Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Æsj der logget hun av... Håper eg ikke var så skremende... Rare følelsen i kroppen... Huff

Edit: Hun kom på igjen.. Maskinen krasjet som eg hadde håpet... Men nå er hun gått. Får skaffe meg nummert hennes så det kan bli litt fart i sakene :D

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde liksom aldri kjørt en Supra jeg da, men så kommer en kompis hjem fra et sted i Akershus med gliset smørt utover trynet. Kjøpt seg Supra da, med rattet på feil side, dobbel turbo og mer hester ennn låven min. Det gikk svinaktig fort, men det gikk fortsatt dårligere enn jeg trodde. Når han hadde max pådrag trodde jeg han holdt igjen litt, men det gjorde han ikke. Så alt skrytet Supra har fått, syns jeg ikke stemmer helt. Det ble en skuffende opplevelse. Det gikk bra, helt klart - men til den sportslige bilen å være - så gikk det heller skuffende.

Det står en importert Nissan SkyLine på låve i Lier, DEN derimot -går bra.

Den går faktisk så bra, at det er nesten tåpelig faktiks. Den akkselerer som en gresk drøm, ligger som lim i svingene og låter helt vilt. Eneste bilen skal ha, er at den er litt ubehagelig å ligge i lave hastigheter med i by og sånn. Turboer og alt mulig justerer seg hele tiden, så den går ujevnt og høres ut som et fly.

Men tøff bil. SkyLine, ikke Supra. 250.000, så vet jeg om to :) (ikke tolla)

(kunne dette vært mer off-topic? Men jeg kjeder meg og er ensom)

Lenke til kommentar

kjøpe seg bil for å dra damer, det er orginalt :p

edit :

det her er ikkje akkuratt noke stor plass eg bur på, men når eg kjøpte meg bil, så begynte plutslig fleire damer å sende melding til meg, sånne råneberter, vel dei fikk aldri noke svar :p

visst du må kjøpe deg supra, for å få draget på råneberter som velvillig hopper inn i bilen til all slaks kåte mannfolk med biler med masse plastikk og bling bling, så meld deg heller på sjarmørskulen :D

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
kjøpe seg bil for å dra damer, det er orginalt :p

6571656[/snapback]

Da hadde ikke jeg ville hatt den dama, det er 110% sikkert. Typisk fjortisser som puler stygge folk med kul bil. Akkurat som de puler bilen. Lame

6571668[/snapback]

Enig. Imponere jenter med en harry bil er nono.

Lenke til kommentar

er egentlig GANSKE mange som tenker sånn, kjenner mange som har kjøpts seg BMW for å få draget, syns det egentlig er litt patetisk...hadde ikkje likt meg i eit forhold der eg visste at bilen, et hjelpemiddel, er grunnen til at ho er ilag med meg...da blir jo det nesten sånn at fyren får pule, ho får status pga råne bil...syns det blir litt for dumt.

Lenke til kommentar
Enig. Imponere jenter med en harry bil er nono.

6571691[/snapback]

Men, å imponere de med en harry Hermes-veske er yesyes?

:wee:

6571697[/snapback]

Jentene jeg kjenner lar seg ikke imponere av slike ting, mange av de går uansett rundt med sine Louis Vuitton til mangetusen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...