Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er jo ikke klar over at du er litt irritert på han, så derfor kan slike meldinger som du ellers ikke hadde lagt noe større merke til, virke vonde. Det er sikkert ikke første gangen han har sendt deg en slik mld, og han mener det sikkert godt. Siden du ikke sier noe, så regner han vel med at det er ok ;)

 

Var det ikke i helga du ble nektet dataparty hos han av din far, han ringte og de hadde en svulstig samtale med hverandre? Isåfall så viser jo det at han bryr seg om deg da...

Lenke til kommentar
Han er jo ikke klar over at du er litt irritert på han, så derfor kan slike meldinger som du ellers ikke hadde lagt noe større merke til, virke vonde. Det er sikkert ikke første gangen han har sendt deg en slik mld, og han mener det sikkert godt. Siden du ikke sier noe, så regner han vel med at det er ok ;)

5095677[/snapback]

 

 

Mhmmm, helt sikkert. Hadde jeg sendt en melding til dama om at jeg plutselig ikke kunne treffe henne, uten å gi en grunn, hadde hun tilta på samtlige knapper og ant ugler i mosen. Jeg også forsåvidt.

Lenke til kommentar
Han er jo ikke klar over at du er litt irritert på han, så derfor kan slike meldinger som du ellers ikke hadde lagt noe større merke til, virke vonde. Det er sikkert ikke første gangen han har sendt deg en slik mld, og han mener det sikkert godt. Siden du ikke sier noe, så regner han vel med at det er ok ;)

 

Var det ikke i helga du ble nektet dataparty hos han av din far, han ringte og de hadde en svulstig samtale med hverandre? Isåfall så viser jo det at han bryr seg om deg da...

5095677[/snapback]

Tror kanskje det var mer for sin egen del det der då. Uansett taklet han det ganske dårlig..såeh.

 

*dobbel*

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...