Coke lovin chick Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I morgen e det do or die for dette forholdet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I morgen e det do or die for dette forholdet. 5092062[/snapback] Lykke til! Lenke til kommentar
Gene Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det er en vanskelig avgjørelse, du burde sørge for å få en ordentlig "closure" så du slipper å tenke "hva om" "enn hvis" "hvorfor" osv. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I morgen e det do or die for dette forholdet. 5092062[/snapback] Lykke til! Håper han bare har missforstått! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Forresten, er det bare jeg som kan se på kjæresten min uavbrutt i en time uten å gå lei? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Forresten, er det bare jeg som kan se på kjæresten min uavbrutt i en time uten å gå lei? 5092866[/snapback] NO WAY! Dog er hun ikke kjæresten min. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 I morgen e det do or die for dette forholdet. Jeg ønsker deg ALL THE LUCK i hele THE WORLD og HOPE på det beste. Om IT DOESNT TURN OUT bra, så kan det jo hende YOU GOT ANOTHER sjangse på en annen BOY, SOME OTHER tid. GOOD LUCK! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 I morgen e det do or die for dette forholdet. Jeg ønsker deg ALL THE LUCK i hele THE WORLD og HOPE på det beste. Om IT DOESNT TURN OUT bra, så kan det jo hende YOU GOT ANOTHER sjangse på en annen BOY, SOME OTHER tid. GOOD LUCK! 5093040[/snapback] *fnise hysterisk* uffda, det var slemt av meg. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hehe..artig det då. Vil bare si at det ikke ble noe av min store avgjørelse i dag..det passet ikke å se meg i dag likevel såeh..no kan eg se frem til helgen i stedet Gjett om det var en hyggelig melding å få rett etter matteprøven som foresten gikk rett vest.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Uff, synd at dere ikke fikk snakket i dag da Men det ordner seg nokk, på en eller annen måte. Nei, fortell om den meldingen. Var den slem? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Slem..nei..bare det vanlige; det passet ikke i dag likevel.sorry Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kanskje SimDaDim kan gi deg LOVING SUPPORT IN A NEEDED situasjon? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hmm... nei, absolutt ikke vittig lengre Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Han er jo ikke klar over at du er litt irritert på han, så derfor kan slike meldinger som du ellers ikke hadde lagt noe større merke til, virke vonde. Det er sikkert ikke første gangen han har sendt deg en slik mld, og han mener det sikkert godt. Siden du ikke sier noe, så regner han vel med at det er ok Var det ikke i helga du ble nektet dataparty hos han av din far, han ringte og de hadde en svulstig samtale med hverandre? Isåfall så viser jo det at han bryr seg om deg da... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Glem hva SimDaDim sier, bare tøys. Dump han og vær glad. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Han er jo ikke klar over at du er litt irritert på han, så derfor kan slike meldinger som du ellers ikke hadde lagt noe større merke til, virke vonde. Det er sikkert ikke første gangen han har sendt deg en slik mld, og han mener det sikkert godt. Siden du ikke sier noe, så regner han vel med at det er ok 5095677[/snapback] Mhmmm, helt sikkert. Hadde jeg sendt en melding til dama om at jeg plutselig ikke kunne treffe henne, uten å gi en grunn, hadde hun tilta på samtlige knapper og ant ugler i mosen. Jeg også forsåvidt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Glem hva SimDaDim sier, bare tøys.Dump han og vær glad. 5095711[/snapback] Om jeg har forstått CLC riktig så er det slik at hun fortsatt har følelser for ham. Da er det kanskje ikke så lett å bare dumpe Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 matteprøven som foresten gikk rett vest.. 5095128[/snapback] Mhm... du får 5 istedet for 6... uff :!: Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 matteprøven som foresten gikk rett vest.. 5095128[/snapback] Mhm... du får 5 istedet for 6... uff :!: 5095730[/snapback] Oh no..her e vi nærmere enn 3.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Han er jo ikke klar over at du er litt irritert på han, så derfor kan slike meldinger som du ellers ikke hadde lagt noe større merke til, virke vonde. Det er sikkert ikke første gangen han har sendt deg en slik mld, og han mener det sikkert godt. Siden du ikke sier noe, så regner han vel med at det er ok Var det ikke i helga du ble nektet dataparty hos han av din far, han ringte og de hadde en svulstig samtale med hverandre? Isåfall så viser jo det at han bryr seg om deg da... 5095677[/snapback] Tror kanskje det var mer for sin egen del det der då. Uansett taklet han det ganske dårlig..såeh. *dobbel* Endret 2. november 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg