Zappza Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Veldig uberegnelig er han. Du vet aldri hvordan han kommer til å oppføre seg :/ Så er han godt trent, og ser temmelig godt ut Skader vel ikke at han har moped heller Er forøvrig overrasket hvordan han behandler jenter... Kliper og holder hardt, tar politigrepet (vri armen bakpå ryggen) og andre ting som gjør vondt. Hender han slår også. Skjønner ikke hvordan jenter kan fortsette å like han etter en slik behandling... Endret 8. august 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Slår han? ... Jenter? 6638443[/snapback] Det er lavmål det... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Altså.. synes det er greit jeg, skal holde kontrol på dem. PS: Spøker. Det er ganske lavmål ja. Feigt også. Jenter: Begynn å slå tilbake ! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja. Han slår, riktig nok ikke hardt men alikevel. Har han faen ikke blitt oppdratt til å ikke slå jenter? Som far min sier "Jente ska du faen bare være forsiktig me, dem tåle ikkje mykkje og begynne fort å skrike" Heldigvis så har vi folk som passer på sånt her ute. Slår du ei jente, blir du slått tilbake (av gutter). Funker hæst. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vel, hvis det er spøke slåing som i flørting/kosing/leking er det noe annet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ''Jeg bare kose skalla deg!'' Funker ikke det! Med mindre man lekeslåss.. Men man slår/kliper ikke jenter da! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nei, hadde vært sånn hadde jeg gitt faen i det. Det er ordentlig slåing, bare ikke like hardt som han slår gutter. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jau. Likestilling ftw. La oss fjerne alle regler som gjør forskjell på gutter og jenter! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jah. La oss fjerne alle forskjeller, gutter med mens og jenter med prostata. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Og jaggu gjorde jeg det ikke slutt ikveld oxo haff. . . Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Og jaggu gjorde jeg det ikke slutt ikveld oxo haff. . . 6638710[/snapback] Huff.. Tell me more! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hmm.. Får ta hele storien i morra Er så mye å skrive nå og jeg er trøtt Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Åh, føler meg så utrolig bra for tiden, eksen har noe på gang med en anen, men jeg føler at jeg ikke bryr meg. Jeg trodde det var oss, men så skjønte jeg at hun bare var en fin erfaring på noe større som venter. Å dessuten blir det vell slutt mellom de en gang. Piz Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 da har ivertfall eg hatt det fint i natt, var med ho eg var på date med for eitpar dager sia, var hos meg, og såg på tv, ho følger med på en serie, så da var det masse stryking, litt småkyssing her og der. eg begynte å bli trøtt, og eg hadde ikkje plass til overnatting (senga demontert idag, heh) så da sa ho at ho hadde jo stor seg, så da reiste vi dit, og da var eg ikkje trøtt lenger, så kosa vi lenge, før vi begynte å rote..var fun =) sov godt..lenge sia..når eg har sove med noken, siste gangane,så har eg alltid snudd ryggen til og slikt når eg sov, men ikkje no =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hvordan reagerte hun med at du skal i militæret da SOlefald ? Hadde dere sex å eller EDIT: God morgen forresten Endret 9. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hvordan reagerte hun med at du skal i militæret da SOlefald ? Hadde dere sex å eller EDIT: God morgen forresten 6639054[/snapback] eg fortalte det ikkje igår, da eg ville ha litt meir tid for sjå om det var litt meir gnister, i tilfelle at eg skal i militæret ødelegger for ho, sånn at da veit ho litt meir korleis eg er =) men skal ta det idag =) hehe..nei det hadde vi ikkje =) ho har mensen..hehe edit: God Morn ja =) edit 2: fortalte ho at eg var komt inn, første ho spurte om var kor ofte eg kom heim =) Endret 9. august 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Akkurat det med badguys går vel på det som Linn C sa (tror jeg), at de tar initiativ. De prøver, og er ikke redd. Det er ofte de som er midtpunktet i situasjonen og blir lagt merke til. 6636782[/snapback] Kek, ene badguyen er så initiativ løs at det er skummelt, han unngår nærmest jenter 6638185[/snapback] har en kompis som er litt sånn, men han prøver seg på alt, hehe..er alltid midtpunktet, prøver vertfall.. syns det er litt idiotisk... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har en kompis som er litt sånn, men han prøver seg på alt, hehe..er alltid midtpunktet, prøver vertfall.. syns det er litt idiotisk... 6640209[/snapback] Grei løsning hvis man vil ha damebesøk på rommet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg