Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, jeg er så forbanna. Har forelsket meg i en jente som netopp har flyttet hit, men i går møtte vennene mine henne og det virker som alle prøver seg på henne, selv om de sa de ikke skulle det. Selv om hun tydeligvis liker meg, så prøver de andre seg i ett. Nå vil de ha henne med på fest, men hun sa at hun skulle gå med meg i dag, men vis de fortsetter sånn kommer jeg snart til å gi dem juling. :thumbdown:

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
Å, jeg er så forbanna. Har forelsket meg i en jente som netopp har flyttet hit, men i går møtte vennene mine henne og det virker som alle prøver seg på henne, selv om de sa de ikke skulle det. Selv om hun tydeligvis liker meg, så prøver de andre seg i ett. Nå vil de ha henne med på fest, men hun sa at hun skulle gå med meg i dag, men vis de fortsetter sånn kommer jeg snart til å gi dem juling. :thumbdown:

6577666[/snapback]

Gi hver og enkelt et slag i trynet. Mens du roper news flash hun vil ha meg ikke dere.
Lenke til kommentar
Å, jeg er så forbanna. Har forelsket meg i en jente som netopp har flyttet hit, men i går møtte vennene mine henne og det virker som alle prøver seg på henne, selv om de sa de ikke skulle det. Selv om hun tydeligvis liker meg, så prøver de andre seg i ett. Nå vil de ha henne med på fest, men hun sa at hun skulle gå med meg i dag, men vis de fortsetter sånn kommer jeg snart til å gi dem juling. :thumbdown:

6577666[/snapback]

Gi hver og enkelt et slag i trynet. Mens du roper news flash hun vil ha meg ikke dere.

6577691[/snapback]

 

 

Haha ikke sånn jeg mente, å ha lyst til er ikke det samme som å gjøre det, vil jo aldri gjort det, men er sinnsykt irriterende.

Endret av Fox9
Lenke til kommentar
Jeg går på en skole med både byggfag og mekanisk. Det er ei jente som går på en av de to linjene, og hun skal ta kjønnsoperasjon nå snart. :)

6577726[/snapback]

 

Hæ? kødder du?

 

Forøvrig er det nesten bare fine jenter som går på mekanisk her (hetro jenter) :p

Lenke til kommentar
Å, jeg er så forbanna. Har forelsket meg i en jente som netopp har flyttet hit, men i går møtte vennene mine henne og det virker som alle prøver seg på henne, selv om de sa de ikke skulle det. Selv om hun tydeligvis liker meg, så prøver de andre seg i ett. Nå vil de ha henne med på fest, men hun sa at hun skulle gå med meg i dag, men vis de fortsetter sånn kommer jeg snart til å gi dem juling. :thumbdown:

6577666[/snapback]

 

Du har ingenting å bekymre deg over. Om hun liker deg, så er det din oppgave å få henne til å føle seg som den beste jenta i hele verden, ikke drite deg selv ut ved å gjøre noen av vennene dine noe. Hva tror du gjør mest skade? Et lite slag, eller at en kompis viser seg å ha mer draget enn deg? Sats alt på at du sikrer deg jenta, du.

 

Veldig rotete forklart, men du setter kun deg selv i et dårlig lys om du angriper noen av vennene dine bare fordi de har lyst på den samme jenta som deg. Du har slettes ikke krav på henne, før hun har blitt din. Først da kan du begynne å bli sur på folk som prøver seg på henne, men ingen vold.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Jeg er betatt. Av alle ting i en som både er råner og mekken-dude  :blush:

Jeg kondolerer.

 

 

Lurer på om du blir veldig sånn off-again and on-again slik som et par ble på gamleskolen. Ene var (utenom at han var betatt av ham) oppegående hyggelige og intelligent dame. Han behandla henne som dritt. Hun gikk, så kom tilbake. Han forsatte å behandle henne som dritt. Hun slår opp igjen... osv osv....

 

 

Men for all del, kan jo være at noen råner/mekken-folk er greie, selv om jeg aldri har møtt noen slike som i er i nærheten av det jeg vil karaktisere som kvalitetsmenneske.

Lenke til kommentar
Jeg er betatt. Av alle ting i en som både er råner og mekken-dude  :blush:

Jeg kondolerer.

 

 

Lurer på om du blir veldig sånn off-again and on-again slik som et par ble på gamleskolen. Ene var (utenom at han var betatt av ham) oppegående hyggelige og intelligent dame. Han behandla henne som dritt. Hun gikk, så kom tilbake. Han forsatte å behandle henne som dritt. Hun slår opp igjen... osv osv....

 

 

Men for all del, kan jo være at noen råner/mekken-folk er greie, selv om jeg aldri har møtt noen slike som i er i nærheten av det jeg vil karaktisere som kvalitetsmenneske.

6580526[/snapback]

 

Jeg er skeptisk selv, men har lært av mitt forrige forhold. Dersom det er noe feil med mitt neste forhold gjør jeg det slutt med en gang framfor å vente i 3 år!

Lenke til kommentar
Jeg er betatt. Av alle ting i en som både er råner og mekken-dude  :blush:

Jeg kondolerer.

 

Men for all del, kan jo være at noen råner/mekken-folk er greie, selv om jeg aldri har møtt noen slike som i er i nærheten av det jeg vil karaktisere som kvalitetsmenneske.

6580526[/snapback]

Jaså?

 

Jeg er ikke et kvalitetsmenneske? :)

Lenke til kommentar
Jeg er betatt. Av alle ting i en som både er råner og mekken-dude  :blush:

 

 

 

:love:

6580434[/snapback]

:lol:

 

Sånn kan det gå når man kritiserer slike typer, før du vet ordet av det er du kjempeforelsket.

6580997[/snapback]

Vi mekken-dudes er da ikke så verst? :cool:

Lenke til kommentar
Jeg er betatt. Av alle ting i en som både er råner og mekken-dude  :blush:

 

 

 

:love:

6580434[/snapback]

:lol:

 

Sånn kan det gå når man kritiserer slike typer, før du vet ordet av det er du kjempeforelsket.

6580997[/snapback]

Vi mekken-dudes er da ikke så verst? :cool:

6581009[/snapback]

Du må ikke spørre meg om det. Du&dine omtaler sikkert meg&mine som "byhomser" eller noe sånt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...