Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Det hørtes digg ut! :)

 

Dere er fortsatt sammen eller?

 

Uansett.. Vi er vel egentlig fortsatt bare på "vennestadiet" da.. Så elske blir nok litt drøyt å si, men Jeg ble ihvertfall veldig forelska i henne.. Tror ikke det er enveis, men som alltid, umulig å si.. :p Hun sier ihvertfall at hun er veldig glad i meg..

 

Det skjedde aldri noe mellom oss da.. Vi bare begynte å være ganske mye sammen den siste uka/ 2 før hun dro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hørtes digg ut! :)

 

Dere er fortsatt sammen eller?

 

Uansett.. Vi er vel egentlig fortsatt bare på "vennestadiet" da.. Så elske blir nok litt drøyt å si, men Jeg ble ihvertfall veldig forelska i henne.. Tror ikke det er enveis, men som alltid, umulig å si.. :p Hun sier ihvertfall at hun er veldig glad i meg..

 

Det skjedde aldri noe mellom oss da.. Vi bare begynte å være ganske mye sammen den siste uka/ 2 før hun dro.

6559488[/snapback]

 

Jeppsann, det er vi.

 

Dog det kan også "backfire" å forholdet kan gå til helvete, hvis ikke hun "venter" på deg, og vice versa.

Lenke til kommentar
Men jeg digger den følelsen du får i magen når du er forelska og du får en melding på msn eller på mobilen! :D

6561338[/snapback]

Det er en herlig følelse! Selv om det er litt skummelt og. Skvetter hver gang man hører en lyd. Og så føler man alt man skriver (til gutten/jenta) er dumt! :D

Lenke til kommentar
Det er en herlig følelse! Selv om det er litt skummelt og. Skvetter hver gang man hører en lyd. Og så føler man alt man skriver (til gutten/jenta) er dumt!  :D

6561673[/snapback]

Haha. Så rett, så rett..! Føler det sånn hele tiden. Spesiellt hvis det tar litt tid før man får svar igjen neste gang.. Da kommer fort følelsen av at det man skrev var idiotisk..

Lenke til kommentar
Haha. Så rett, så rett..! Føler det sånn hele tiden. Spesiellt hvis det tar litt tid før man får svar igjen neste gang.. Da kommer fort følelsen av at det man skrev var idiotisk..

6561803[/snapback]

He he.. JA! Og så analyserer man alt til den minste detalj!! Alt som blir skrevet, hvorfor han svarer sent.. - "Han svarer sikkert ikke fordi jeg maser" eller "Han vil ikke mer" osv osv. Blir gal i hodet av mindre :)

 

*Mimre*

Lenke til kommentar
Haha. Så rett, så rett..! Føler det sånn hele tiden. Spesiellt hvis det tar litt tid før man får svar igjen neste gang.. Da kommer fort følelsen av at det man skrev var idiotisk..

6561803[/snapback]

He he.. JA! Og så analyserer man alt til den minste detalj!! Alt som blir skrevet, hvorfor han svarer sent.. - "Han svarer sikkert ikke fordi jeg maser" eller "Han vil ikke mer" osv osv. Blir gal i hodet av mindre :)

 

*Mimre*

6561813[/snapback]

Mhm :love: Det er veldig spennende når du sitter å lurer konstant på hva den du liker synst om deg. Jeg har sikkert lest noen meldinger opp til 8 ganger bare for å annalysere den :blush:

Lenke til kommentar
Mhm :love: Det er veldig spennende når du sitter å lurer konstant på hva den du liker synst om deg. Jeg har sikkert lest noen meldinger opp til 8 ganger bare for å annalysere den :blush:

6561825[/snapback]

He he..I know!

Er nesten litt sjukt hvor rar man blir. Hadde lett lest sammen mld 8 ganger jeg og. Viktig å få med seg den minste detalj ;)

 

Du treffer meg så bra nå Mirann at du aner ikke..! :p Haha

 

Sitter med Akkurat den følelsen Akkurat nå..! Er til å bli gærn av. Prøver å tvinge megselv til å tenke på andre ting..

6561830[/snapback]

He he.. Det er til å få noia av! Men, det jævlig delig og! Ingenting er som å være nyforelska! :D

Lenke til kommentar
Haha. Så rett, så rett..! Føler det sånn hele tiden. Spesiellt hvis det tar litt tid før man får svar igjen neste gang.. Da kommer fort følelsen av at det man skrev var idiotisk..

6561803[/snapback]

He he.. JA! Og så analyserer man alt til den minste detalj!! Alt som blir skrevet, hvorfor han svarer sent.. - "Han svarer sikkert ikke fordi jeg maser" eller "Han vil ikke mer" osv osv. Blir gal i hodet av mindre :)

 

*Mimre*

6561813[/snapback]

Mimre? Heter ikke mimring når det skjer i nåtid ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...