Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et "billig" look er vel egentlig aldri helt bra, damer liker vel menn\gutter som gjerne har\ser ut som at han peng :p

6565661[/snapback]

Jeg synes ikke det har noe med saken å gjøre. Så lenge han kler seg sånn at han ser bra ut, så bryr jeg meg ikke om klærne er dyre eller ikke.

 

+ en god parfyme :love:

Lenke til kommentar

det eg meinte var at det er endel kle som rett og slett ser billig ut, dårlig kvalitet, bruker ikkje så mykje penger på kle eg heller, men liker at det eg kjøper ser skikkelig ut...men f.eks 1000 kr på bukser gidder eg aldri å bruke, eller genser, men eg har brukt 2000 på ei jakke..hehe..speilfløyelsjakke..my precious :p

 

Edit: var litt utydlig og forklarte litt dårlig istad, håper det over ordna litt.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Jeg kjøper gjerne klær på fretex jeg! Så lenge de er fine liksom.

Jeg hadde aldri prøvd meg på ei dame så brydde seg om prislappen på klærne mine

6565684[/snapback]

Hvis det er noen som er opptatt av hvor mye klærne kostet, eller hva slags merke det er - så har de et problem. Klær er klær, man skal bare ha det på seg - for å så ta det av seg. Jeg kjøper klær som er fine, og driter kort og godt i hva slags merke det er.

6565697[/snapback]

Enig! Samme hvor klærne er kjøpt bare man tar seg bra ut i de! :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg tenkte faktisk litt på deg :p

 

Jeg er synsk

6566183[/snapback]

 

He he :blush:

 

Spiller strandvolleyball hver dag nå, og da er det mange fine rygger ute og går :dribble:

 

Min fyr kan gjerne heller ha litt for mye å ta i enn litt for lite, men en fin sterk rygg er lekkert, uansett om det er på jenter eller gutter.

 

Og ja.. selv om jeg er jente er jeg veldig glad i pupper. Kvinnekroppen er penere å se på enn mannekroppen , men det betyr ikke at jeg er lesbisk fordi...

 

Var på utested i hjembyen min på lørdag. Plutselig begynner ei jente å se SÅNN på meg, mens hu dansa tettere og tettere innpå meg. Fikk helt noia jeg.. WTF liksom!! GÅ VEKK......

 

En ting er å danse slik med ei nær venninne, noe helt annet når det er ei fremmed kortvokst goth-dame som gjør det :whistle:

Lenke til kommentar
Har hørt mange jenter som liker menn som har pen rygg. Det er vel litt snålt "Åhh jeg denner på ryggen din" "Ehh, javel ? Har du tenkt å tatt meg bakfra med strap-on eller ?"

6565548[/snapback]

 

Jeg er ei sånn ryggjente :blush:

 

Ingenting som er penere enn en velprporsjonert mannerygg :love:

6566170[/snapback]

 

Det er en "trend" altså, flere jenter i klassen min går rundt og maser slik " åååh seee så fiiiiin rygg han har". Blir litt :hm:

Lenke til kommentar
Hehe, jeg tenkte faktisk litt på deg :p

 

Jeg er synsk

6566183[/snapback]

 

He he :blush:

 

Spiller strandvolleyball hver dag nå, og da er det mange fine rygger ute og går :dribble:

 

Min fyr kan gjerne heller ha litt for mye å ta i enn litt for lite, men en fin sterk rygg er lekkert, uansett om det er på jenter eller gutter.

 

Og ja.. selv om jeg er jente er jeg veldig glad i pupper. Kvinnekroppen er penere å se på enn mannekroppen , men det betyr ikke at jeg er lesbisk fordi...

 

Var på utested i hjembyen min på lørdag. Plutselig begynner ei jente å se SÅNN på meg, mens hu dansa tettere og tettere innpå meg. Fikk helt noia jeg.. WTF liksom!! GÅ VEKK......

 

En ting er å danse slik med ei nær venninne, noe helt annet når det er ei fremmed kortvokst goth-dame som gjør det :whistle:

6566212[/snapback]

 

Haha, ei sånn traff jeg på danskebåten en gang. Hu var helt teit i hue.

 

Fleste jenter synes andre jenter har pene kropper. Mange jenter vil også ha sex med en jente. Men gutter forbyr alt slags aktivitet. Selv synes mange gutter at jentesex er OHH MY GAWD. Snåle greier, er en lite dobbelmoral

Lenke til kommentar
leste jenter synes andre jenter har pene kropper. Mange jenter vil også ha sex med en jente. Men gutter forbyr alt slags aktivitet. Selv synes mange gutter at jentesex er OHH MY GAWD. Snåle greier, er en lite dobbelmoral

 

Nuvel, jentesex er ikke på LANGT nær så tabubelagt som guttesex. Hvis du får jenter til å kline på en fest er det "hurra hurra hurra" å høre, men med gutter... vel det skjer ikke, har ihvertfall aldri sett det før.

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk noe kompiser som kyssa eller klina iallefall i russetia.

 

Jeg var ikke russ så de sa det til meg, jeg fikk hakeslepp. å spurte om de var homser. Neida de ville bare prøve det. De pissa forresten på en som sovna, gøy ? Neppe.

 

Grunn til at jeg ikke var russ

 

Linn C va synes du om jente sex og gutte sex ?

Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk noe kompiser som kyssa eller klina iallefall i russetia.

 

Jeg var ikke russ så de sa det til meg, jeg fikk hakeslepp. å spurte om de var homser. Neida de ville bare prøve det. De pissa forresten på en som sovna, gøy ? Neppe.

 

Grunn til at jeg ikke var russ

 

Linn C va synes du om jente sex og gutte sex ?

6566254[/snapback]

 

Vel, i helga var det en som ville ha trekant med meg, han selv og kompisen hans :!: Det er tydeligvis ikke så tabubelagt som mange skal ha det til

 

Og på vorset jeg var på kyssa og klinte alle guttene (nesten iallefall) med hverandre... Har ett bilde av tre gutter med tungene på hverandres tunger liksom...

 

Jentesex er noe de fleste jenter (tror jeg) fantaserer om, men som de færreste tør å utføre... Hu skulle iallefall vært bra fin for jeg er VELDIG kresen hva angår andre jenters utseende liksom :whistle:

 

Guttesex hører homsene til, punktum. Men det er lov for gutter å kysse uten å være homo.. I fylla that is!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...