blitt utnytta tidligere.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Æsj. Sånt er ikke noe morsomt! Veel. Jeg får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. ..vi var på ferie sammen sist uke, da. Det var koselig. På ei fjellstue langt oppi gokk, bare oss to og 10 tyske pensjonister :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg