Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg har fått den deiligste mld på messenger på lenge nå! Spurte hun jeg har snakket så mye om tidligere på tråden om hvordan hun følte det for meg.

 

**ståa er slik at jeg har gått i klasse med henne i 2 mnd nå og hun har kjæreste. for ca 1 1/2 uke siden så fortalte jeg henne om mine følelser, og hun ville ikke svare noe konkret tilbake

 

Altså, dette var hva hun skrev på msn da jeg sa at jeg ville ha et ærlig svar:

em, tingen er vel det at jeg faktisk er litt betatt av deg men at jeg ikke har så store planer om å gjøre det slutt med **kjæresten* før øyblikket heller.. føler jeg må gi ham en sjangse først på en måte. hmm'

 

 

Dette betyr jo at det er et håp der ute :D

 

Skriver også følgene senere i samtalen:

men du jeg syns også det er litt synd for jeg gir jo ikke deg en sjangse heller da... huff.. vanskelig det her hehe

 

 

Ah, i kveld er jeg glad :D

Lenke til kommentar

SimDaDim: Skjønner du er i en litt vanskelig situasjon. Men hadde du tolerert å hatt ei dame som blei "bestevenn" med en kamerat i klasse, sendte sms'er i hytt og pine og snakket daglig på msn?

 

Jeg hadde iallfall ikke tolerert at typen min skulle få et så nært forhold til ei, som han i tillegg ble kjent med ETTER at vi ble sammen!

 

(Jeg har ingenting i mot at han har vennninner, men det fins grenser for hvor nært vennskapet skal være.)

 

Det jeg vil fram til er; vil du bli sammen med ei som omtrent er utro? (Det finnes sef uendelig mange def. på hva utroskap er)

Hvilke garantier har du for at dette ikke skal skje hvis dere blir sammen?

 

Edit: Håper du skjønner hva jeg mener.. Hadde vært enklere å forklare

muntlig.. :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Bra SimDaDim, da er det eneste du kan gjøre, å flørte og holde oppe stemningen, og vente og se... Det eneste det står på er typen hennes... Grattis, lucky guy...

5096906[/snapback]

Hehe, utrolig deilig å få vite det ja.. uff...

 

Nå kan jeg liksom slappe litt mer av føler jeg... bare ligge å vente :devil:

 

Hehe, den siste uken har vært hard siden jeg ikke aner hvordan hun står i forrhold til meg, og hvordan hun reagerer på de tingene jeg gjør. Men nå tror jeg at jeg vet hvordan hun tar det: Hun liker det, men er redd for det så lenge hun er sammens med typen ;)

 

Ah, livet er herlig!!

 

**edit:

 

ja, skjønner hva du mener Mirann. Men... ehh.... klarer liksom ikke å tenke helt på det da :( Vet at kan det skje han, kan det skje meg. Men jeg syntes uansett at han ikke ser nokk etter dama si siden han enda ikke har fattet mistanke. Jeg vet jo nesten mer om hu en han jo (tror jeg ihvertfall :p )

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar

Må håpe det beste vettu Goophy ;)

 

Det virker som de har kranglet litt tidligere i forholdet, så skal ikke se bortifra at de gjør det igjen :devil:

 

Men som jeg har sagt til henne, og som jeg virkelig mener; Jeg vil heller at hun skal være glad enn at hun skal være glad i meg. Altså, hvis hun syntes det er tungt å slå opp med kjæresten og dette vil gjøre vondt for henne, så unner jeg ikke henne det.

Lenke til kommentar
Men som jeg har sagt til henne, og som jeg virkelig mener; Jeg vil heller at hun skal være glad enn at hun skal være glad i meg.

5097005[/snapback]

:ermm:

 

Du mener at du vil heller at hun skal være glad enn at hun skal være tvunget til å være sammen med deg selv om hun ikke er glad i deg...

 

... eller vil du ikke at hun skal være glad i deg?

Lenke til kommentar
Du mener at du vil heller at hun skal være glad enn at hun skal være tvunget til å være sammen med deg selv om hun ikke er glad i deg...

5097082[/snapback]

Jepp. Hvis hun tvinger seg selv til å være glad i meg bare for å være snill, så er det ikke verdt det. Da er ikke jeg heller noe glad.

 

*ups, en dobbeltpost der ja... jaja, gidder ikke endre på det :p

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Sant sant, HKoN- ;)

 

Er vel det jeg har sagt til meg selv, er to utveier på dette; Enten så ender det bra, eller så håper jeg bare at dette går over av seg selv ;) Begge løsningene er jo iogforseg ok, men den første er jo seff den jeg håper mest på da :p

5097093[/snapback]

 

Var det jeg mente. Det er jo slik du føler det nå, men hvis følelsene forsvinner føler man det jo ikke slik. Rare greier :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...