Zappza Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Akkurat, jeg er mye mer saklig. Kan prate i evigheter om en bestemt sak, er værre med småprating ^^ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 vel, det går seg nok til, er rusten på dating eg også..men får øve på sjekkinga, når eg er på fylla i fri helgene fra militæret =) sjekkinga den er heller dårlig..hehe Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Seduction Science inneholder en del forskjellige greier, f. eks hvordan å holde seg rolig når man er i nærheten av vakre jenter/damer, småprat med mere. Øvelsene den inneholder er nok bare jibberish, men en del ting der inne som er greit å vite/kunne. F. eks slik som false choice, contrasting options er litt intressant. (alt er på engelsk) (du må ha Adobe Acrobat Reader for å lese filen) vitalio__derek___Seduction_Science_Volume_I.pdf Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har egentlig aldri vært interessert i å selge meg selv noe særlig. Bortsett fra at jeg eventuelt ville ha pyntet meg litt. Det viktigste er å være seg selv, synes nå jeg 6654950[/snapback] Du er jente. Thats a different world. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ang selge seg sjøl, en er jo en vare, som noken må få lyst på da må en få produktet til å framstå som bra, og gjennomført uten at den andre får lyst å bruke "angrefristen" 6654923[/snapback] Har egentlig aldri vært interessert i å selge meg selv noe særlig. Bortsett fra at jeg eventuelt ville ha pyntet meg litt. Det viktigste er å være seg selv, synes nå jeg 6654950[/snapback] eg meinte ikkje at en skal finne på ting, å vere en person som en ikkje er. men å oppføre seg skikkelig, vise dei gode sidene, vere koslig, hyggelig etc,omtenksom og vise respekt Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette er sikkert tråden å poste dette i På Mandag kommer dama mi hjem, har ikke sett henne siden den 14. juli.. Gleder meg noe sinnsykt Vet dette er klisje, men har aldri følt det sånn.. veit jeg bare er 15, men hun er så ufattelig perfekt Måtte bare få det ut. Lenge leve kjærligheten Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er så glad for at jeg endelig får vært litt med typen. Storkoste oss i går og i dag..og forhåpentligvis i morgen også. Kjekt å ha tid til å snakke og bare nyte det å være sammen. Utrolig glad i gutten min men av en eller annen grunn får jeg meg bare ikke til å si de tre små ordene..uff..får aldri frem et ord når jeg skal si noe viktig. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ...men av en eller annen grunn får jeg meg bare ikke til å si de tre små ordene..uff..får aldri frem et ord når jeg skal si noe viktig. 6657568[/snapback] Det er sånn det pleier å være, er det ikke..? Uheldigvis. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 ...men av en eller annen grunn får jeg meg bare ikke til å si de tre små ordene..uff..får aldri frem et ord når jeg skal si noe viktig. 6657568[/snapback] Det er sånn det pleier å være, er det ikke..? Uheldigvis. 6657585[/snapback] Joh, det blir bare for mye følelser tror jeg. Enten sitter jeg der og bare åpner og lukker munnen uten at noe fornuftig kommer ut eller så blir jeg helt rørt. Bah. Kanskje jeg kan skrive det ned på en lapp og gi den til ham Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Yeah, skal være med noen å bade i morgen, blant dem er min utkårede. Hvordan skaffer jeg meg en six-pack innen klokken 12 i morgen? Nei, huff. Jeg kommer til å drite meg ut. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Yeah, skal være med noen å bade i morgen, blant dem er min utkårede. Hvordan skaffer jeg meg en six-pack innen klokken 12 i morgen? Nei, huff. Jeg kommer til å drite meg ut. 6657639[/snapback] Bare .. ikke hopp utfor der hvor det er spisse steiner. Også smil og kast små blikk bort på henne (i øyehøyde, vel og merke). Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Haha, det hjalp litt på. Er litt nervøs. Men en latter hjelper på, takk, Ronja. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Yeah, skal være med noen å bade i morgen, blant dem er min utkårede. Hvordan skaffer jeg meg en six-pack innen klokken 12 i morgen? Nei, huff. Jeg kommer til å drite meg ut. 6657639[/snapback] Bare .. ikke hopp utfor der hvor det er spisse steiner. Også smil og kast små blikk bort på henne (i øyehøyde, vel og merke). 6657647[/snapback] Good one Men over til en annen ting: jeg er 22 og hun er 19...ok aldersforskjell ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 En annen ting, det er ikke særlig tøft å skli på en glatt stein når du skal briefe for henne med å stupe. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 En annen ting, det er ikke særlig tøft å skli på en glatt stein når du skal briefe for henne med å stupe. 6657705[/snapback] Joda. "Åå, går det bra med deg??" så legger hun armene rundt meg. Men jeg tror ikke det er noe å satse på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er like stor sjans for at en av gutta gjør det. Tror ikke hun liker alt blodet heller. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Men over til en annen ting: jeg er 22 og hun er 19...ok aldersforskjell ? Etter min mening når begge er over 18, er det en helt annen sak. Fra 19 til 22 er småsaker, en fin aldersforskjell altså. og til Fisker: du kan f. eks før du skal ut å bade i morgen gjøre noen sit-ups eller crunches for å stramme opp. Men noe vaskebrett får du ikke på plass til imorgen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Sixpack kjøpes på nærmeste rimi. Kommer i flere varianter. Fra spøk til revolver; jeg må forlate min kjære kjæreste i morgen. Jeg skal flytte liket mitt til en annen by i kunnskapservervende øyemed. Så det blir nok et langt år, forhåpentligvis med hyppige besøk begge veier og kanskje en liten tur til syndens pøl, London utpå nyåret. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Huff.. Livet er ikkje lett nokon gangar... Eg er forelska i ei kjempesøt jenta, ikkje den vanlige "deilige, sexy" typen.. men den meir jordnære typen. Ho er kjempesøt og er så snill som eit lam, og smilet hennar er så søtt at ein kunne dåna. Eg har flørta ein del med ho i det siste, og føler at me hadde kommen eit godt styke på veg i vårt potensielle forhold. Men i dag, da eg var på konsert, såg eg ho med ein annar gut. Eg tok straks kontakt med venninda hennar som sa at det var noko på gang der. Uff, eg følte meg så liten, ubetydelig og trist. Eg har virkeleg følelsar for denna jenta! Men like etterpå fikk eg ein melding, der ho seier det var kjekt og sjå meg igjen og at ho er veldig glad i meg og meldinger inneholdt masse hjarter! Eg veit ikkje korleis eg skal tolke det. Kva skal eg gjer? Skal eg ta kontakt og snakke om det, eller skal eg ta flørtingen til eit nytt nivå? Life is not always easy! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kanskje hu rett og slett er forvirra? Kanskje hu ville se åssen du reagerte på å se a sammen med an andre? Kanskje hu er betatt av begge, og prøver finne ut hvem hu egentlig vil ha? (omg, been there, done that ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg