Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler meg som en utro liten drittsekk.

I over to månender har jeg gått og gledet og grudd meg til denne dagen. Jeg har ikke bestemt noen dag, men jeg visste det måtte komme snart. Den tøffheten jeg trodde jeg hadde, var ikke der når jeg måtte snakke alvorlig med kjæresten min.

Idag satte den inn.

Jeg gråt ikke mens jeg slo opp. Jeg bare satt der og så rett framfor meg etter å ha forklart lavt at det gikk ikke lenger. Var helt jævlig og jeg satt og vente på at han skulle slå inn ansiktet mitt, eller skrike eller gråte. Men vi bare satt der. Begge to uten helt å vite hva som skulle skje nå.

Kall det klisjé, men jeg kysset ham på kinnet og sa vi hadde hatt det fint, før jeg gikk til t-banen uten å snu meg.

Problemet.

Jeg har hatt et godt øye til en fyr jeg har vært på fest med noen ganger (mens jeg var sammen med han andre), og har fått vite at han liker meg godt. Også traff jeg ham idag. Og jeg hadde bare .. lyst til å kaste meg over han (i mangel av bedre ord).

Jeg synes det virker så .. laust. Dumpe og whii, der kom det en ny fyr.

Men jeg er kjempeglad jeg slo opp. Det eneste jeg gikk og tenkte på når vi var sammen, var at jeg måtte slå opp med ham.

6651996[/snapback]

Gjorde det samme, jeg.. slo opp med kjæresten, for så å bli sammen med en ny en.

Tok vel 6 timer.. Måtte vente på at hu nye kom på msn.

Hadde vært forelsket lenge i min nåværende, mens jeg var med eksen

Lenke til kommentar

jarmos tekst er min lov. Skal dra å gjemme meg i SO5 igjen >.<

_________

Jeg sliter med at jeg kan få jernteppe når jeg alene med jenter. Når jeg er sammen med noen går det kjempebra, er bare når jeg er alene jeg kan få jernteppe.

Noen tips til hvordan jeg skal få vekk det helvettes teppet?

Lenke til kommentar
jarmos tekst er min lov. Skal dra å gjemme meg i SO5 igjen >.<

_________

Jeg sliter med at jeg kan få jernteppe når jeg alene med jenter. Når jeg er sammen med noen går det kjempebra, er bare når jeg er alene jeg kan få jernteppe.

Noen tips til hvordan jeg skal få vekk det helvettes teppet?

6652858[/snapback]

Ikke snakk matte eller filosofi med dem :thumbup:

Lenke til kommentar

sleit litt med sånt eg også før, men slutta til slutt å bekymre meg for det, og tenkte ikkje på det i det heile tatt.

når det gjelder dates og slikt, prating etc, så pleier eg å ta alt på sparket. hjelper ikkje å planlegge, tenke ut kva en skal snakke med, må huske på at ho er også med å former samtalen, så uansett kor mykje en planlegger for seg sjøl, så blir det aldri sånn.

Lenke til kommentar

Har egentlig vært veldig heldig. Blitt sammens med (etter min mening) verdens herligste jente :love:

Begynte å få kontakt med ho for et par måneder siden, men da var jeg litt for full og ho veldig edru...så vil nok tro jeg sa veldig mye rart akkuratt den kvelden/nattaen.

Så kom ho da på en fest hos en kamerat av meg for litt over en måned siden. Fikk veldig bra kontakt med ho den kvelden der. Satt veldig mye ute å snakka og små kosa/kyssa....

Ble bedre kjent dagene etterpå og det ene førte til det andre og nå er vi sammen:)

Må være det beste som har hendt meg noen gang:)

Lenke til kommentar

Åh, jeg sliter...

Jeg er head over heels forelsket i en gutt i Stavanger

I morgen flytter jeg til Kristiansund :cry:

Han har vært på besøk til meg hver dag den siste uka, og i går hadde han med en gave til meg for at jeg ikke skulle glemme han. Ett kjempefint armbånd med hjerter på... Jeg er så forelsket :cry:

I dag skal jeg "jobbe" ganske sent, så hjem for å pakke, rydde og vaske leiligheten, og håper jeg rekker en tur til kjøpesenteret for å finne noe fint til han som han kan huske meg med. Han spiller PS2 , så jeg tenkte å kjøpe mitt all-time favoritt ps2 spill til han :ermm:

Lenke til kommentar
er trist når sånt skjer, men du visste jo at det kom til å bli sånn uansett, men never the less, it hurts.

er fin presang det der, da tenker han på deg kver gang han spiller ^^

6653378[/snapback]

Ja , jeg har jo vært forberedt på det, så det går jo bra. Hadde ikke hjulpet om jeg ble boende heller, for han skal bare være her i byen en uke til eller noe..

Kommer til å savne han

Lenke til kommentar
Har egentlig vært veldig heldig. Blitt sammens med (etter min mening) verdens herligste jente :love:

Begynte å få kontakt med ho for et par måneder siden, men da var jeg litt for full og ho veldig edru...så vil nok tro jeg sa veldig mye rart akkuratt den kvelden/nattaen.

Så kom ho da på en fest hos en kamerat av meg for litt over en måned siden. Fikk veldig bra kontakt med ho den kvelden der. Satt veldig mye ute å snakka og små kosa/kyssa....

Ble bedre kjent dagene etterpå og det ene førte til det andre og nå er vi sammen:)

Må være det beste som har hendt meg noen gang:)

6653336[/snapback]

Jeg har truffet verdens beste jente jeg også. Dessuten er jeg like forelsket (for ikke å snakke om mer) enn Linn Christin. Men jeg får se henne om 6 dager! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...