Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Snille kompiser du har da. 6631667[/snapback] er ikkje mykje bedre dei nei.. Endret 8. august 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Morgen Solefald! Zappza, er du ganstah bare fordi du har moped ? Mange jenter liker gutter som er litt tøffere, har samma inntrykket. Men det finnes søte jenter som liker snille gutter Er ikke no stress vettu! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Morgen Solefald! Zappza, er du ganstah bare fordi du har moped ? Mange jenter liker gutter som er litt tøffere, har samma inntrykket. Men det finnes søte jenter som liker snille gutter Er ikke no stress vettu! 6632468[/snapback] Mornings Neppe=! jenter på den alderen liker gutter som er litt tøffe som neppe sier, dei som er litt frampå, da dei kanskje blir sett på som litt meir modne med kjæreste biten. men er du beskjeden, såå kommer du ikkje så langt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er jo ganske enkelt De tøffe selvsikre gutten tør ta iniativ. Jenter på den alderen er gjerne sjenerte og litt usikre. Uten iniativ kommer man jo ikke langt Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) stemmer det LC, men eg var ikkje det da eg gikk på ungdomskulen, f.eks, men eg hadde endel kjærester dei åra..huff:/ såå det er jo ikkje alltid det stemmer. eg har vel egentlig aldri vert noke frampå til å ta første initiativa egentlig, kan begynne å prate litt, men fekk aldri til noke, før det kom skikkelig fra andre personen.. men det er vel litt fordi eg er håplaus til å tolke signaler og slikt.. Endret 8. august 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg er god til å tolke signaler, derfor holder jeg meg alltid unna Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 lucky man:P eg tar dei avogtil:P f.eks igår så var det ei på 26, som skreiv til meg på blink," er ikkje det den kjekke servitøren på peppes" etc bla, begynte å spør kortid eg skulle på jobb igjen bla bla..huff..fin va jo heller ikkje..heh..bad luck:/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 lucky man:P eg tar dei avogtil:P f.eks igår så var det ei på 26, som skreiv til meg på blink," er ikkje det den kjekke servitøren på peppes" etc bla, begynte å spør kortid eg skulle på jobb igjen bla bla..huff..fin va jo heller ikkje..heh..bad luck:/ 6632544[/snapback] Servitør på peppes ? Send en pizza da Har du sett hu sånn på ekte, eller på bildet ? Kan jo være ultra-no fotogen! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hehe:P jepp=) skal snart få telefon nummeret mitt på navneskiltet, he he he =) eg husker ho:P ho var den finaste av dei 3 som var der, men det skulle jaggu ikkje mykje til..hehe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Uff da Høres ikke bra ut. Kan ikke si at det er badre det indre som teller heller, blir litt teit. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Zappza: Jenter som tar gutter som ikke respekterer dem og så syter til vennene sine(har jeg forstått riktig her?) er dumme damer som verken fortjener deg som venn eller kjæreste. Og desverre, mange jenter i den alderen er dumme. Men det blir bedre da... men ting blir bedre med alderen. Skal være sagt at Linn C også har et poeng. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Uff da Høres ikke bra ut. Kan ikke si at det er badre det indre som teller heller, blir litt teit. 6632565[/snapback] hehe..nei det går ikkje:P eg er ikkje sånn som Shallow Hal, in the movie:P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Man kan ikke alltid ta det man får Gikk ikke Shallow Hal på søndag ? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hehe:P nei:P det kan man ikkje:D jo det gjorde den:D er morsom film hadde en date igår, vanvittig koslig jente, morro å vere med, behagelig å vere med ho, ganske høg også, litt uvant for meg:P (ho er 176). vi har kosa litt tidligere,gir masse klem og slikt, som igår, ho jobber lite stykke over veien fra der eg jobber no, så da reiste eg bort, fekk klem og slikt..heh, og igår, da såg vi big mommas house 2 og lagde taco..da vi var ferdig å ete, så sa eg at ho skulle komme hit, så låg ho mellom beina mine, så holdt eg rundt ho, så var det masse stryking og slikt.. var ganske hærlig =) men er fortsatt usikker på om eg vil noke meir egentlig..litt usikker på om eg ikkje berre hopper på første og beste, og som istad, så er eg veldig dårlig til å tolke signaler, også mine egne..er merklige greier,trur eg skulle hatt meg eit kurs.. veit faktisk egentlig ikkje om eg har vert skikkelig forelska noken gang Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Men det er vel bare å prøve Solefald ? Det verste som skjer er at det ikke fungerer, å da er det bare å droppe det. Gi det en sjanse, ikke vær så feig Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 prøve skal eg:P ho flytter hit idag, sååå da blir det meir kos får sjå korleis det går:D håper eg får svar fra armyen snart vertfall..om eg må reise =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det mange av din årsklasse som skal dit da ? 40-50% ? Ja du for kose deg godt nå Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 i armyen? vel, aner ikkje hadde bestemt meg for armyen før eg fekk sansen for ho, så visst eg skal inn, så skal eg inn=) eg og ho prata litt om det igår, ho ville ikkje at eg skulle reise inn seff Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er jo litt søtt å få høre det da ? Men siden det er lenge siden du var på sesjon, så tviler jeg på at du skal inn. Samme med mitt kull, der bare 30-40% skal inn, de har vel tatt inn de de skal nå. Så slipper jeg, wee Men jeg slipper uansett pga. rygg :/ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 joda:P klart det er =) eg har søkt meg inn, og det var ledige plasser, og eg gjorde det meget bra på sesjonen=) du gjer det ja:P hehe..er vanvittig mange som slepper pga rygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg