Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Fins det gutter som ikke er opptatt av pupper? ;)

6565493[/snapback]

 

Hmm, la meg tenke....

 

NEI!

 

Men vi veit at jenter liker det, det gjør du også. Du bare vil ikke si det :p

6565502[/snapback]

Alle liker pupper! :p

 

vel du har dei som MÅ ha store pupper, og så dei som pupper ikkje er viktig for

6565506[/snapback]

He he.. Jeg er ganske sikker på at det fins en mellom ting ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er godt når man har sex at du kjenner et par pupper inntill deg. Selv liker jeg ikke store pupper, jeg liker de naturlig og passe. Det er det som er fint :)

6565513[/snapback]

 

visst dama har flotte perfekte pupper, så tar eg det som en bonus:P

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
ja =) ikkje sant Mirann ? kva du syns er viktigs på en manne kropp da? når vi har tatt av uniforma hehe

6565540[/snapback]

Hmm..jeg vet ikke. Har egentlig ikke en sånn greie på hva som er viktigst.

Men jeg treffer sjeldent gutter jeg synes er virkelig kjekke! (Utseendemessig) Men sjarm og humor kan uttrette det meste ;)

 

Edit: Men desto mer man liker en person, desto penere blir han/hun :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
ja =) ikkje sant Mirann ? kva du syns er viktigs på en manne kropp da? når vi har tatt av uniforma hehe

6565540[/snapback]

Hmm..jeg vet ikke. Har egentlig ikke en sånn greie på hva som er viktigst.

Men jeg treffer sjeldent gutter jeg synes er virkelig kjekke! (Utseendemessig) Men sjarm og humor kan uttrette det meste ;)

6565559[/snapback]

 

eg blir jo nesten flau av mangen gutter, er skikkelig tynne og ufyslige, skikkelig sagging med buksa, og bokser tydlig fram, går framover lent og bøyd nakke og hengslettete.

Lenke til kommentar
eg blir jo nesten flau av mangen gutter, er skikkelig tynne og ufyslige, skikkelig sagging med buksa, og bokser tydlig fram, går framover lent og bøyd nakke og hengslettete.

6565571[/snapback]

Å kle seg skikkelig og lukte godt er solklart et stort pluss!!

6565574[/snapback]

 

kva du syns er skikkelig da?

faktisk for eitpar mnd sia, så kjøpt eg ei dongri bukse, første dongri buksa eg har kjøpt på 7 år..hehe..eg går stortsett i litt finare bukser, skjorte og slikt. liker bedre sånne bukse, lette, og behagelige=)

Lenke til kommentar

Jaja, syns nå egentlig ikke jeg har så dårlig klesstil.. Bare kødda litt jeg. Hehe. Hvorfor kjøpe dyre klær, når billigere ofte er kulere? Merker gir jeg faen i. Hvis dama er veldig opptatt av sånt, så er hun nok ikke min type uansett.. :)

 

Uansett.. Ble vel litt offtopic her ;)

 

Lurer på om jeg skal sende melding eller ikke til jenta i spania jeg.. :/ Er litt i tvil, fordi det kan hende jeg maser litt.. =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...