Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg flørta med en jente, ho var med på det hele og virka intressert i meg siden vi satt å kose, men så plutselig forsvant ho. Men så viste det seg at ho har kjæreste.

 

Er det slemt å få ho til å bli sammen med meg? Hvis ho velger meg selvsagt. Eller det driter jeg egentlig i...

 

Men jeg MÅ ha ho.. Har gått rundt å sikla på henne i flere måneder nå og ho ER intressert i meg, men jeg tror ho holder litt tilbake siden ho egentlig er sammen med en annen fyr.

 

Noen tips, råd?

Lenke til kommentar
BonFireMan, go for it. Kan hende hun er ulykkelig i forholdet hun har nå. Det er ikke ulovlig å prøve seg. Det jeg ville anbefalt var den direkte fremgangsmåten. Ikke få henne til å lure på dine intensjoner, spør rett ut om dere skal ha analsex.

6564153[/snapback]

 

Touché, if I may say so. :)

Lenke til kommentar
BonFireMan, go for it. Kan hende hun er ulykkelig i forholdet hun har nå. Det er ikke ulovlig å prøve seg. Det jeg ville anbefalt var den direkte fremgangsmåten. Ikke få henne til å lure på dine intensjoner, spør rett ut om dere skal ha analsex.

6564153[/snapback]

 

Ok, så du begynner å mobbe meg fordi jeg ikke liker analsex også nå?

Lenke til kommentar
Det må vel være som at en homofil mobber hetrofile fordi de er hetrofile  :ermm:

6564208[/snapback]

 

Har du noe imot oss som er homofile?

6564217[/snapback]

 

Har jeg sagt det nå?

 

Tenk deg at en homofil (noe som det ikke er så mange av i forhold til hvor mange hetrofile det er) mobber en hetrofil fordi han er hetro.. Det blir helt teit fordi de fleste er hetro.

 

Men PÅ EN MÅTE er det annerledes når en hetro mobber en homofil, fordi det er MER normalt å være hetro enn homofil.

 

Bytt ut homofil som mobber med folk som liker analsex, og så er jeg den hetrofile som blir mobbet for å være... hmm... "normal".

Lenke til kommentar
Synes det er en fin måte å komme i kontakt med folk. En er tross alt (normalt) ikke ute hver dag. Ikke så lett å komme i kontakt med folk på samme måte daglig. Nettet blir derfor en fin "ressurs" :)

6562494[/snapback]

Aner jeg en viss mobbing mot denne kanten av landet? :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

joda klart det=) har litt bad experience med det der, hehe, husker engang for leeeeeenge sia, 5 eller 6 år sia, så hadde eg eit sånt nett forhold med ei jente, ho var jo veldig søt og alt slikt, budde ikkje så alt for langt fra meg, hehe, så ho og venninde skulle komme hit...vel ho var ikkje i nærheten av det ho hadde utgitt seg for, såå eg kom med den dårlige unskyldningen, og stakk...heh

 

Top of the morning to ya:P

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
joda klart det=) har litt bad experience med det der, hehe, husker engang for leeeeeenge sia, 5 eller 6 år sia, så hadde eg eit sånt nett forhold med ei jente, ho var jo veldig søt og alt slikt, budde ikkje så alt for langt fra meg, hehe, så ho og venninde skulle komme hit...vel ho var ikkje i nærheten av det ho hadde utgitt seg for, såå eg kom med den dårlige unskyldningen, og stakk...heh

 

Top of the morning to ya:P

6565344[/snapback]

 

Hva med hu du traff nå da ? Åssen går det ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...