Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, men jeg sier ikke at jeg har dårlig rygg, jeg har det svart åp hvitt Det er trist å måtte reise fra en jente pga. militæret Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hehe..alright =) er det at eg står midt i eit veikryss no, visst eg tar armyen, så får eg tenkt meg om, og får noke ut av det, eller eg kan jobbe og ta ting på kveld, eller gå forkurs som eg er komt innpå, og låse meg til en vei:/ sååå det sucks:/ kjipt det ja:/ eg er litt redd for å kaste vekk tid, har ikkje lyst å vere gammalt skinn før eg får slått meg ned en plass =) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har ikke kjærlighet i meg lenger. Det vet jeg ikke helt om jeg liker. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Marley: Selv om det noen ganger føles slikt så kommer den tilbake. (Gjerne når du minst forventer det.) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Marley: Selv om det noen ganger føles slikt så kommer den tilbake. (Gjerne når du minst forventer det.) 6633494[/snapback] Det virker faktisk ikke sånn. Før har jeg alltid hatt en plass i hjertet mitt til noen. ALLTID. Nå er det bare tomt.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 vel da fikk eg svar fra armyen, 27 september så befinner eg meg i luft forsvaret..gleder meg egentlig som faen, men blir trist å fortelle det til my date seinare idag:/ så no blir det hardtrening:P Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du er kanskje ikke så gammel? Ikke stygt ment, men sånt bruker vanligvis å endre seg når man blir litt eldre 6632381[/snapback] Er ikke gammel, vet at det pleier å forandre seg etter hvert, men jeg blir bare oppgitt over venninnene mine som går etter "hottiesa" for så å komme å deppe dagen etterpå om at han var en sånn drittsekk :/ Zappza, er du ganstah bare fordi du har moped ? 6632468[/snapback] Nei, men det hjelper på'n Zappza: Jenter som tar gutter som ikke respekterer dem og så syter til vennene sine(har jeg forstått riktig her?) er dumme damer som verken fortjener deg som venn eller kjæreste. Og desverre, mange jenter i den alderen er dumme. Men det blir bedre da... men ting blir bedre med alderen. Skal være sagt at Linn C også har et poeng. 6632567[/snapback] Var det jeg mente ja, bare så det er sagt de fleste av venninnene mine er ikke sånn, er bare noen av de Takk gud for at hjernen blir bedre utviklet etter hvert. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vet ikke om det er vits å poste, pleier ikke få noen respons på det, men uansett. Gah, blir så irritert. Hvorfor er det sånn at majoriteten av jenter her jeg bor elsker badguys/wangsta's med moped og snitt på 2? Hva skal skje med oss som er snill og vennlig, og ikke har moped og et snitt på 4,5? Du har skammelig rett! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Etter 10 timer hardt arbeid med fagprøven på jobb skal det bli godt å komme hjem, ta seg en kjapp dursj, og så få besøk Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvis min framtidige kone engang spørr meg om hvorfor jeg elsker henne, finnes det da noen gode svar som man kan bruke, uten å måtte gå dypt inn i seg selv for å finne. NB! Jeg har ingen planer om å lure noen. Lenke til kommentar
_jensen_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er mange drittsekker av begge kjønn... Selv om noe menn er drittsekker betyr det ikke at menn er drittsekker. Ser i alle fall ikke på meg som en drittsekk. 6631469[/snapback] Hehe, nei alle er jo ikke det Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvis min framtidige kone engang spørr meg om hvorfor jeg elsker henne, finnes det da noen gode svar som man kan bruke, uten å måtte gå dypt inn i seg selv for å finne. NB! Jeg har ingen planer om å lure noen. 6635793[/snapback] Bare å si alt / noe du elsker ved henne..? Elsker du henne har du jo en grunn, forhåpentligvis Bare å være ærlig og si det du mener.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er jo litt søtt å få høre det da ? Men siden det er lenge siden du var på sesjon, så tviler jeg på at du skal inn. Samme med mitt kull, der bare 30-40% skal inn, de har vel tatt inn de de skal nå. Så slipper jeg, wee Men jeg slipper uansett pga. rygg :/ 6632725[/snapback] tok nesten 3 år fra jeg var på sesjon, til jeg ble kalt inn.. skal inn i januar.. er da 21.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Akkurat det med badguys går vel på det som Linn C sa (tror jeg), at de tar initiativ. De prøver, og er ikke redd. Det er ofte de som er midtpunktet i situasjonen og blir lagt merke til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Akkurat det med badguys går vel på det som Linn C sa (tror jeg), at de tar initiativ. De prøver, og er ikke redd. Det er ofte de som er midtpunktet i situasjonen og blir lagt merke til. 6636782[/snapback] Jeg prøver. Jeg legger an på. Men jeg er fortsatt snill. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er ytterst viktig å balansere. Du vil ikke være kun en "nice guy", men du vil heller ikke være en "player", option1:de vil kun ha deg som en venn, option2: de ligger unna. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Er ytterst viktig å balansere. Du vil ikke være kun en "nice guy", men du vil heller ikke være en "player", option1:de vil kun ha deg som en venn, option2: de ligger unna. 6636832[/snapback] Vi kan vel egentlig bare konkludere med at kjærlighet er jammen ikke lett! Edit: Er nok en grunn til at denne tråden har blitt så lang Endret 8. august 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jepp, kjærlighet er ikke lett, og den dukker opp når en minst venter det. Når man først har fått den er det bare å prøve å holde på den Det er ikke enkelt, men kjærlighet er noe en må passe godt på Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Akkurat det med badguys går vel på det som Linn C sa (tror jeg), at de tar initiativ. De prøver, og er ikke redd. Det er ofte de som er midtpunktet i situasjonen og blir lagt merke til. 6636782[/snapback] Kek, ene badguyen er så initiativ løs at det er skummelt, han unngår nærmest jenter Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Akkurat det med badguys går vel på det som Linn C sa (tror jeg), at de tar initiativ. De prøver, og er ikke redd. Det er ofte de som er midtpunktet i situasjonen og blir lagt merke til. 6636782[/snapback] Kek, ene badguyen er så initiativ løs at det er skummelt, han unngår nærmest jenter 6638185[/snapback] Men han er sikkert litt interessant. Impulsiv og uberegnelig kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg