Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 eg har aldri playa noke ever, hadde aldri brukt tid på å drive med det, berre for å ødelegge det..og begynner aldri på noke som eg ikkje vil fullføre heller:P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Robbie er av typen "Tøm og røm" Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 haha nei no må ikkje vi plage Robbie her.. men nice one neppsy:P Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 eg har aldri playa noke ever, hadde aldri brukt tid på å drive med det, berre for å ødelegge det..og begynner aldri på noke som eg ikkje vil fullføre heller:P 6559259[/snapback] Spørs jo hva du mener med å fullføre. Tingen er at disse jentene vet at det er ikke "noe mer å hente" enn den flørten, den kvelden. Så det er ikke slik at jeg player dem etter å vært sammen i 6 mnd. eller noe i den duren. Jeg synes bare det er en utfordring når jeg treffer slike jeg-er-bedre-enn-alle-andre-jenter-her-inne jenter, og synes det er morsomt å være den som takker nei etterpå. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 joda greit nok det, men det er sånt som eg aldri hadde brukt tid på, men sånn er eg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 joda greit nok det, men det er sånt som eg aldri hadde brukt tid på, men sånn er eg. 6559268[/snapback] Å takk gud for at vi er forskjellige Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bah.. Rakk akkurat å bli forelska i en jente før hun stakk til Spania for å bli der en måned.. Og akkurat dagen etter hun kommer hjem skal jeg til spania.. Hvor kjipt er ikke det.. =( Nå sitter jeg å tenker på henne hver dag.. Det kan jo umulig gå bra da, fordi når jeg kommer tilbake fra spania igjen, så har hun stikki på folkehøyskole allerede.. Skal vedde på at jeg kommer til å tenke hele resten av livet på at det "kunne skjedd.." Hun er faenmeg verdens beste jente.. Faen Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 du klarer vel å holde kontakt med ho sjøl om ho skal på FHS ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Alt til sin tid Edmanzor, om du ikke treffer henne igjen, blir hun glemt i fordel for en annen. Sånn er livet. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Joa, men det er et stykke unna.. Får sikkert ikke sett hverandre så ofte.. Så kommer det til å daffe av.. Hun finner en annen der borte og glemmer etterhvert meg.. Neppe: Tro meg.. Hun her blir ikke lett å bare glemme.. Tror kanskje dette er første gangen i hele mitt liv at jeg har vært ordentlig forelska.. Og hun er allerede en veldig god venn.. Endret 26. juli 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 er det no eg skal seie: Shut it, visst du virkelig liker ho, og du gir ho inntrykk av at ho er det beste som noken sinne har skjedd deg, og slikt, og ho føler det samme, kvifor skal ho finne seg en ny da? og visst du snur situasjonen, ho skal vere der 1 år, kvifor skal ho finne seg en ny da for så å flytte vekk der ifra? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Sant nok.. Føler vel egentlig at det er gjensidig. Skal gjøre alt jeg kan for å få det til å gå veien.. Men det bare er litt kjipt at det skal være så vanskelig.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 men tenk på det her: tenk på den fantastisk deilige følelsen kver gang du ser ho, da ho kjem mot deg, og hiver seg i armane dine Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Quote: "Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one so that when we finally meet the right person, we will know how to be grateful for that gift" Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hehe. Tro meg. Jeg tenker på det.. Ganske mye og.. Er bare at jeg generellt tenker litt for mye på henne.. Blir gærn av å tenke for mye. Men det er sant. Gleder meg utrolig til den Ene dagen hun er hjemme før jeg drar nedover.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Joa, men det er et stykke unna.. Får sikkert ikke sett hverandre så ofte.. Så kommer det til å daffe av.. Hun finner en annen der borte og glemmer etterhvert meg.. Neppe: Tro meg.. Hun her blir ikke lett å bare glemme.. Tror kanskje dette er første gangen i hele mitt liv at jeg har vært ordentlig forelska.. Og hun er allerede en veldig god venn.. 6559305[/snapback] Det er aldri lett å bare glemme, men du gjør det uansett. Du glemmer vel ikke, du tenker bare ikke på det lengre. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Sikkert sant det.. Men det vil jeg bare ikke..! Vil ikke engang tenke tanken. Tror jeg heller satser på å prøve alt jeg kan på at det går bra..! Kan selvfølgelig hende jeg bare glemmer det naturlig etterhvert.. Men tviler.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 visst du ikkje prøver, så blir dette en ting du kommer til å angre på sjangsen du ikkje tok =) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vel hvis hun da nå kommer tilbake igjen fra folkehøyskole/år i utlandet/ib etc og hun fortsatt elsker deg like høyt, vil kjærligheten bli enda sterkere. Har personlige erfaringer fra når dama dro over atlantern og tok et år på high school. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg