Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diskuterer man ikke kjærlighet her? Vik fra meg, WoW! :p

 

Forresten, har et lite dilemma. Er en jente som liker meg (om hun er forelsket, vet jeg ikke - men hun vil noe mer i hvert fall). Jeg har sagt at jeg setter pris på henne som en venninne, men føler ikke for noe mer. Problemet er at de to siste gangene vi har vært sammen har hun prøvd deg skikkelig, skal ikke si hva hun har gjort - men hun prøver seg skikkelig.

 

Skal treffe henne igjen i morgen, men jeg vet rett og slett ikke om jeg vil. Altså, jeg vil ikke ditche henne, for hun er ganske "kul" å være med - men jeg vil jo heller ikke sitte der mens hun...eh, ja. Så, what to do - treffe henne eller (vil ha henne som en venninne), eller bare si nei takk? Gruble.

Lenke til kommentar
Jeg er enig med LarsP og kissa! sjekk om du går glipp av noe!

 

for sårer du a åp den måten uansett så vil a ikke snakke med deg igjen!! er jeg så sikker på atte!

6567333[/snapback]

 

Hva med å faktisk gjør edet som er rett. Faan menn er så trange. De utnytter folk, slutt med det. Jeg blir deppa av å tenke på alle jentene som blir utnytta.

 

HÅper for guds skyld du gjør det ene rette Robbie

Lenke til kommentar
Hva med å faktisk gjør edet som er rett. Faan menn er så trange. De utnytter folk, slutt med det. Jeg blir deppa av å tenke på alle jentene som blir utnytta.

 

HÅper for guds skyld du gjør det ene rette Robbie

6567343[/snapback]

Jaok Dr.Phil wannabe, om begge vil det så er det vel ikke galt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...