Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joda klart det=) har litt bad experience med det der, hehe, husker engang for leeeeeenge sia, 5 eller 6 år sia, så hadde eg eit sånt nett forhold med ei jente, ho var jo veldig søt og alt slikt, budde ikkje så alt for langt fra meg, hehe, så ho og venninde skulle komme hit...vel ho var ikkje i nærheten av det ho hadde utgitt seg for, såå eg kom med den dårlige unskyldningen, og stakk...heh

 

Top of the morning to ya:P

6565344[/snapback]

 

Hva med hu du traff nå da ? Åssen går det ?

6565353[/snapback]

 

prata knapt med ho igår, eg spurte om ho hadde hatt en fin dag, ho sa ja, spurte om eg hadde det, eg fortalte, ho sa aaah skjønner :p og så var ikkje det så mykje meir :(

Lenke til kommentar
Fikk Msn av en på match i går... :love:

6565367[/snapback]

Kjekt da :D

 

Mulig jeg er noe blånn nå, men en match? Kan du utdype litt? :)

6565383[/snapback]

 

Er sånn online "Date" greier, prøve å finne en partner.

6565391[/snapback]

 

skal mykje til før eg hiver meg på sånt som det der:P husker engang så var eg medlem på noke som hette darkdate, aner ikkje om det er oppe å går lenger..hehe

Lenke til kommentar
er vel 2 her fra eg bur, som eg har litt sansen for:P og igår så fant eg ut at eine bestekompisen min driver og prater med samme dama...hehehehe...men trur eg har komt litt lenger...mellom dei så blir det 6 års forskjell, meg og ho blir det 3 :p

6565396[/snapback]

Kjør på :) Det er bare å finne lit mot nokk til å gjøre noe. Så go for it

Lenke til kommentar
Match.com fjortentegn

6565387[/snapback]

Er sånn online "Date" greier, prøve å finne en partner.

6565391[/snapback]

I see.. Er mange som møtes gjennom nettet for tiden, så kan vel funke det. Det negative (i mine øyne) er vel at man mye letter kan treffe en fra en helt annen kant av landet..

 

Men håper det funker for deg. Uansett, spennende med litt flørting ;)

Lenke til kommentar
Er vell kanskje ikke n bra egenskap men eg er lat. Er ikke lett å finne bra demer på byn heller da...

6565402[/snapback]

 

 

er vel egentlig 3 år sia eg har vert på sjekkern, så eg er rusten..og i den byen eg bur i, så er det minimalt som er interessant..bortsett fra dei som har type, og har hatt det lenge..

Lenke til kommentar
Match.com fjortentegn

6565387[/snapback]

Er sånn online "Date" greier, prøve å finne en partner.

6565391[/snapback]

I see.. Er mange som møtes gjennom nettet for tiden, så kan vel funke det. Det negative (i mine øyne) er vel at man mye letter kan treffe en fra en helt annen kant av landet..

 

Men håper det funker for deg. Uansett, spennende med litt flørting ;)

6565410[/snapback]

 

Har aldri prøvd greia, men det er vel laget sånn at det skal finne noe i nerhæten ?

 

Men du veit jo aldri om du treffer på en syk syk syk syk fyr

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...