Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morgen Solefald!

Zappza, er du ganstah bare fordi du har moped ? :p

Mange jenter liker gutter som er litt tøffere, har samma inntrykket. Men det finnes søte jenter som liker snille gutter ;) Er ikke no stress vettu!

6632468[/snapback]

Mornings Neppe=!

jenter på den alderen liker gutter som er litt tøffe som neppe sier, dei som er litt frampå, da dei kanskje blir sett på som litt meir modne med kjæreste biten.

men er du beskjeden, såå kommer du ikkje så langt

Lenke til kommentar

stemmer det LC, men eg var ikkje det da eg gikk på ungdomskulen, f.eks, men eg hadde endel kjærester dei åra..huff:/ såå det er jo ikkje alltid det stemmer.

eg har vel egentlig aldri vert noke frampå til å ta første initiativa egentlig, kan begynne å prate litt, men fekk aldri til noke, før det kom skikkelig fra andre personen.. men det er vel litt fordi eg er håplaus til å tolke signaler og slikt..

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

lucky man:P eg tar dei avogtil:P f.eks igår så var det ei på 26, som skreiv til meg på blink," er ikkje det den kjekke servitøren på peppes" etc bla, begynte å spør kortid eg skulle på jobb igjen bla bla..huff..fin va jo heller ikkje..heh..bad luck:/

Lenke til kommentar
lucky man:P eg tar dei avogtil:P f.eks igår så var det ei på 26, som skreiv til meg på blink," er ikkje det den kjekke servitøren på peppes" etc bla, begynte å spør kortid eg skulle på jobb igjen bla bla..huff..fin va jo heller ikkje..heh..bad luck:/

6632544[/snapback]

Servitør på peppes ? Send en pizza da :p

Har du sett hu sånn på ekte, eller på bildet ? Kan jo være ultra-no fotogen!

Lenke til kommentar

Zappza: Jenter som tar gutter som ikke respekterer dem og så syter til vennene sine(har jeg forstått riktig her?) er dumme damer som verken fortjener deg som venn eller kjæreste. :p

Og desverre, mange jenter i den alderen er dumme. Men det blir bedre da... men ting blir bedre med alderen.

Skal være sagt at Linn C også har et poeng.

Lenke til kommentar

hehe:P nei:P det kan man ikkje:D

jo det gjorde den:D er morsom film

hadde en date igår, vanvittig koslig jente, morro å vere med, behagelig å vere med ho, ganske høg også, litt uvant for meg:P (ho er 176).

vi har kosa litt tidligere,gir masse klem og slikt, som igår, ho jobber lite stykke over veien fra der eg jobber no, så da reiste eg bort, fekk klem og slikt..heh, og igår, da såg vi big mommas house 2 og lagde taco..da vi var ferdig å ete, så sa eg at ho skulle komme hit, så låg ho mellom beina mine, så holdt eg rundt ho, så var det masse stryking og slikt.. var ganske hærlig =) men er fortsatt usikker på om eg vil noke meir egentlig..litt usikker på om eg ikkje berre hopper på første og beste, og som istad, så er eg veldig dårlig til å tolke signaler, også mine egne..er merklige greier,trur eg skulle hatt meg eit kurs..

veit faktisk egentlig ikkje om eg har vert skikkelig forelska noken gang

Lenke til kommentar

Det er jo litt søtt å få høre det da ? :)

Men siden det er lenge siden du var på sesjon, så tviler jeg på at du skal inn.

Samme med mitt kull, der bare 30-40% skal inn, de har vel tatt inn de de skal nå. Så slipper jeg, wee :) Men jeg slipper uansett pga. rygg :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...