Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Hehe, sant smeboe :D

Men er vanvittig deilig å snakke om det her! Og det som er enda deiligere er når folk svarer og viser medfølelse. Det varmer utrolig, og gjør ihvertfall meg mye mer sikker på hva jeg gjør. Dessuten så er det deilig å skrive det ned slik at man får orden på tankene. Slipper å gå å tenke på ting, og kaste bort så mye tid på det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, sant smeboe :D

Men er vanvittig deilig å snakke om det her! Og det som er enda deiligere er når folk svarer og viser medfølelse. Det varmer utrolig, og gjør ihvertfall meg mye mer sikker på hva jeg gjør. Dessuten så er det deilig å skrive det ned slik at man får orden på tankene. Slipper å gå å tenke på ting, og kaste bort så mye tid på det ;)

5102273[/snapback]

Sant. Jeg blir mye mer rolig etter å ha skrevet det ned her...

Lenke til kommentar

Jepp ;)

Eller jeg har jo egentelig snakket med henne det gjelder om det også jeg da, men ikke på langtnær så mye og så inngående ;) Tror hun fikk seg litt sjokk da hun leste det i går :lol:

Men er altså noe med det at når man får det ut, så blir man mye mer fortrolig med det etterpå. Og når itilleg noen svarer på det og støtter opp om deg og gir deg tips, så er mye av byrden borte.

Med andre ord, en billig psykologtime :p :p

Lenke til kommentar
jeg og dama slo opp for ca 4 mnd siden, aldri hatt et sånt helvete så nå :( det er forjævlig, hu snakker ikke til meg, jeg klarer ikke holde en samtale gående med henne, så nå har jeg sjønt at hun ikke vil ha no med meg å gjøre * sukk* så har gitt opp håpet å gått over til sprit. er en ulykkelig mann nå. :(

5101382[/snapback]

Vet akkurat hvordan du har det :( Samme skjedde/skjer med meg. Litt over en måned siden hun slo opp, vi snakket om å være venner og alt det der, men plutselig får jeg meldig fra en veninde at jeg ikke burde ta kontakt med henne før hun kontakter meg...så nå sitter jeg her da, har ikke hørt et ord :cry:

Endret av Gene
Lenke til kommentar
Og det har du all grunn til å være, Edmund..

Nerval: Jeg er overrasket over at ditt dilemma enda ikke har kommet opp, vi har vært gjennom ganske mye rart...

5102246[/snapback]

har vel heller ett luksusproblem, og har funnet veldig mange fine svar som gjelder for min situasjon også, så ser an om det er nødvendig lage en egen post :p

Lenke til kommentar

been there.. gi det litt tid, vet jo aldrig hvor lenge det varer.. hadde jeg vært deg ville jeg småflørtet litt med henne.. merk det ordet SMÅ! la henne vite at du er der, men ikke gjør noe for å splitte dem opp.. ville du vært med en jente som gjør det hun kan for å splitte opp deg og dama? ;)

Lenke til kommentar
been there.. gi det litt tid, vet jo aldrig hvor lenge det varer.. hadde jeg vært deg ville jeg småflørtet litt med henne.. merk det ordet SMÅ! la henne vite at du er der, men ikke gjør noe for å splitte dem opp.. ville du vært med en jente som gjør det hun kan for å splitte opp deg og dama? ;)

5104001[/snapback]

Hvis hun var pen så..

Neida bare kødder, men livet suger uansett.

Lenke til kommentar

Uff, nå går jeg her og bare venter om dagen jeg da... Vet at hun er glad i meg, men ikke hvor mye, og hvordan det går med hun og kjæresten. Føler at det ikke er min oppgave å spørre om det. Hun kan heller fortelle om det er no av min interesse ;)

Hvor lenge må jeg gå å vente... uff...

Noe forslag til hva jeg kan gjøre i mellomtiden?

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe svar på hvor lenge, hvis du virkelig liker henne så gi henne den tiden hun trenger. Vil hun gjøre det slutt med typen så gjør hun det selv om det kan være lenge til.

I mellomtiden kan du konse på skole og andre ting enn å bekymre deg og lete etter noen å være forelsket i. ;) Tenk at du på en måte har henne, dere har bare ikke tid til å være med hverandre på fritiden :p

Lenke til kommentar

Hehe, ok anette :p;)

Men håper at den tiden engang kommer, og at den ikke blir så forferdelig lang.

Har prøvd å konse litt på skole i det siste, men er mye annet som frister da vettu :p

Ja, det med fritiden er også litt rart. På skolen er vi kjempemye sammen, men på fritiden er det liksom litt anderledes. Spør henne jo stadig vekk om vi skal finne på noe som venner, men virker som hun ikke alltid er like glad for det... det er litt frustrerende. Får håpe at hun enten har mye å gjøre om dagen, eller at det er i respekt av at hun har en kjæreste ;)

Lenke til kommentar

Kan hende hun er redd for at folk skal begynne å snakke om dere elns om dere går på f.eks. kino. Eller at typen spør henne ut om hun finner på noe med deg, at foreldrene er veldig nysgjerrige osv. Men ta med flere venner på kino eller noe og spør om hun og evt. noen venniner av henne vil være med. :)

Lenke til kommentar

Ja, er det jeg har en liten misstanke om. Enten at hun føler at det blir galt ovenfor ham og at hun føler at hun ikke har "lov" til å være så mye sammens med meg. Eller som du sier, at hun er redd for hva folk skal tro. Har prøvd å ikke være så mye alene med henne siden det kan virke veldig rart for andre av en eller merkelig grunn :p. Er også sånn med en homofil venn i klassen. Hater å være alene med han på fritiden fordi folk ikke klarer å tenke at man kan ha guttevenner selv om man er homofil ;)

Kan jo også bare være det at hun syntes hun får nok av meg den tiden vi er sammen på skolen også da ;)

*EDIT:

Tenkte på en ting som jeg har nevnt tidligere i tråden. Hvorfor er ikke typen hennes mer nyskjerrig eller oppmerksom? Han må da se at vi er veldig mye sammen om dagen? Så og si hvert friminutt er vi i nærheten, og hver gang han da kommer bort, så trekker jeg meg unna med samme unskyldning. (klarer bare ikke å se dem sammen) Var jo til og med en gang da jeg var hjemme hos henne da han kom på uventet besøk. Burte han ikke sett tegningen?? Jaja ;) Venter fortsatt på at det skal komme en gutt-til-gutt snakk med han....

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Hoho, her har vi en som tilsynelatende stoler blindt på dama si. Men serriøst hvordan kan han ikke mistenke noe?!

Kanskje han bare ikke vil virke sjalu, er jo ingen positiv egenskap det. For alt vi vet har de kanskje snakket sammen om det.

Endret av Gene
Lenke til kommentar
Kan hende hun er redd for at folk skal begynne å snakke om dere elns om dere går på f.eks. kino. Eller at typen spør henne ut om hun finner på noe med deg, at foreldrene er veldig nysgjerrige osv. Men ta med flere venner på kino eller noe og spør om hun og evt. noen venniner av henne vil være med. :)

5104567[/snapback]

Så du tror ikke det hadde vært greit å bare fortelle typen, foreldre etc. ting som det er?

Hadde kanskje fått ordnet opp i alt da?

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...