Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Har egentlig vært veldig heldig. Blitt sammens med (etter min mening) verdens herligste jente :love:

Begynte å få kontakt med ho for et par måneder siden, men da var jeg litt for full og ho veldig edru...så vil nok tro jeg sa veldig mye rart akkuratt den kvelden/nattaen.

Så kom ho da på en fest hos en kamerat av meg for litt over en måned siden. Fikk veldig bra kontakt med ho den kvelden der. Satt veldig mye ute å snakka og små kosa/kyssa....

Ble bedre kjent dagene etterpå og det ene førte til det andre og nå er vi sammen:)

Må være det beste som har hendt meg noen gang:)

6653336[/snapback]

Jeg har truffet verdens beste jente jeg også. Dessuten er jeg like forelsket (for ikke å snakke om mer) enn Linn Christin. Men jeg får se henne om 6 dager! :love:

6653409[/snapback]

Hehe....good feeling det :thumbup: Bare venter på å bli ferdig på jobb så jeg kan få pelt ræva mi hjem og så til dama :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har egentlig vært veldig heldig. Blitt sammens med (etter min mening) verdens herligste jente :love:

Begynte å få kontakt med ho for et par måneder siden, men da var jeg litt for full og ho veldig edru...så vil nok tro jeg sa veldig mye rart akkuratt den kvelden/nattaen.

Så kom ho da på en fest hos en kamerat av meg for litt over en måned siden. Fikk veldig bra kontakt med ho den kvelden der. Satt veldig mye ute å snakka og små kosa/kyssa....

Ble bedre kjent dagene etterpå og det ene førte til det andre og nå er vi sammen:)

Må være det beste som har hendt meg noen gang:)

6653336[/snapback]

Jeg har truffet verdens beste jente jeg også. Dessuten er jeg like forelsket (for ikke å snakke om mer) enn Linn Christin. Men jeg får se henne om 6 dager! :love:

6653409[/snapback]

Hehe....good feeling det :thumbup: Bare venter på å bli ferdig på jobb så jeg kan få pelt ræva mi hjem og så til dama :)

6653416[/snapback]

Uff. Jeg vil også! Men huner sånn 150 mil unna, så det er vanskelig.

Hun har lovt at hun skal snike seg inn og vekke meg torsdags morgen.Jeg kommer hjem onsdags kveld, men det er så sent at det ikke går noen busser, og hun boren halvtime unna meg.

Lenke til kommentar
Jeg er head over heels forelsket i en gutt i Stavanger

6653356[/snapback]

Hva heter han? :whistle:

6653394[/snapback]

Det er hemmelig. Han er utenlandsk og har ett ikke-norskt navn :innocent:

Ingen du kjenner

6653675[/snapback]

Kanskje jeg kjenner han :p

Tommy Sharif? :p

6653693[/snapback]

oj oj oj :p

vel er ikkje han fra oslo området:P?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ingen du kjenner

6653675[/snapback]

Det kan jo strengt tatt ikke du vite, men jeg skal gå med på at sannsynligheten er heller liten. :cool:

Lenke til kommentar
sleit litt med sånt eg også før, men slutta til slutt å bekymre meg for det, og tenkte ikkje på det i det heile tatt.

når det gjelder dates og slikt, prating etc, så pleier eg å ta alt på sparket. hjelper ikkje å planlegge, tenke ut kva en skal snakke med, må huske på at ho er også med å former samtalen, så uansett kor mykje en planlegger for seg sjøl, så blir det aldri sånn.

6653089[/snapback]

Er vel på bedringens vei jeg og, for to år siden klarte jeg knapt å prate med jenter i det hele tatt :hm:

Går ikke ann og planlegge nei, men noe for å bryte isen er vel kanskje lurt?

Lenke til kommentar

det værste er å gå å tenke på kva en skal si, da bygger det seg opp forventinger, en tenker på om det kjem til å gå bra, så blir en nervøs, etc..blir berre verre..min erfaring vertfall

bryte isen? so enkelt som å spør korleis dagen har vert, visst dere skal på kino, spør ho om kva ho trur om filmen etc =)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Det blir litt som å gå på jobbintervju. Man blir nervøs, spent, man må passe hva en sier, en må selge seg selv (ikke tenk koffert!), og når en går derfra så bør en ha gitt et godt inntrykk. Jobbintervjuer blir man bedre på gjennom å være bevisst på hva en driver med, og aller helst gjennom øvelse. Det samme er det å date, man blir mer bevisst på hvordan en takler slike situasjoner, og gode opplevelser gir økt selvtillit til at man kan takle den situasjonen igjen i fremtiden.

Jeg er dog bedre i jobbintervjuer enn dater, rett og slett pga øvelse. Fikk faktisk jobb idag da ;):w00t:

Lenke til kommentar
vel føler meg som en idiot eg også, av andre grunner.

men alle trenger vel aha opplevelser, eg har hatt ganske mangen hittil iår..så tenker du etterpå;"kva faen er det eg har faktiskt dreve på med" :p

6654848[/snapback]

Har vært en stund siden, men i år har jeg hatt mange (8). Våkner opp neste morgen: "Hva faaen tenkte jeg på?"

Tror også jeg kommer til å klare meg mye bedre i et jobbintervju, rett og slett fordi jeg er mye bedre å prate der du faktisk har noe bestemt å prate om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...