Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Går ikke Kjærlighet og Dameproblematikk hånd i hånd? :ermm:

6558290[/snapback]

Joda, men jeg ville bare ha en tråd hvor man kunne diskutere romantikk litt nærmere, uten at dameproblematikken kommer i veien..

 

Min tråd er veien å gå om man vil ut av dameproblemene, og overraske henne med en romantisk middag, f.eks :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sommerflørt er digg :) møtte ei jente jeg går i sk-klassen med på festival heromdagen, vi satt rundt bålet på campingområdet og snakket om ditt og datt leeenge, flørta litt også da så klart. Har fått msnen hennes, og satser på å få lokka hu til å møtes på stranda en gang denne uka, må bare få mannet meg opp.

Søt jente som jeg har smålikt en stund, men deilig å faktisk få snakka med hu alene og over mer enn 5 minutter i strekk.

 

åååh, digg følelse :)

 

edit: leifs

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
som eg nemnte tidligere, hun er ond

 

Hun er aldeles ikke ond! For mennesker som møter henne for første gang virker hun som en ren engel! Hun har alltid vært god mot mennesker i vanskelige situasjoner, som narkomane, mobbeoffere, handikappede og den slags.

Hun gjør det meste i beste mening.

Men hun har vært relativt ærlig med meg når det gjelder hennes fortid. Og hun har definitivt levd et veldig vanskelig liv! Det stemmer at hun har en del problemer med seg selv. Men jeg har god forståelse for at en kvinne som henne fort kan bli litt følelsesmessig påvirket. Det er hovedgrunnen til at jeg aldri tok meg så veldig nær av det da hun behandlet meg urettferdig, og også hovedgrunnen til at jeg elsker henne like høyt som før.

Bare så synd at hun aldri klarte å glemme den dagen.

Lenke til kommentar
Denne sommeren har vært noe dritt...

Ble sist fredag dumpet for andre gang av kjæresten/eksen min...

Sier hun elsker meg ene dagen, og slår opp andre dagen.

Nå gir jeg opp kjærligheten og alt som er med den...!

 

Vet hvordan det føles. Har det like fælt. Vi får vel bare holde ut.

Lenke til kommentar

alt for mangen..

 

over til noke anna, gjorde forsåvidt egentlig som endel andre her på forumet, bli kjent med noken over internett.

 

i forgårs så satt eg vasa på blink etter jobb, da såg eg at ei jente hadde vert innom profilen min, ho såg pen ut på bilde,

så eg gikk inn for å kike da, eg fekk jo heelt hakeslepp, det var det eg kaller angel face.. men ho såg ut som en sånn typisk blond lekker sak, med no brains, og men når eg såg litt nermere på profilen, så begynte eg å ane at det kanskje var noke der, så eg sendte en b-post da, berre på morro, for å sjå om eg fekk noke respons, som eg faktisk gjorde, som faktisk vart en ganske morro samtale

trøtt som eg var, så spurte eg ho noken rare spørsmål, som ho tok ganske bra da.. spurte bla om ho ikkje var redd for å bli tatt som eit trofe, kva som får ho til å rødme etc. og vi prata endel meir i går kveld, og da det var lalletid, så har ho vert litt frampå, og antyda til meir kontakt dagen etterpå.

er ikkje helt vant med at damer som ho skal snakke med meg, vertfall med tanke på profil bilde etc, gammalt, da eg hadde svart hår, og gikk _kun_ i svarte klær..

men er litt rart, nå har eg blitt aktiv på refresh knappen, for å sjå om ho har sendt b-post..hehe

 

ho seier ho liker å få høre fine ting, der har ikkje eg sagt så mykje egentlig, sa at ho var vakker. ho får drøss med gjestebok innlegg av kåte mannebein som seier det samme...berre ordet deilig er meir brukt enn vakker.

 

såå noken som har forslag til litt meir uvanlige måter å komme fram med fine ting på? er noke som eg normalt sett er flink på, men no er det litt rart:P

Lenke til kommentar

Blink romanse :)

 

Solefald, bare fordi at jenter er pene og du tror de er en klasse "over" deg betyr ikke at de ikke kan like deg. Tipper det er mange jenter som synes det om deg også. Du bare veit det ikke.

 

Men det finnes jenter som er pene, og det veit det. De gir sterkt uttrykk for at de er penere, noe som skal få dem til å virke bedre. Det er forbaska irriterende, siden de er som regel teite å har lav forståelse på mennesker.

 

Heldigvis er ikke alle søte fjes sånn, det er vel bare fortsette å snakke litt. Kanskje slå av en liten flørt ;):p

 

Go Solefald!

Lenke til kommentar
Men det finnes jenter som er pene, og det veit det. De gir sterkt uttrykk for at de er penere, noe som skal få dem til å virke bedre. Det er forbaska irriterende, siden de er som regel teite å har lav forståelse på mennesker.

Jeg ELSKER å playe slike jenter. Det må være verdens deiligste følelse, etter en orgasme.

Lenke til kommentar

eg fortalte jo ho det og, at ho var ikkje helt det eg hadde forventa, så når eg forklarte og slikt, så sa ho at ho kun svarer dei som virker koslige, og ho syns det va koslig, og morsomt :p men eg vart skikkelig overraska, hadde absolutt ikkje trudd ho var sånn som ho var, men det har vel kanskje noke med mitt syn på sånne damer:P

Lenke til kommentar
Men det finnes jenter som er pene, og det veit det. De gir sterkt uttrykk for at de er penere, noe som skal få dem til å virke bedre. Det er forbaska irriterende, siden de er som regel teite å har lav forståelse på mennesker.

Jeg ELSKER å playe slike jenter. Det må være verdens deiligste følelse, etter en orgasme.

6559191[/snapback]

 

kva du legge i å playe da? få dem til å like deg, og så avvise dei?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...