Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg har aldri playa noke ever, hadde aldri brukt tid på å drive med det, berre for å ødelegge det..og begynner aldri på noke som eg ikkje vil fullføre heller:P

6559259[/snapback]

Spørs jo hva du mener med å fullføre. Tingen er at disse jentene vet at det er ikke "noe mer å hente" enn den flørten, den kvelden. Så det er ikke slik at jeg player dem etter å vært sammen i 6 mnd. eller noe i den duren. Jeg synes bare det er en utfordring når jeg treffer slike jeg-er-bedre-enn-alle-andre-jenter-her-inne jenter, og synes det er morsomt å være den som takker nei etterpå.

Lenke til kommentar

Bah..

 

Rakk akkurat å bli forelska i en jente før hun stakk til Spania for å bli der en måned.. Og akkurat dagen etter hun kommer hjem skal jeg til spania.. Hvor kjipt er ikke det.. =(

 

Nå sitter jeg å tenker på henne hver dag.. Det kan jo umulig gå bra da, fordi når jeg kommer tilbake fra spania igjen, så har hun stikki på folkehøyskole allerede.. Skal vedde på at jeg kommer til å tenke hele resten av livet på at det "kunne skjedd.." Hun er faenmeg verdens beste jente..

 

Faen :(

Lenke til kommentar

Joa, men det er et stykke unna.. Får sikkert ikke sett hverandre så ofte.. Så kommer det til å daffe av.. Hun finner en annen der borte og glemmer etterhvert meg..

 

Neppe: Tro meg.. Hun her blir ikke lett å bare glemme.. Tror kanskje dette er første gangen i hele mitt liv at jeg har vært ordentlig forelska.. Og hun er allerede en veldig god venn..

Endret av Edmanzor
Lenke til kommentar

er det no eg skal seie: Shut it, visst du virkelig liker ho, og du gir ho inntrykk av at ho er det beste som noken sinne har skjedd deg, og slikt, og ho føler det samme, kvifor skal ho finne seg en ny da?

 

og visst du snur situasjonen, ho skal vere der 1 år, kvifor skal ho finne seg en ny da for så å flytte vekk der ifra?

Lenke til kommentar

Hehe. Tro meg. Jeg tenker på det.. Ganske mye og..:p Er bare at jeg generellt tenker litt for mye på henne.. Blir gærn av å tenke for mye.

 

Men det er sant. Gleder meg utrolig til den Ene dagen hun er hjemme før jeg drar nedover.. :D

Lenke til kommentar
Joa, men det er et stykke unna.. Får sikkert ikke sett hverandre så ofte.. Så kommer det til å daffe av.. Hun finner en annen der borte og glemmer etterhvert meg..

 

Neppe: Tro meg.. Hun her blir ikke lett å bare glemme.. Tror kanskje dette er første gangen i hele mitt liv at jeg har vært ordentlig forelska.. Og hun er allerede en veldig god venn..

6559305[/snapback]

 

Det er aldri lett å bare glemme, men du gjør det uansett. Du glemmer vel ikke, du tenker bare ikke på det lengre.

Lenke til kommentar

Sikkert sant det.. Men det vil jeg bare ikke..! :p Vil ikke engang tenke tanken. Tror jeg heller satser på å prøve alt jeg kan på at det går bra..! :)

 

Kan selvfølgelig hende jeg bare glemmer det naturlig etterhvert.. Men tviler.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...