Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Er ikke dette et diskusjonsforum da?

 

Jeg har vel rett til å si det jeg mener da

6667912[/snapback]

 

 

Jepp ! Det har jeg også, les mine lepper;

 

Punkt 1. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger

 

Punkt 2. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Punkt 3. Les de to punktene ovenfor en gang til og anse denne posten som en muntlig advarsel !

 

Mvh

jarmo

 

ps. en del poster slettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og litt av hvert er også slettet. Føler romansen flomme over i meg når jeg opplever at jeg og jarmo modererer hånd i hånd, uten helt å vite det selv :love:

 

Ellers, reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. For slikt er som kjent off topic og vil bli slettet.

Lenke til kommentar

noen som har litt tips til meg?

 

 

Møtte ei jente på dans i går. begge var vistnokk drita då, men eg har hørt av en kompis at ho har vært forelska/er forelska i meg no.

 

Med en gang eg kom på dansen i går (vassendgutane dans :D), sa ho rett ut, "se, der kommer han deilige guten"

 

eg tenkte WTF, e ikkje hver dag eg får slik koselig krtitikk :D

 

Så seinere på kvelden Gikk vi no litt rundt +++ ;)

 

Men til spørsmålet, har begynt å sendt litt SMS til ho i dag, fant nr. på nettet, bare sånne vanslige SMS, hei, ka skjer ol..

 

 

Nokken som har till framgangsmåter for ka eg kan gjør for å bli bedre kjendt med ho :)

ho er forresten etter mitt syn den deiligste jenta eg noen gang har møtt ;)

Lenke til kommentar

spør om hun vil finne på noe en dag? er som regel ikke værre en det..

 

uff, merker jeg begynner å bli alt for likegyldig når det går på sjekking av damer.. møtte ei i går på en fest, og snakket en del med henne.. surra rundt sammen på en festival.. hadde det jo forsåvidt kult.. fikk nummeret hennes når hun dro, ettersom jeg skulle være der en stund til, men klarer ikke å få meg selv til å gidde å engasjere meg nok til i det heletatt ta kontakt med henne igjen.. hmm, kanskje jeg bare har blitt for kresen :(

Lenke til kommentar
problemet er at ho bor laaangt vekk :( så de får bli i helgene) :p tar forresten 45 minutt kjøring med bil, innkludert ferge.

6668403[/snapback]

45 min med bil og ferge er ikke akkurat mye da?

 

Det er vel ikke noe problem hvis du vil møte a igjen?

6668417[/snapback]

nei nei, men ikkje akkurat noe eg kan stikke til hver dag, siden eg jobber til 16 hver dag. så må eg hjemm, dysje, mat ++, Så 30 minutt med bil, så 10 minutt ferge, så 10 minutt bil igjen..

 

Men sån helger å slikt, de e no sån som hadde passet :p får no se ka de blir til

 

 

er ikke snakk om store avstanden det hvis du har bil, og lysten til å være med hun er der ;)

6668419[/snapback]

den er no en liten avstand då. og eg har bil, men ikkje lappen. får den på fredag om eg står oppkjøringen :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar

skulle nesten fått en sånn dating ting her på forumet :p

 

 

 

45 min i bil er ingenting. mitt forrige forhold var ca 2.5t i bil, med 2 ferjer..det er kjipe greier..vart kun helger og ferier desverre..men 45 min er fin avstand syns eg faktisk..får litt fri og da.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Hva går det ut på? :)

6668908[/snapback]

Er en fotograf som tar bilder på diverse utesteder hver helg, har veldig ofte funnet bilder av meg selv og venner der og kompisen min fant faktisk ut om damas utroskap ved å klikke seg gjennom bildene fra helgen :nei:

6668931[/snapback]

Husker du jungelfotografen? ;)

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli betatt jeg. En følelse jeg ikke har kjent på en god stund. :blush:

6668902[/snapback]

 

Skulle ønske jeg også kunne blitt det.. Har vært en del sammen med ei jeg møtte sist lørdag, men har liksom ikke blitt betatt i det hele tatt, selv om hun egentlig er ganske sjarmerende. Blæh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...