Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Ikke gjør det! Jenter setter nemlig å være "forelsket" og å "være glad i" som to VILLT forskjellige ting. Man er "glad i" en venn, savner vennen osv.

Men forelskelse er noe heeelt annet..jada..

Selv om vi gutta ikke helt skjønner forskjellen, er det en hel verden med forskjell for ei jente. Da er sjansen stor for å få replikken "åh guud, jeg ANTE ikke at du var forelska i meg, asså" også blir hele vennskapet bare umulig å fortsette.

6664672[/snapback]

Det spørs åssen forhold jenta har te gutten, etter min erfaring.

Kjenner gutter som også ser på det som to helt forskjellige ting, btw ;)

Nå ser det ut til at ting går min vei. Endelig.

Så bra:D

Fortelle mer, ja? Vi trenger mer positiv kjærlighet inn her.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke gjør det! Jenter setter nemlig å være "forelsket" og å "være glad i" som to VILLT forskjellige ting. Man er "glad i" en venn, savner vennen osv.

Men forelskelse er noe heeelt annet..jada..

Selv om vi gutta ikke helt skjønner forskjellen, er det en hel verden med forskjell for ei jente. Da er sjansen stor for å få replikken "åh guud, jeg ANTE ikke at du var forelska i meg, asså" også blir hele vennskapet bare umulig å fortsette.

6664672[/snapback]

Hah, det har jeg opplevd, vennskapet holdt heldigvis da. Jeg ser også forskjellen i å være glad i ei, og det å være forelsket i ei (heldigvis).

Lenke til kommentar

6664684[/snapback]

En syk historie om ufattelige sannsynligheter og tilfeldigheter.

Jeg er altså på et lite forum. Vært der i to og et halvt år eller noe. Koslig lite sted med ca 200 medlemmer, 50 aktive kanskje. Uansett, jeg surfer forumet og kjeder meg grenseløst. Merk dere at jeg aldri leser presentasjonstråden. Denne gangen gjorde jeg det i et desperat forsøk på å ha noe å gjøre.

Der poster et nytt medlem en post. En jente som presenterer seg, 18 år gammel. Hun bor i Bodø, men flytter om to uker til Gjøvik. Noe paff, tar jeg kontakt med henne. Jeg lurer jo på hvem i helvete som vil flytte hit.

Lang historie kort, denne jenta viste seg å være ufattelig sjarmerende, pen, snill, forståelsesfull og vi har ca alt til felles. Så mye til felles at det ikke engang kan være en tilfeldighet. Vi fant tonen med en gang, det sa bare pang.

Har ikke følelser enda, men er definitivt betatt. Veldig betatt. Skummelt er det. Om to uker møter jeg henne. :wee:

Legg merke til detaljene. Hvor usannsynlig er ikke dette?

Lenke til kommentar

6664684[/snapback]

En syk historie om ufattelige sannsynligheter og tilfeldigheter.

Jeg er altså på et lite forum. Vært der i to og et halvt år eller noe. Koslig lite sted med ca 200 medlemmer, 50 aktive kanskje. Uansett, jeg surfer forumet og kjeder meg grenseløst. Merk dere at jeg aldri leser presentasjonstråden. Denne gangen gjorde jeg det i et desperat forsøk på å ha noe å gjøre.

Der poster et nytt medlem en post. En jente som presenterer seg, 18 år gammel. Hun bor i Bodø, men flytter om to uker til Gjøvik. Noe paff, tar jeg kontakt med henne. Jeg lurer jo på hvem i helvete som vil flytte hit.

Lang historie kort, denne jenta viste seg å være ufattelig sjarmerende, pen, snill, forståelsesfull og vi har ca alt til felles. Så mye til felles at det ikke engang kan være en tilfeldighet. Vi fant tonen med en gang, det sa bare pang.

Har ikke følelser enda, men er definitivt betatt. Veldig betatt. Skummelt er det. Om to uker møter jeg henne. :wee:

Legg merke til detaljene. Hvor usannsynlig er ikke dette?

6664717[/snapback]

Se såh! Alt ordner seg til slutt!

Lykke til med henne!

Lenke til kommentar
Er det ikke rart når dama di på en måte overser deg når hun er lamme veninner og kamerater?

Som f.eks her for en stund siden, da var jeg hjemme å kjeda meg, spurte om jeg kunne komme til hun.. Men hun var opptatt..

Da jeg senere kunne komme spurte jeg hva hun var opptatt med, hun sa hun så film lamme 3 kompiser (Hun har mest guttevenner) som jeg kjenner..

Virker som hun er flau over meg elns? =S

Men vanligvis er hun normal, som på msn og sånt så er hun ikke redd for å ha bilde av meg og hjærter og navnet mitt i nicket..

Rart det der..

6664678[/snapback]

Har sikkert ingenting med at hun er flau over deg. Noen ønsker å ha litt tid for seg selv, hvor man bare kan slappe av med venner uten kjæreste. Hvis dette plager deg så er oppskriften ganske enkel: Snakk med henne om det!

Lenke til kommentar
Er det ikke rart når dama di på en måte overser deg når hun er lamme veninner og kamerater?

Som f.eks her for en stund siden, da var jeg hjemme å kjeda meg, spurte om jeg kunne komme til hun.. Men hun var opptatt..

Da jeg senere kunne komme spurte jeg hva hun var opptatt med, hun sa hun så film lamme 3 kompiser (Hun har mest guttevenner) som jeg kjenner..

Virker som hun er flau over meg elns? =S

Men vanligvis er hun normal, som på msn og sånt så er hun ikke redd for å ha bilde av meg og hjærter og navnet mitt i nicket..

Rart det der..

6664678[/snapback]

Har sikkert ingenting med at hun er flau over deg. Noen ønsker å ha litt tid for seg selv, hvor man bare kan slappe av med venner uten kjæreste. Hvis dette plager deg så er oppskriften ganske enkel: Snakk med henne om det!

6665029[/snapback]

Tusen takk for tipset :)

Men er det ille av meg å bli litt plaget av at hun har nesten bare guttevenner? Mens jeg har nesten ingen jentevenner :dontgetit:

Ble litt rart :p men dere fatter..

Lenke til kommentar
Forelska. :love:

:love: Forelska i livet! Livet er herlig.

6665612[/snapback]

Det er helt herlig.

Det beste jeg vet her i livet (sånn ca.) er å gå langs Champs-Élysées i Paris en kald høst eller vinterkveld med en finfin jente som holder meg i armen. Har gjort dette et par ganger og det er helt herlig. :love:

Lenke til kommentar
Det beste jeg vet her i livet (sånn ca.) er å gå langs Champs-Élysées i Paris en kald høst eller vinterkveld med en finfin jente som holder meg i armen. Har gjort dette et par ganger og det er helt herlig. :love:

6666777[/snapback]

Nå fikk du meg til å gråte, også.

Lenke til kommentar

6666777[/snapback]

Nå fikk du meg til å gråte, også.

6666784[/snapback]

Paris. Jeg elsker den byen - og jeg elsker å dele den med noen.

Lenke til kommentar

6666777[/snapback]

Jeg har gjort det med mamma og pappa, det var kjekt det òg.

Ellers, så skal jeg få hun (jente, bade, ikke bade likevel, se bakover) med på noe i morgen, det går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Det beste som finnes er å ha ei i armene når du sitter å stirrer ut mot noe fint. Som f.eks å sitte på en molo.

6666817[/snapback]

I triple that statement.

Er så digg å bare sitte og se på midnattsola når den går bak et fjell og det blir rød/rosa skjær i skyene.

Lenke til kommentar
Det beste som finnes er å ha ei i armene når du sitter å stirrer ut mot noe fint. Som f.eks å sitte på en molo.

6666817[/snapback]

I triple that statement.

Er så digg å bare sitte og se på midnattsola når den går bak et fjell og det blir rød/rosa skjær i skyene.

6666958[/snapback]

Ah, det er så herlig. Synd at den tiden straks er over her i nord. Nå som vi går mørketiden i vente.

post-43250-1155484722_thumb.jpg

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

6666817[/snapback]

Er jeg den eneste gutten som heller vil være i armene til ei enn å ha ei i armene mine? :p

(For aaalll deeeel, overhode ingenting galt med å ha henne i armene heller. Liker begge deler, men hvis jeg skal velge liksom... ;))

Lenke til kommentar

6666817[/snapback]

Er jeg den eneste gutten som heller vil være i armene til ei enn å ha ei i armene mine? :p

(For aaalll deeeel, overhode ingenting galt med å ha henne i armene heller. Liker begge deler, men hvis jeg skal velge liksom... ;))

6667124[/snapback]

For all del, kan umulig være så ille det :innocent:

men man mister kanskje den "macho" følelsen over at det er du som passer på hun, og ikke omvendt? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...