Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? ;)

6650441[/snapback]

Gi henne en rose. Det høres kanskje dumt ut, men jeg har gjort det og det fungerer :)

6651096[/snapback]

andre forslag? :p

6651110[/snapback]

Du kan hvertfall ikke fortsette med å "stalke" henne på jobben. Du må si noe! Spør henne på en kaffe eller en is. DET fungerer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? ;)

6650441[/snapback]

Gi henne en rose. Det høres kanskje dumt ut, men jeg har gjort det og det fungerer :)

 

Bare si "Denne er til deg" og hun kommer nok til å smelte ;)

Hehe, hun kommer nok til å bli sjokkert, på en positiv måte.

6651096[/snapback]

 

Faktisk enig i denne. Litt cheesy, men kan godt funke.

Lenke til kommentar
Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? ;)

6650441[/snapback]

Gi henne en rose. Det høres kanskje dumt ut, men jeg har gjort det og det fungerer :)

 

Bare si "Denne er til deg" og hun kommer nok til å smelte ;)

Hehe, hun kommer nok til å bli sjokkert, på en positiv måte.

6651096[/snapback]

 

heh.. Jeg hadde ikke klart å sagt nei, om en kom med rose på jobben min :love:

Lenke til kommentar

Jeg føler meg som en utro liten drittsekk.

I over to månender har jeg gått og gledet og grudd meg til denne dagen. Jeg har ikke bestemt noen dag, men jeg visste det måtte komme snart. Den tøffheten jeg trodde jeg hadde, var ikke der når jeg måtte snakke alvorlig med kjæresten min.

Idag satte den inn.

 

Jeg gråt ikke mens jeg slo opp. Jeg bare satt der og så rett framfor meg etter å ha forklart lavt at det gikk ikke lenger. Var helt jævlig og jeg satt og vente på at han skulle slå inn ansiktet mitt, eller skrike eller gråte. Men vi bare satt der. Begge to uten helt å vite hva som skulle skje nå.

Kall det klisjé, men jeg kysset ham på kinnet og sa vi hadde hatt det fint, før jeg gikk til t-banen uten å snu meg.

 

Problemet.

Jeg har hatt et godt øye til en fyr jeg har vært på fest med noen ganger (mens jeg var sammen med han andre), og har fått vite at han liker meg godt. Også traff jeg ham idag. Og jeg hadde bare .. lyst til å kaste meg over han (i mangel av bedre ord).

Jeg synes det virker så .. laust. Dumpe og whii, der kom det en ny fyr.

Men jeg er kjempeglad jeg slo opp. Det eneste jeg gikk og tenkte på når vi var sammen, var at jeg måtte slå opp med ham.

Lenke til kommentar
heh.. Jeg hadde ikke klart å sagt nei, om en kom med rose på jobben min :love:

6651144[/snapback]

 

Sikker ?

Hva om det er en feit nerd med mye kviser og rester etter forrige pizza rundtom i trynet..?

6652017[/snapback]

 

Må se grei ut da.. :p

6652032[/snapback]

nå kommer kravene ja.

 

For å spesifisere det:

Hun hadde ikke sagt nei viss brad pitt og johnny depp kom med rose på jobben hennes

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg føler meg som en utro liten drittsekk.

I over to månender har jeg gått og gledet og grudd meg til denne dagen. Jeg har ikke bestemt noen dag, men jeg visste det måtte komme snart. Den tøffheten jeg trodde jeg hadde, var ikke der når jeg måtte snakke alvorlig med kjæresten min.

Idag satte den inn.

 

Jeg gråt ikke mens jeg slo opp. Jeg bare satt der og så rett framfor meg etter å ha forklart lavt at det gikk ikke lenger. Var helt jævlig og jeg satt og vente på at han skulle slå inn ansiktet mitt, eller skrike eller gråte. Men vi bare satt der. Begge to uten helt å vite hva som skulle skje nå.

Kall det klisjé, men jeg kysset ham på kinnet og sa vi hadde hatt det fint, før jeg gikk til t-banen uten å snu meg.

 

Problemet.

Jeg har hatt et godt øye til en fyr jeg har vært på fest med noen ganger (mens jeg var sammen med han andre), og har fått vite at han liker meg godt. Også traff jeg ham idag. Og jeg hadde bare .. lyst til å kaste meg over han (i mangel av bedre ord).

Jeg synes det virker så .. laust. Dumpe og whii, der kom det en ny fyr.

Men jeg er kjempeglad jeg slo opp. Det eneste jeg gikk og tenkte på når vi var sammen, var at jeg måtte slå opp med ham.

6651996[/snapback]

 

Kjenner meg igjen.. Dessverre.

Lenke til kommentar
heh.. Jeg hadde ikke klart å sagt nei, om en kom med rose på jobben min :love:

6651144[/snapback]

 

Sikker ?

Hva om det er en feit nerd med mye kviser og rester etter forrige pizza rundtom i trynet..?

6652017[/snapback]

 

Må se grei ut da.. :p

6652032[/snapback]

nå kommer kravene ja.

 

For å spesifisere det:

Hun hadde ikke sagt nei viss brad pitt og johnny depp kom med rose på jobben hennes

:roll:

6652068[/snapback]

 

Jeg er ikke kresen av meg :) Bare en helt grei fyr hadde kommet med rose (og selfølgelig ikke laangt oppi åra :p ) så hadde jeg nok ikke sagt nei!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke kresen av meg :)  Bare en helt grei fyr hadde kommet med rose (og selfølgelig ikke laangt oppi åra :p ) så hadde jeg nok ikke sagt nei!

6652090[/snapback]

Å du jobber hvor sa du :p

 

Bare vent litt

 

*tørker pizza fra ansiktet*

 

nå hvor var vi :cool:

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
Ikke kresen? Han må være ung, ikke nerd, ikke ha pizza rundt om i trynet, og i tillegg grei!? Jente, innse det; sånne fantasi-typer finnes ikke. :---\

6652108[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt alt det :p Og dessuten sa jeg at personen måtte se grei ut, han trenger ikke være kjempe kjekk eller noenting.. Bare se grei ut!! Og ville ikke gått ut med en oppi 40-åra.. unnskyld meg, men er 16 selv :p

Lenke til kommentar
Kjenner meg igjen.. Dessverre.

6652083[/snapback]

Hvilken av rollene?

Har spist is xD Verden ser lysere ut nå.

 

edit: it'no spørsmålstegn

6652120[/snapback]

 

lov meg at du er litt snill med x'en din da... hvis han fortjener det.

 

Jeg møtte også en jente dagen etter jeg slo med kjæresten min. det er veldig deilig i starten, men det kan bli komplisert! Jeg tror ikke jeg greier å fortsette med hun før jeg har blitt venner med x'en min.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke kresen av meg :)  Bare en helt grei fyr hadde kommet med rose (og selfølgelig ikke laangt oppi åra :p ) så hadde jeg nok ikke sagt nei!

6652090[/snapback]

Å du jobber hvor sa du :p

 

Bare vent litt

 

*tørker pizza fra ansiktet*

 

nå hvor var vi :cool:

6652145[/snapback]

 

Jeg jobber på bakeri, i byen kbg :p

Lenke til kommentar
Jeg er ikke kresen av meg :)  Bare en helt grei fyr hadde kommet med rose (og selfølgelig ikke laangt oppi åra :p ) så hadde jeg nok ikke sagt nei!

6652090[/snapback]

Å du jobber hvor sa du :p

 

Bare vent litt

 

*tørker pizza fra ansiktet*

 

nå hvor var vi :cool:

6652145[/snapback]

 

Jeg jobber på bakeri, i byen kbg :p

6652154[/snapback]

Da kan det bare være. Fant nettopp ut at det ikke var pizza i ansiktet mitt. Var vist kviser. Damn it :hrm:

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...