Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til at ex'en har noe på gang med en anen. Faen å!

6629366[/snapback]

Kjenner problemet! Sitte i samme situasjon as we speak. Ikke noe morsomt, men begynner heldigvis og akseptere det. Blitt vant til tanken, selv om jeg hadde håpet det kunne drøyet litt lengre. Syns det gikk vel raskt :ermm: Jeg ønsker henne alt vel, men en skal ikke føle seg tvunget til å like akkurat slike ting :)

Lenke til kommentar
Noen er bare slik.. Tror ikke det er så mange av hos her.

6629974[/snapback]

hm, det er jo bra! Synes det er utrolig teit når gutter holder på sånn.. :dontgetit:

6629996[/snapback]

Tror ikke drittsekker finnes i overtall hos gutter, men det har noe med at noen jenter tiltrekkes visse typer menn. Aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

6629366[/snapback]

Kjenner problemet! Sitte i samme situasjon as we speak. Ikke noe morsomt, men begynner heldigvis og akseptere det. Blitt vant til tanken, selv om jeg hadde håpet det kunne drøyet litt lengre. Syns det gikk vel raskt :ermm: Jeg ønsker henne alt vel, men en skal ikke føle seg tvunget til å like akkurat slike ting :)

6629525[/snapback]

eine xn min pulte typen til ei i klassen henna 2 veker etter eg gjorde det slutt, så pulte ho en kompis av meg, som også var ilag bestevenninda henna(også mi samtidig), og så litt seinare pulte ho enda en kompis av meg...hehe..

kvinnfolk er rare greier..

Lenke til kommentar

6629366[/snapback]

6629525[/snapback]

eine xn min pulte typen til ei i klassen henna 2 veker etter eg gjorde det slutt, så pulte ho en kompis av meg, som også var ilag bestevenninda henna(også mi samtidig), og så litt seinare pulte ho enda en kompis av meg...hehe..

6630839[/snapback]

Snille kompiser du har da.

Lenke til kommentar

6629366[/snapback]

6629525[/snapback]

6630839[/snapback]

Mange rare kvinnfolk jah:p Men kompisene dine var ikke akkurat så snille sjæl da, om de puler x'n din mener jeg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er vits å poste, pleier ikke få noen respons på det, men uansett.

Gah, blir så irritert. Hvorfor er det sånn at majoriteten av jenter her jeg bor elsker badguys/wangsta's med moped og snitt på 2? Hva skal skje med oss som er snill og vennlig, og ikke har moped og et snitt på 4,5?

Situvasjonen min kan vel ikke bli bedre forklart enn dette:

A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.

:(

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er vits å poste, pleier ikke få noen respons på det, men uansett.

Gah, blir så irritert. Hvorfor er det sånn at majoriteten av jenter her jeg bor elsker badguys/wangsta's med moped og snitt på 2? Hva skal skje med oss som er snill og vennlig, og ikke har moped og et snitt på 4,5?

:(

6632345[/snapback]

Du er kanskje ikke så gammel?

Ikke stygt ment, men sånt bruker vanligvis å endre seg når man blir litt eldre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...