Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Den jeg liker svarer ikke på SMS jeg sender. :( Skjønner ikke hva som er galt.. Skriver ikke noe stort i de meldingene. Bare sånn småprat..

Skjønner meg ikke på kvinnfolk.. Har sendt sikkert 5 stykk over 2 dager .. intet svar. :S

5100920[/snapback]

Hvis du kjenner henne i det hele tatt, kan du jo ta den spøkefulle tonen og spør hvorfor hun ikke svarer. IKKE vær anstrengt, men fortell det nærmest som en vits.

Sånn jeg gjør hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er akkurat det der jeg vil gjøre, men for meg er ikke dette så enkelt... (som om det er det for noen).. Det kommer nok til å ta litt tid, men så lenge jeg vet at hun i det minste er glad i meg, mer glad enn i noen andre gutter jeg vet om, så ligger håpet der.

 

Det hadde jo vært en fordel om det skjedde uten at jeg trengte å rive ut hjertet mitt og vise det til henne, men det skjer bare i utopien.

 

EDIT: det tok litt lang tid å skrive denne, var et svar på SimDaDim:

Uff, smeboe, den vennegreia der er vond!

 

Har heldigvis ikke opplevd den slik som deg, men var bare venn i ca 1 1/2 måned før jeg skjønte at jeg var forelsket i henne jeg styrer med nå.

 

Hvis hun er blant dine nermeste venner så syntes jeg hun har rett til å få vite om det. Hvordan hadde du taklet det om hun hadde fortalt det til deg? Hadde du ikke blitt kjempeglad selv om du ikke var forelsket?

 

Det som er lurt er at du sier ifra at du er villig til å beholde vennskapet til enhver pris, men at du har følelser for henne. Hun vil sikkert bli litt paff der og da, men det kommer til å sette igang en stor tenkeprosess for henne. Med mindre hun vet at hun føler det samme for deg, da kanskje hun sier det til deg der og da.

 

Men bruk tid, vent til det rette tidspunktet.

 

Jeg kan love deg at du har aldri hatt en større grund til å ringe henne enn nå. Og siden hun er en så god venn, så vil hun ikke fortelle dette til noen hvis du ikke vil at hun skal det.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Det er akkurat det der jeg vil gjøre, men for meg er ikke dette så enkelt... (som om det er det for noen).. Det kommer nok til å ta litt tid, men så lenge jeg vet at hun i det minste er glad i meg, mer glad enn i noen andre gutter jeg vet om, så ligger håpet der.

 

Det hadde jo vært en fordel om det skjedde uten at jeg trengte å rive ut hjertet mitt og vise det til henne, men det skjer bare i utopien.

 

5101062[/snapback]

Ja, skjønner.

 

Jeg har ikke så mange erfaringene på det feltet der annet en at det ender med at jeg prøver å være noe jeg ikke er. Altså jeg "tøffer" meg når jeg er i lag med den personen jeg liker ;)

 

Vet ikke hvordan du ellers kan takle det ;) Men jenter er ofte flinke til å lese signaler. Spill litt på dem.

 

Hehe, jeg klarte å bli sammens med ei uten at jeg viste det en gang. Det var spennende :blush: ... hadde egentelig null peiling på hva som skjedde, og plutselig en uke så raste det inn med meldinger fra henne, og støttene ord fra andre kjente av både meg og henne. Heldigvis så ble det en brå stopp på dette fra min side, da jeg på ingen måte var glad i henne på den måten ;):p

 

Som sagt, tror du må spørre andre om hjelp på denne. Har ikke hatt så mange gode erfaringene på dette. Mine erfaringer er høstet ved at jeg har snakket med den det gjelder ;)

Lenke til kommentar

Edmund Blackadder: ikke for å gjøre deg dårlig til sinns eller noe, men jeg har fått sånne meldinger fra et par jenter før(som jeg naturlig nok ikke likte), og den enkleste løsningen jeg har sett har vært å ikke svare på dem. Og uansett om du konfronterer henne med det, kommer du til å få svar at hun ikke hadde moben eller at hun er tom på kortet e.l. Hun kommer ikke til å si deg noe om sine følelser før du sier noe om dine. Men jeg anbefaler deg å spørre henne, for å lodde stemningen. Om hun er sånn litt nervøs og virker som om hun leter etter en god unnskyldning, bør du ta hintet.

Lenke til kommentar

jeg og dama slo opp for ca 4 mnd siden, aldri hatt et sånt helvete så nå :( det er forjævlig, hu snakker ikke til meg, jeg klarer ikke holde en samtale gående med henne, så nå har jeg sjønt at hun ikke vil ha no med meg å gjøre * sukk* så har gitt opp håpet å gått over til sprit. er en ulykkelig mann nå. :(

Lenke til kommentar

Uff, hold ut.

 

Finn på noe annet å gjøre så lenge. Treff noen kompiser, bruk mer tid på skole/jobb, finn deg et PCspill å fordype tankene i, eller bare dra ut på sjekkern.

 

Ikke bli sittende å tenke på det, ihvertfall ikke tenk negative tanker. Skal du første tenke på det, tenk hvor glad du var og hvor fint dere hadde det sammen. Neste gang du faller for ei, så kommer det til å bli enda bedre! Det er kanskje vanskelig å se nå, men det er nok ei for deg der ute. *Ther is plenty more fish in the see*

 

Jeg tror trikset her enten er å få det ut til noen som du kan dele dette med (tiltak som å si dette på forumet er jo bra :) ), og bli ferdig med det, eller å overdøve det med noe annet som jeg nevnte i stad.

 

Hold ut!

Lenke til kommentar
bare jeg som tror det er snakk om parafymer detr :dontgetit:

5101373[/snapback]

 

så rett, så rett... følte bare en stor trang til å svare på den etter nå å ha lest igjennom samtlige sider i denne tråden :p mange vise ord her, får se om ikke mitt nåværende dilemma kommer opp her i nærmeste tid også ;)

Lenke til kommentar
Edmund Blackadder: ikke for å gjøre deg dårlig til sinns eller noe, men jeg har fått sånne meldinger fra et par jenter før(som jeg naturlig nok ikke likte), og den enkleste løsningen jeg har sett har vært å ikke svare på dem. Og uansett om du konfronterer henne med det, kommer du til å få svar at hun ikke hadde moben eller at hun er tom på kortet e.l. Hun kommer ikke til å si deg noe om sine følelser før du sier noe om dine. Men jeg anbefaler deg å spørre henne, for å lodde stemningen. Om hun er sånn litt nervøs og virker som om hun leter etter en god unnskyldning, bør du ta hintet.

5101170[/snapback]

 

Men det er bare smalltalk.

Det får da være grenser for hva man tør... Jeg vet såpass om henne og likevel så vet jeg nesten ingenting.... Komplisert shit. Går og legger meg.

 

Faen jeg er forvirret nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...