Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, det er en stund. Men bare tanken av å se henne komme springende mot meg på flyplassen når hun kommer hjem igjen hjelper på. :)

Eh, ja. Jeg har sett litt film, men jeg blir skuffet om det ikke blir sånn.  :(

6645629[/snapback]

Det skjer i virkeligheten og. Jeg har opplevd det. :)

Lenke til kommentar
ok... Dette har ingenting med kjærlighet å gjøre, men jeg skal møte en jente i byen snart. Vi er gode venner.

Lurer på om noen kan komme med tips til hva som er bra å snakke om? Vi skal vel bare reke rundt i byen... :)

6646196[/snapback]

Jeg har "alltid" tenkt at det beste egentlig er å la praten komme naturlig, i stedet for å begynne å planlegge at nå skal vi snakke om hvor teit Paris Hilton er, nå skal jeg spørre henne hva hennes favorrittsang fra Britney Spears er og lignende. Nei, bare prat.

Lenke til kommentar

Noen uker borte fra kjäresten er da ikke så vanskelig i forhold til å väre adskilt i månedsvis, noe jeg var i fjor da dama dro som utvekslingsstudent til Japan fra september til slutten av januar. Heldigvis dro jeg for å besöke henne den jula, og dere kan tenke dere hvor herlig det var. :)

Lenke til kommentar
Noen uker borte fra kjäresten er da ikke så vanskelig i forhold til å väre adskilt i månedsvis, noe jeg var i fjor da dama dro som utvekslingsstudent til Japan fra september til slutten av januar. Heldigvis dro jeg for å besöke henne den jula, og dere kan tenke dere hvor herlig det var. :)

6646384[/snapback]

:love:

Det er bare godt å savne personen en gang i blandt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...