applemania Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) med mindre man er sær 6649269[/snapback] Han er ikke så sær, bare utrolig overrasket tror jeg. Vært sammen i over to år, kom nettopp hjem fra ferie sammen også slo jeg opp for rundt to-tre uker siden, og han nekter å la det være slutt. Han sier at han kommer aldri til å gi meg opp og ringer og sender meldinger og får meg på gråten hver dag. Han gir meg så dårlig samvittighet, og jeg har til og med sagt ja til å møte han i kveld fordi jeg har så dårlig samvittighet EDIT: Oppi alt dette, gjør han meg utrolig usikker på mitt valg og risper meg opp innvendig. Endret 10. august 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Han lar meg ikke komme meg videre. Han ringer og sender meldinger og det er ikke måte på, det gjør meg frustrert og får meg til å tenke på han, noe jeg jo ikke vil. Tips? 6649158[/snapback] Gi beskjed om at du har null interesse av han ringer eller sender melding til deg. Si at du verken kommer til å svare på en samtale eller en melding. Han gir opp til slutt... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 med mindre man er sær 6649269[/snapback] Han er ikke så sær, bare utrolig overrasket tror jeg. Vært sammen i over to år, kom nettopp hjem fra ferie sammen også slo jeg opp for rundt to-tre uker siden, og han nekter å la det være slutt. Han sier at han kommer aldri til å gi meg opp og ringer og sender meldinger og får meg på gråten hver dag. Han gir meg så dårlig samvittighet, og jeg har til og med sagt ja til å møte han i kveld fordi jeg har så dårlig samvittighet EDIT: Oppi alt dette, gjør han meg utrolig usikker på mitt valg og risper meg opp innvendig. 6649552[/snapback] Du har sikkert dine grunner til å gjøre dine valg. Om det er final eller om dere trenger en pause. Uansett så er det nok ikke så god ide å se ham pga dårlig samvittighet når det strengt tatt er han som har gitt den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 med mindre man er sær 6649269[/snapback] Han er ikke så sær, bare utrolig overrasket tror jeg. Vært sammen i over to år, kom nettopp hjem fra ferie sammen også slo jeg opp for rundt to-tre uker siden, og han nekter å la det være slutt. Han sier at han kommer aldri til å gi meg opp og ringer og sender meldinger og får meg på gråten hver dag. Han gir meg så dårlig samvittighet, og jeg har til og med sagt ja til å møte han i kveld fordi jeg har så dårlig samvittighet EDIT: Oppi alt dette, gjør han meg utrolig usikker på mitt valg og risper meg opp innvendig. 6649552[/snapback] Ikke la dårlig samvittighet vinne over deg! Det er absolutt ikke lurt. Det ender bare dårlig. Jeg har gått i den fellen selv. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? 6649801[/snapback] Trene sammen (min favoritt), dra på restaurant, ligge i sengen og snakke og høre på musikk osv osv .. bare fantasien setter grenser Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? 6649801[/snapback] Trene sammen (min favoritt), dra på restaurant, ligge i sengen og snakke og høre på musikk osv osv .. bare fantasien setter grenser 6649823[/snapback] Jeg har dårlig fantasi Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? 6649801[/snapback] Ligge ved siden av hverandre på forum med hver sin laptop og forum? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? 6649801[/snapback] Ligge ved siden av hverandre på forum med hver sin laptop og forum? 6649839[/snapback] Sounds like a perfect first date :!: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? 6649801[/snapback] Ligge ved siden av hverandre på forum med hver sin laptop og forum? 6649839[/snapback] Sounds like a perfect first date :!: 6649907[/snapback] Er det faktisk ingen her med stort bedre fantasi enn meg assa? Trenger seriøst hjelp ass.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hmm bare ramser opp noe: -Shopping -Trening -Kino/bowling/fest/all den type sosiale aktiviter -Bading/soling -Se en god film m/kos -Restaurant -Reise et sted -Hoppe fallskjerm,strikkhopp -Tivoli/fornøyelsespark -Gå til byn/butikken bare for å "gjøre noe" -Gå tur The sky is the limit. Endret 10. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hva kan man gjøre sammen med en jente annet enn å dra på kino, bowling.... etc...? 6649801[/snapback] Gå tur feks. Kjøpe en is og bare sitte og prate. Koselig Ligge ved siden av hverandre på forum med hver sin laptop og forum? 6649839[/snapback] *LOL* Den skal jeg huske til min neste date! Endret 10. august 2006 av Mirann Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 nokken som har et lit etips til meg? 500 meter fra der eg jobber, har ei jente sommerjobb på en spar butikk, eg er på butikken i alle pausene mine, og rett etter jobb, og altid treffer eg ho super deilige jenta som sitter i kassa. Hver gang eg kommer inn butikk døra ser ho på meg å smiler et stooort smil og alltid når eg snur meg mot kassa etter å ha leitet etter litt snop i hyllene ser ho på meg med det søte annsiktet Sier alltid hei og hade til ho når eg handler og smiler tilbake Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? i det siste har eg faktisk gått inn på butikken mest for å se ho, ikkje fordi eg vil ha meg nokken varer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 "Tjener du bedre enn meg?" Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 nokken som har et lit etips til meg? 500 meter fra der eg jobber, har ei jente sommerjobb på en spar butikk, eg er på butikken i alle pausene mine, og rett etter jobb, og altid treffer eg ho super deilige jenta som sitter i kassa. Hver gang eg kommer inn butikk døra ser ho på meg å smiler et stooort smil og alltid når eg snur meg mot kassa etter å ha leitet etter litt snop i hyllene ser ho på meg med det søte annsiktet Sier alltid hei og hade til ho når eg handler og smiler tilbake Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? i det siste har eg faktisk gått inn på butikken mest for å se ho, ikkje fordi eg vil ha meg nokken varer 6650441[/snapback] Gjør det enkelt å si at du vil bli bedre kjent og om hun vil bli med på strand/kino/noe... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 med mindre man er sær 6649269[/snapback] Han er ikke så sær, bare utrolig overrasket tror jeg. Vært sammen i over to år, kom nettopp hjem fra ferie sammen også slo jeg opp for rundt to-tre uker siden, og han nekter å la det være slutt. Han sier at han kommer aldri til å gi meg opp og ringer og sender meldinger og får meg på gråten hver dag. Han gir meg så dårlig samvittighet, og jeg har til og med sagt ja til å møte han i kveld fordi jeg har så dårlig samvittighet EDIT: Oppi alt dette, gjør han meg utrolig usikker på mitt valg og risper meg opp innvendig. 6649552[/snapback] Politiet ? Han tar det sikkert mer alvorlig hvis politiet snakker til ham. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 nokken som har et lit etips til meg? 500 meter fra der eg jobber, har ei jente sommerjobb på en spar butikk, eg er på butikken i alle pausene mine, og rett etter jobb, og altid treffer eg ho super deilige jenta som sitter i kassa. Hver gang eg kommer inn butikk døra ser ho på meg å smiler et stooort smil og alltid når eg snur meg mot kassa etter å ha leitet etter litt snop i hyllene ser ho på meg med det søte annsiktet Sier alltid hei og hade til ho når eg handler og smiler tilbake Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? i det siste har eg faktisk gått inn på butikken mest for å se ho, ikkje fordi eg vil ha meg nokken varer 6650441[/snapback] Gjør det enkelt å si at du vil bli bedre kjent og om hun vil bli med på strand/kino/noe... 6650624[/snapback] hah. så direkte greier ikkje eg å være Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Må bare få lov til å dele med dere at jeg er hodestups forelsket, mer forelsket enn jeg noensinne har vært. Møtte en jente på bussen for to uker siden (vihadde snakket litt på msn, jeg visste hvem hun var). Begge skulle til byen. Merket at kjemien stemte 110% etter et par minutter, og bare tenkte at jeg måtte ha henne. Dessuten merket jeg at hun var ute ettermeg også. Kvelden etter lå vi på bergene ut mot havet ved huset hennes og råklinte. Nå er hun hjemme i narvik,og jeg er stuck i Oslo. Kommer ikke hjem før onsdags kveld. SAVNER HENNE! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? 6650441[/snapback] Gi henne en rose. Det høres kanskje dumt ut, men jeg har gjort det og det fungerer Bare si "Denne er til deg" og hun kommer nok til å smelte Hehe, hun kommer nok til å bli sjokkert, på en positiv måte. Endret 10. august 2006 av krizkriz Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Men eg klarer ikkje å finne på nokke å spørre ho om, som gjør at eg kanskje kan bli mer kjendt med ho, noen forslag? 6650441[/snapback] Gi henne en rose. Det høres kanskje dumt ut, men jeg har gjort det og det fungerer 6651096[/snapback] andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg