Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 joda:P men litt standard må man ha, kan ikkje lure kølla opp i alle høl en kjem over:P Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, en kan jo tenke litt. Damer som blir med skikkelige idioter er kanskje ikke noe å samle på anyway. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 exactly, who knows where theyve been tenker eg når eg ser sånne damer..hehe Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Uff, typen skal visst jobbe hver dag fram til skolen starter igjen Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er jo ikke lenge til skolen starter da. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Joda, men han har jobbet hele ferien og jeg har jobbet en del også. Har hatt minimalt med tid sammen. Hadde vært kjekt å sett litt mer til ham nå på slutten av ferien..før alt blir hektisk igjen. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Skjønner fint hvordan du har det jeg, Seether. Dama har vært i thailand i 9 dager, og er ikke hjemme før den dagen vi begynner på skolen igjen, altså den 21. Endret 10. august 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Awwh, det var lang tid vekke fra damen christer Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Jepp, det er en stund. Men bare tanken av å se henne komme springende mot meg på flyplassen når hun kommer hjem igjen hjelper på. Eh, ja. Jeg har sett litt film, men jeg blir skuffet om det ikke blir sånn. Endret 10. august 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jepp, det er en stund. Men bare tanken av å se henne komme springende mot meg på flyplassen når hun kommer hjem igjen hjelper på. Eh, ja. Jeg har sett litt film, men jeg blir skuffet om det ikke blir sånn. 6645629[/snapback] Det skjer i virkeligheten og. Jeg har opplevd det. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Awwwh. Kommer såklart tilbake med full rapport om hvordan sexen på toaletten var. Endret 10. august 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Uff, typen skal visst jobbe hver dag fram til skolen starter igjen 6645541[/snapback] Ser dere aldri hverandre? Synes du alltid skriver at dere ikke har tid til hverandre.. :/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 ok... Dette har ingenting med kjærlighet å gjøre, men jeg skal møte en jente i byen snart. Vi er gode venner. Lurer på om noen kan komme med tips til hva som er bra å snakke om? Vi skal vel bare reke rundt i byen... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 ok... Dette har ingenting med kjærlighet å gjøre, men jeg skal møte en jente i byen snart. Vi er gode venner. Lurer på om noen kan komme med tips til hva som er bra å snakke om? Vi skal vel bare reke rundt i byen... 6646196[/snapback] Jeg har "alltid" tenkt at det beste egentlig er å la praten komme naturlig, i stedet for å begynne å planlegge at nå skal vi snakke om hvor teit Paris Hilton er, nå skal jeg spørre henne hva hennes favorrittsang fra Britney Spears er og lignende. Nei, bare prat. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen uker borte fra kjäresten er da ikke så vanskelig i forhold til å väre adskilt i månedsvis, noe jeg var i fjor da dama dro som utvekslingsstudent til Japan fra september til slutten av januar. Heldigvis dro jeg for å besöke henne den jula, og dere kan tenke dere hvor herlig det var. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen uker borte fra kjäresten er da ikke så vanskelig i forhold til å väre adskilt i månedsvis, noe jeg var i fjor da dama dro som utvekslingsstudent til Japan fra september til slutten av januar. Heldigvis dro jeg for å besöke henne den jula, og dere kan tenke dere hvor herlig det var. 6646384[/snapback] Det er bare godt å savne personen en gang i blandt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Enig med deg, Neppe. :] Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Høres så ironiskt ut. Enig med deg, neppe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe. Sant nok. Ser ut til at det kun er meg, deg, Fisker og Jarmo som er aktiv på denne tiden. ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg og knut erik er ofte aktiv i denne tiden. Linn C også men hu har fagprøve nå. Knut erik slutter å være aktiv snart Så nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg