Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev tidligere her, jeg trenger ikke å utnytte en jente jeg vil være venninne med kun for å få sex. Vil jeg ha sex - får jeg sex, jeg har heldigvis ikke problemer med det.

 

Problemet er bare at jeg har både hintet og sagt at jeg ikke vil ha noe "mer" enn et vennskap, likevel så prøver hun seg. Det blir litt ubehagelig, for jeg vil jo ikke ditche henne som en venn (om hun blir sur). Jeg kan naturligvis bare la være å svare på meldinger o.l. - men jeg føler jeg går glipp av en venn om jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Skulle det være sånn, at det kunn dreier seg om sex, så er det ikke no i veien.

 

Men er det mer en bare sexuelt, så ville jeg latt være.

6567448[/snapback]

 

enig.

 

tenk med riktig hode når du er med ho. sjøl om ho kanskje er forelska i deg, og vil ha sex, så fortjener ikkje ho å bli utnytta.

Lenke til kommentar

Når skal dere lese og forstå at Robbie faktisk ikke vil ha noe mer enn ei venninne i denne jenta?

 

Robbie, tror kanskje det eneste som lønner seg er å fortsette å forsiktig avvise, og ta det opp med henne når hun prøver seg, og forklare på en måte som gjør det klart at du ikke vil. Hun har jo ikke forstått ennå, så hun må vel ha det inn med teskje, kanskje.

Lenke til kommentar

Robbie sliter med noe av det samme som jeg har slitt litt med . Jeg møtte en kis, og etter svært kort tid skjønte jeg at han var en veldig koselig fin gutt å henge med, men at jeg ikke var interessert på DEN måten.

 

Jeg sa igrunn fra at jeg var veldig glad i kos (kyssing og stryking) , og samtidig sa jeg at jeg iallefall ville være SINGEL i 2-3 mnd. Etter en stund skjønner jeg at det ikke funker , fordi han helt klart og tydelig vil ha forhold (vil holde hender in public og slik) og jeg vil "abort mission" ... Han blir først sur og skjeller meg ut, så ber om undskyldning for at han var dum og om jeg ikke vil finne på noe fordi han savner meg, og så blir han sur og skjeller meg ut igjen (og slik gjentar det seg i noen dager) Siste meldinga jeg fikk var sånn... TØS! Jeg tok feil av deg ja ... og blablabla.

 

Javel liksom...

 

Menn kan være dårlige til å ta ett nei for ett nei. Jeg hadde ikke sex med han, men hvis jeg hører ett ord på gata han har sagt om meg, har jeg en ess i ermet som svir mer enn noe annet han kan si om meg :whistle:

 

Men jeg er snill pie og holder slikt for meg selv helt til det blir nødvendig. Saken er vel egentlig at man må være helt klar og tydelig på at man ikke vil ha noe forhold. Man kan aldri bli klar nok. Man må nesten si : Jeg synes du er grei og søt og alt det der men vi passer ikke sammen som kjærester, kan vi ikke bare ha det kult sammen istedet.... Men det ville nok ikke funka det heller... om noen er forelska tror de uansett at de kan vri tankene på den andre parten og få vedkommende til å ville ha forhold alikevel

Lenke til kommentar
Haha, kjenner til den der "Jeg tok feil av deg"

 

Så finner de på alt av rare ord. Åsså angrer de seg. Det er teit det.

6567790[/snapback]

 

Jep, fikk høre at jeg var Tøs også. Artig siden vi aldri hadde sex liksom

 

Han tok kanskje feil av meg, for han klarte ikke å få meg på andre tanker. Ikke vet jeg, men synes det er helt tåpelig å skjelle ut folk slik!

Lenke til kommentar
Haha, kjenner til den der "Jeg tok feil av deg"

 

Så finner de på alt av rare ord. Åsså angrer de seg. Det er teit det.

6567790[/snapback]

 

Jep, fikk høre at jeg var Tøs også. Artig siden vi aldri hadde sex liksom

 

Han tok kanskje feil av meg, for han klarte ikke å få meg på andre tanker. Ikke vet jeg, men synes det er helt tåpelig å skjelle ut folk slik!

6567816[/snapback]

 

bare slik at du vet det... tøs kan også bety "jente,ungpike", dog er dette på erkebergensk, og blir brukt av få personer, men jeg liker uttrykket. For meg er det ikke negativt ladd.

Lenke til kommentar

Og, du forventet ikke problemer? Kysse, kose og klemme tror jeg "betyr" noe for de fleste av oss. Forsvarer ikke gutten i det hele tatt, men jeg kan jo skjønne frustrasjonen. Greit at man sier at en ikke vil mer enn bare være litt småintim, men jeg tror at for mange vil det bety noe mer enten en vil eller ikke.

Lenke til kommentar

De er jo sånn, når de innser at "slaget" er tapt. Så kobler de inn en slags snål "forsvars" mekanisme. Så de skal mene at du ble dumpa, å ikke de. Det var ikke dem, det var deg. Er så teit å patetisk, fatter ikke at folk gidder. "Jeg dumpa Linn C, så kuler er jeg liksom" <-- Ingen dumper Linn, Linn dumper deg :tease:

Lenke til kommentar
De er jo sånn, når de innser at "slaget" er tapt. Så kobler de inn en slags snål "forsvars" mekanisme. Så de skal mene at du ble dumpa, å ikke de. Det var ikke dem, det var deg. Er så teit å patetisk, fatter ikke at folk gidder. "Jeg dumpa Linn C, så kuler er jeg liksom" <-- Ingen dumper Linn, Linn dumper deg :tease:

6567833[/snapback]

 

He-he-he, ja ikkesant :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...