Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Vel, i helga var det en som ville ha trekant med meg, han selv og kompisen hans  Det er tydeligvis ikke så tabubelagt som mange skal ha det til.

 

Det er hva man gjør det til. To gutter og en jente er strengt tatt, i min oppfatning, ikke inkluderende for guttesex. Have it your way sier bare jeg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, i helga var det en som ville ha trekant med meg, han selv og kompisen hans  Det er tydeligvis ikke så tabubelagt som mange skal ha det til.

 

Det er hva man gjør det til. To gutter og en jente er strengt tatt, i min oppfatning, ikke inkluderende for guttesex. Have it your way sier bare jeg.

6566280[/snapback]

 

Neinei, nå mente jeg ikke at det var guttesex, men det er jo trekant. Og trekant er ikke så tabubelagt som mange skal ha det til. Men jeg tror ikke jeg ville vært med uansett. Jeg er jente, og veldig opptatt av å ikke ligge med fler enn "nødvendig". Man får lett dårlig rykte av slikt

Lenke til kommentar
*pirke* homse gjelder kun for gutter, dog homo gjelder for både gutter og jenter (eller menn og damer/kvinner hva du nå vil) :yes:

6566292[/snapback]

 

Å være homoseksuel betyr tiltrukket av samme jkønn, homse vil gjelde for begge kjønn :)

 

Linn: Må ikke bare tenke på ryktet, har man lyst har man lov :)

Lenke til kommentar
*pirke* homse gjelder kun for gutter, dog homo gjelder for både gutter og jenter (eller menn og damer/kvinner hva du nå vil) :yes:

6566292[/snapback]

 

Å være homoseksuel betyr tiltrukket av samme jkønn, homse vil gjelde for begge kjønn :)

 

Linn: Må ikke bare tenke på ryktet, har man lyst har man lov :)

6566337[/snapback]

 

Link

 

I norsk dagligtale brukes som regel ord som «homse» (homofil mann) og «lesbe» (homofil kvinne). Ordet «homo» brukes hovedsakelig om homofile menn men kan også omfatte kvinner, da som regel i samlebegreper som for eksempel «homobevegelsen».

Lenke til kommentar

Fine, sterke rygger er bra, og absolutt en pluss. Men selv er jeg litt mer en brystkase og mage jente. Det er sinnsykt fint med veldefinerte overkropper. Jeg blir helt lost liksom, får lyst til å ta på :p

 

Jeg kunne ikke tenke meg å ha jentesex. Trekant med to jenter og en gutt kanskje, men ikke jentesex. Det blir å dra den litt for langt.

Lenke til kommentar
*pirke* homse gjelder kun for gutter, dog homo gjelder for både gutter og jenter (eller menn og damer/kvinner hva du nå vil) :yes:

6566292[/snapback]

 

Å være homoseksuel betyr tiltrukket av samme jkønn, homse vil gjelde for begge kjønn :)

 

Linn: Må ikke bare tenke på ryktet, har man lyst har man lov :)

6566337[/snapback]

 

Link

 

I norsk dagligtale brukes som regel ord som «homse» (homofil mann) og «lesbe» (homofil kvinne). Ordet «homo» brukes hovedsakelig om homofile menn men kan også omfatte kvinner, da som regel i samlebegreper som for eksempel «homobevegelsen».

6566350[/snapback]

 

You Win 1-0

Lenke til kommentar
Linn: Må ikke bare tenke på ryktet, har man lyst har man lov :)

6566337[/snapback]

'

Jeg tror nok uansett ikke jeg ville følt det særlig bra med meg selv om jeg lå med noen jeg ikke ville ha enten fast puleforhold med, eller forhold med. One night stand ser jeg på som totalt bortkastet og ville fått meg til å føle meg ganske dårlig over lengre tid...

Lenke til kommentar
Linn: Må ikke bare tenke på ryktet, har man lyst har man lov :)

6566337[/snapback]

'

Jeg tror nok uansett ikke jeg ville følt det særlig bra med meg selv om jeg lå med noen jeg ikke ville ha enten fast puleforhold med, eller forhold med. One night stand ser jeg på som totalt bortkastet og ville fått meg til å føle meg ganske dårlig over lengre tid...

6566363[/snapback]

 

Det er jo også lov. Har heller ikke sansen for "Tom og røm" stilen. Man får stå for det han har gjort. Bokstavlitalt STÅ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...