Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Tror egentlig det er best aa avvise henne skikkelig, hvis du er helt klar paa hva du vil.

Det kan vaere faelt aa bli avvist delvis, (dvs. etter min erfaring kommer man lettere over det hvis man blir avvist skikkelig.) Har en vennine som paa en hver fest roter med samme fyren, men ellers sier hun at det aldri blir noe mellom dem. han er skikkelig forelsket, og hun har enda ikke avvist han som i aa si skikkelig NEI. Skal nevnes at de er gangke gode venner ellers. Saa hun gir han paa en maate falske forhaapninger hele tiden, men sier det aldri blir noe mellom dem til alle andre. Leker med huet hans. fysj.

 

uff jeg suger til aa formuler og fotelle, men haaper dere skjoenner :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, du hadde en fin rygg.

 

Uff, jeg ble skikkelig betatt av en fyr jeg møtte forje lørdag. Vi flørta en del og slikt, og så får jeg vite nå at han har dame. Bummer :(

 

Men jeg synes han kunne ha sagt noe. Han flørtet jo tilbake og slikt, ga meg falske forhåpninger.

6568325[/snapback]

 

saannt er noe dritt!

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Hmm, du hadde en fin rygg.

 

Uff, jeg ble skikkelig betatt av en fyr jeg møtte forje lørdag. Vi flørta en del og slikt, og så får jeg vite nå at han har dame. Bummer :(

 

Men jeg synes han kunne ha sagt noe. Han flørtet jo tilbake og slikt, ga meg falske forhåpninger.

6568325[/snapback]

 

Du har nå vært utsatt for typiske jenteting, kjære deg.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men jeg synes han kunne ha sagt noe. Han flørtet jo tilbake og slikt, ga meg falske forhåpninger.

6568325[/snapback]

 

Don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uff jeg vet, men det er sykt irriterende likevel. Om det hadde vært typen min som hadde gjort noe slikt, hadde jeg blitt forbanna. Og ikke har jeg gjort noe tilsvarende heller.

6568395[/snapback]

 

Passe på å ikke involvere deg i en player da. Alle gutter gjør sånn fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Når skal dere lese og forstå at Robbie faktisk ikke vil ha noe mer enn ei venninne i denne jenta?

 

Robbie, tror kanskje det eneste som lønner seg er å fortsette å forsiktig avvise, og ta det opp med henne når hun prøver seg, og forklare på en måte som gjør det klart at du ikke vil. Hun har jo ikke forstått ennå, så hun må vel ha det inn med teskje, kanskje.

6567526[/snapback]

Klarte å utsette morgendagens avtale frem til tirsdag, flink som jeg er. Nå får jeg litt tid i løpet av helgen til å tenke på hva jeg skal jeg si, jeg har jo prøvd to ganger allerede men nå må jeg nok være litt mer direkte. Uff, ubehagelig situasjon dette. :roll:

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært hun jenta hadde jeg foretrukket å høre sannheten, at det ikke kan bli noe mellom oss. Jeg takler ikke sånne gå rundt grøten-unnskyldninger og innpakking av sannheten. Mye bedre at man bare sier det som det er, dog det er forskjellige måter å si en sannhet på. :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært hun jenta hadde jeg foretrukket å høre sannheten, at det ikke kan bli noe mellom oss. Jeg takler ikke sånne gå rundt grøten-unnskyldninger og innpakking av sannheten. Mye bedre at man bare sier det som det er, dog det er forskjellige måter å si en sannhet på.  :)

6569460[/snapback]

Jeg har jo sagt det to ganger! (Se minde tidligere innlegg)

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært hun jenta hadde jeg foretrukket å høre sannheten, at det ikke kan bli noe mellom oss. Jeg takler ikke sånne gå rundt grøten-unnskyldninger og innpakking av sannheten. Mye bedre at man bare sier det som det er, dog det er forskjellige måter å si en sannhet på.  :)

6569460[/snapback]

Jeg har jo sagt det to ganger! (Se minde tidligere innlegg)

6569507[/snapback]

Javel, jeg bare ytrer min mening :p

Lenke til kommentar

kvifor utsette egentlig? du har jo berre en ting å gjere, og du uansett kor mykje du tenker på korleis du skal sei det, så blir det aldri sånn du har tenkt det..beste er å ta sånt på sparket..visst du veit kva du vil seff..

 

du seier du kan få deg sex når du får lyst på, (enkelt sagt)

du seier ho er ei venninde, du ikkje vil ødelegge vennskapet med.

 

kva er det å gjere da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...