Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg trur nok du vil komme hit, og løfte speedoen litt til sides, når eg står bøyd frammover og gnikker på panseret, mens brysthåra svømmer i såpevatn, og lure den langt inn..hehe..fysj ..ditta vart nasty,..glad eg har evnen til å blokkere ut slike bilder

6566610[/snapback]

 

:sick:

 

Linn C kommer sikkert

Lenke til kommentar
Det finnes ingen fasit!

 

Men du kan starte med å komme deg ut og treffe jenter. Bli gjerne kjent med en 2-3 stk. som du så kan bli bedre kjent med senere (helst neste helg ;)). Når du har funnet en jente du virkelig vil bli bedre kjent med, så ring tilbake dersom du har lovet dette! Merk: dette gjelder kun dersom du virkelig liker henne. Invitér så gjerne på café/restaurant/kino/parken (kommer an på din egen økonomi) men ikke nevn ordet "date". Dette er kun for å bli bedre kjent med henne. ;)

 

Dersom hun også liker deg, er det naturlig med litt SMS i starten - som fort går over i telefonsamtaler som gjerne varer en stund. Etter dette kan du prøve å få henne med på en "romantisk aften" (f.eks. middag hos Brasserie France). Det er her du kommer til å merke om hun også er interessert i deg på samme måte (dvs. kjæreste). :)

 

Det viktigste av alt er uansett å være seg selv. Vær deg selv så går alt bra. :)

 

(I tillegg så er det lurt å huske på å ikke være en fagidiot ("Ja, den nye Pentium4 HyperXTrexxxton 53430GHz er dritbra, spesielt med vannkjøling!"), skryte for mye ("Jeg tar 2 tonn i benkpress") eller rett og slett være drittunge ("Tror ikke du trenger síllikon liksom!"). Du må heller aldri finne på "å spørre" ("Vil du være dama mi?") - dette er no-no!)

6549822[/snapback]

 

 

Hun ene jeg faktisk gikk på restaurant med dumpet meg. :p

 

 

Anyways, det siste du skrev. Det er en selvfølge. Få som anser meg som virkelig nerd i RL.

6549863[/snapback]

 

Han Jeremy-fyren fra Pure Pwnage ser på verden som et spill. Han prøver å "rushe" damene ved bordet, fordi han tror de er noobs, men det ser ut som "de har gode base-defendere".

 

Link til torrent - Episode 2

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...