Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Har bare uflaks me detta jeg... er ei jeg liker veeeldig godt, kjent ho i ca 4 år nå, og bare likt ho mere etter hver gang jeg ser ho, har hendt vi har rota flere ganger, og jeg har trodd det kanskje hadde blitt noe ordentlig mellom oss da, men så får ho plutselig type, eller roter med en anna en seinere på kvelden. Skjedde det samme i helga å, var på fest og hadde det kjempeartig, men sent utpå kvelden satt ho å rota med en anna dud... veit ikke hva jeg skal gjre lenger, jeg liker ho, men veit ikke helt hva ho føler for meg, noen hint om hva jeg bør gjøre?

Og nå er ikke jeg den typen som tør/ er så flink til å si at jeg liker dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SimDaDim: Skjønner.. sånne følelser er jo uansett ikke lett å

styre/kontrollere...

 

Men det jeg tror (etter å ha lest en god del av innleggene dine) er at hun

liker veldig godt oppmerksomheten fra deg, liker å føle seg likt

og beundret. Defor fortsetter hun flørtingen for å bevare dette. Sånt

har jeg sett mange eksempler på (dessverre)

 

Jeg tror du faktisk vil oppnå mer ved å ignorere henne, gjøre

henne sjalu. Da vil det nok komme litt mer fram hva hun

egentlig vil..

 

Edit: Hvordan vet du at typen ikke kjenner til dette? Kanskje

hun bare skjuler det godt? (Eller han godtar det?)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Tar til meg rådene deres med takk Mirann og Gene.

 

Jeg har selv tenkt den tanken du sier her Mirann, og den er vond å tenke. Hvis dette viser seg å være tilfelle, så er hun ikke den ærlige snille jenta jeg kjenner, og det ville nok ikke funket uansett ;)

 

Tanken med å gjøre henne sjalu har selvfølgelig streifet meg, men grunnen til at den aldri har blitt gjennomført er to ting:

 

For det første så klarer jeg ikke å la være å snakke med henne iløpet av en hel dag. Må si hei og gi noen komplimanger, og motar sammtidig mye fra henne igjen som jeg setter meget stor pris på.

 

For det andre så syntes jeg dette bare er slemt gjort. Det er ikke meg å gjøre noen sjalu for egen fortjeneste. Hun må få tenke selv, og jeg vil ikke påvirke hva hun skal gjøre. Hvis jeg "lurer" eller "tvinger" inne inn i et forrhold med slike dårlige triks, så skal man ikke se bortifra at det slår tilbake ;)

 

Gene, ja, da er det faktisk lys i tunellen ;) Veit, liker ikke den tanken på å være 2valget jeg heller, men etter som jeg har fortsått på henne, så sliter hun med å velge selv. Hun velger derfor å holde på kjæresten siden hun syntes han fortjener en real kjangs.

Lenke til kommentar

SimDaDim:

 

Mange som gjør sånt, gjør det absolutt ikke for å være slemme. Det

er mer en tankeløshet, klarer ikke å sette seg inn i situasjonen til den

andre parten.

 

Skjønner det kan være vanskelig å gjøre henne sjalu. Men det går

feks an å gi mindre kompimenter etc..?

 

Av og til så må en gjøre litt drastiske ting for å få

øynene opp til folk! Da går det ikke på å ikke kunne

tenk selv/ta egne avgjørelser. Men mer på at man vet ikke

hva man har, før man mister det.

 

For det er jo litt sånn, at når man har den tryggheten at man

vet at noen alltid vil være der, så er man kanskje ikke klar over sine

egne følelser før noe skjer. Som feks at du viser andre jenter oppmerksomhet,

gir henne mindre :)

 

 

Kan fortelle deg en liten gladhistorie på akkurat deg;

En bekjent (jente) av meg hadde en gutt som var veldig int i henne. Hun ga han masse oppmerksomhet, men rota heller med andre.

Så en dag møtte plutselig han ei anna ei.

Da skal jeg si deg det ble andre boller! :) Hun ble VELDIG sjalu og

"klikka". Denne episoden fikk henne til å innse at det var han hun likte.

ikke noen andre. Og de ble faktisk sammen :)

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner dette sjalu-trikset du snakker om Mirann, men tror uansett ikke tiden er inne for det enda ;) Hvis hun virkelig er så glad i meg at hun vil noe mer, så får hun finne ut av det selv. Jeg har prøvd å hjulpet til så mye jeg kan ved å fortalt absolutt alt jeg tenker om henne til henne. (Hun sitter å leser hele denne tråden i dette øyeblikk ;) ), og jeg tror det er det beste.

Lenke til kommentar

Hehe, CLC, tok meg ca 30 sek å bestemme meg for om jeg skulle fortelle henne dette eller ikke. Siden hun var så ærlig tidligere i dag, så følte jeg at det ikke var noe som helst å skjule her inne ;) Viser seg at både dere og jeg for det meste har hatt rett ;)

 

Hehe, du hadde ikke tort å vise gutten din denne tråden nei :p Kan godt skjønne det, sikkert endel som ikke hadde taklet å bli snakket om slik uten at de selv vet om det. Hadde ingen planer om å¨fortelle henne om dette jeg heller, men stoler såppas på henne og vet at jeg har vært så ærlig her inne at det ikke er noe å skjule ;)

Lenke til kommentar

SimDaDim: Synes det var et bra triks jeg, men nå har du jo avslørt

det, i og med at du har vist henne tråden :p

 

Og til jenta som SimDaDim liker: ikke lek med følelsene hans.

Det fortjener verken han eller typen din. Du bør ta et valg om

hva du vil. Hvis ikke så ender du bare opp med å såre begge

 

 

:)

Lenke til kommentar

Hehe, ja, kanskje et bra triks, men det er liksom ikke helt meg da ;) Og den største tabben man gjør når man er glad i noen, er å prøve å være en annen for å imponere;)

 

Hehe, hun har lest det du skrev om å ta et valg mirann, og jeg syntes selvfølgelig at hun burte gjøre det. Men hun må ta tiden til hjelp. Ikke bestemme seg før hun er sikker;)

 

Spurte henne også om det var noe hun ville tilføye, men hun svarte bare

 

"hehe, neida. hold meg utenfor :p haha"

 

Tror ikke hun er så glad i forum :p (du har gått glipp av noe stort ;) )

Lenke til kommentar

SimDaDim:

 

Du skrev: "men bedre at hun bruker litt lenger tid på å ta avgjørelsen, enn at hun forhaster seg og velger feil for så å såre begge"

 

 

Skjønner... men hadde jeg vært typen hennes så hadde

så hadde skaden allerede blitt gjort.

(Men nå kjenner jeg ikke disse folkene.. ) :)

 

Edit: Jeg hadde altså blitt såret pga den nære

kontakten dere har.. (hvis jeg var typen)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...