Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

men man mister kanskje den "macho" følelsen over at det er du som passer på hun, og ikke omvendt? ;)

over at det er hun som passer på du og ikke omvendt mente du kanskje?

Jeg er ikke særlig macho og har ingen interesse av å late som jeg er det. ;)

At ei "passer på" meg synes jeg bare er koselig og romantisk. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men man mister kanskje den "macho" følelsen over at det er du som passer på hun, og ikke omvendt? ;)

over at det er hun som passer på du og ikke omvendt mente du kanskje?

Jeg er ikke særlig macho og har ingen interesse av å late som jeg er det. ;)

At ei "passer på" meg synes jeg bare er koselig og romantisk. :p

6667175[/snapback]

Det er nok ikke bare deg ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke særlig macho og har ingen interesse av å late osm jeg er det. ;)

6667175[/snapback]

Jeg har alltid tenkt at du var sånn tøff macho fyr som hører på metal.

Du er ikke den første som mener jeg burde skifte avatar. En jeg møtte på quarten mente jeg var så barnslig at jeg burde skifte til en klovn elns... (Tror det var noe sånt...)

Uansett, hva er det som er så metall med avataren min? Jeg lagde den før jeg begynte å høre på metal.

Forøvrig så er det feil at alle som hører på metall er så "tøffe" og "macho". Kjenner flere som digger knallhardmetall som er håpløse romantikere og følsomme typer...

np: Emperor - Empty :devil:

Lenke til kommentar
Ah, det er så herlig. Synd at den tiden straks er over her i nord. Nå som vi går mørketiden i vente.

6666994[/snapback]

Den beste tiden i Nord Norge er sommernettene :love:

6667277[/snapback]

Så definitivt. Få ting som er så romantisk som å ta med deg ei jente, og ha en piknik mens man ser på sola som sakte legger seg ned bak fjellet, for så å bli liggende å lyse opp skyene. Kosing i midtnattsola.. :love:

Lenke til kommentar
Det beste som finnes er å ha ei i armene når du sitter å stirrer ut mot noe fint. Som f.eks å sitte på en molo.

6666817[/snapback]

Er jeg den eneste gutten som heller vil være i armene til ei enn å ha ei i armene mine? :p

(For aaalll deeeel, overhode ingenting galt med å ha henne i armene heller. Liker begge deler, men hvis jeg skal velge liksom... ;))

6667124[/snapback]

Nope, du er nok ikke den eneste :)

For all del, kan umulig være så ille det  :innocent:

6667169[/snapback]

Jeg for min del vil si at man mister ikke noe man aldri har hatt ;) Har ingen interesse av å fremstå som macho eller forsøke å være det. Jeg føler meg ikke det og da gidder jeg ikke være eller fremstå som det heller.

Lenke til kommentar
Så definitivt. Få ting som er så romantisk som å ta med deg ei jente, og ha en piknik mens man ser på sola som sakte legger seg ned bak fjellet, for så å bli liggende å lyse opp skyene. Kosing i midtnattsola.. :love:

6667382[/snapback]

Åh, uansett hvor jeg flytter i verden skal jeg bestandig komme til Nord Norge/Hytta/Huset om sommeren :love:

Alle romantikere, ta med jenta/gutten dere er i lag med til Nord Norge om sommeren!

Lenke til kommentar

Noe som er helt unødvendig å si. :)

Men nok off topic nå.

On-topic:

Hva tenker folk om par som helt åpenlyst viser sin kjærlighet for hverandre?

Selv har jeg ingenting i mot det, men jeg har en del kjenninger som ikke takler at folk gjør det.

Lenke til kommentar
Noe som er helt unødvendig å si. :)

Men nok off topic nå.

On-topic:

Hva tenker folk om par som helt åpenlyst viser sin kjærlighet for hverandre?

Selv har jeg ingenting i mot det, men jeg har en del kjenninger som ikke takler at folk gjør det.

6667997[/snapback]

Jeg vil ikke si at det er så unødvendig å si.

Det bare illustrerer at jeg synes at det kan bli for mye av gode innimellom.

Jeg driter i åssen folk viser at dem er glad i hverandre, så lenge det er innenfor rimlighetens grenser

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...