Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må innrømme at eg nesten blir litt sjalu, har aldri savna noken så mykje før eg vertfall:( you are lucky =)

6554028[/snapback]

 

Har aldri savna noen såå mye jeg heller før.... men nå når typen er borte, så er liksom alt borte (Høres kanskje dumt ut) men har jo ikke noe og gjøre. Og sitter bare å ser på bilder av han, tenker på han, hører på sanger som minner meg han heele tiden. Føler meg ikke så heldig da næj, selv om jeg er utroooooolig heldig som har han :love::love::D

Lenke til kommentar
Jeg misunner dere, Charlotte_Susanne og KissaMcDuck. Dere er heldige som har noen å savne.

 

Husker eksen dro på språkreise. Jeg var glad for at hun dro, og jeg levde det vanlige livet fram til hun kom tilbake. Da var helvete løs og jeg slo opp. :fun:

6554105[/snapback]

 

kjenner meg igjen =)

Lenke til kommentar
Jeg misunner dere, Charlotte_Susanne og KissaMcDuck. Dere er heldige som har noen å savne.

 

Husker eksen dro på språkreise. Jeg var glad for at hun dro, og jeg levde det vanlige livet fram til hun kom tilbake. Da var helvete løs og jeg slo opp. :fun:

6554105[/snapback]

 

kjenner meg igjen =)

6554138[/snapback]

Det er bra vi er to om det. =)
Lenke til kommentar
Jeg misunner dere, Charlotte_Susanne og KissaMcDuck. Dere er heldige som har noen å savne.

 

Husker eksen dro på språkreise. Jeg var glad for at hun dro, og jeg levde det vanlige livet fram til hun kom tilbake. Da var helvete løs og jeg slo opp. :fun:

6554105[/snapback]

 

Du har jo alltids meg da. :wee:

Lenke til kommentar
Bare for å begynne.

 

 

Det er jævlig irriterende hvordan jenter er så uforklarlige.

Dessuten er det irriterende hvordan det føles at du aldri treffer den rette! Alltid en feil eller noe sånn(Som oftest at hu ikke liker deg)...

4872898[/snapback]

 

Love is hell....

6554842[/snapback]

 

når love is hell, så er ikkje det riktig love, da meiner eg at kjærleik skal jo vere en fin ting, visst den er "hell" som det vart nevnt her, såå er noke gale.

last ned og hør Anathema - One Last Goodby ..sang som treffer hjerte rota =)

 

"In my dreams I can see you

I can tell you how I feel

In my dreams I can hold you

And it feels so real"

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Jeg misunner dere, Charlotte_Susanne og KissaMcDuck. Dere er heldige som har noen å savne.

 

Husker eksen dro på språkreise. Jeg var glad for at hun dro, og jeg levde det vanlige livet fram til hun kom tilbake. Da var helvete løs og jeg slo opp. :fun:

6554105[/snapback]

 

Omtrent sånn det kommer til å bli med meg og dama også, tror jeg. It's for the best. :)

Lenke til kommentar
er det noken som er i eit forhold der musikken er totalt forskjellig:P?

6552825[/snapback]

Han: InFlames Meg: Tori Amos

 

Gah, var jo på lan i går og alt var kjempe kos. Men tidlig på morgenen så forsvant plutselig typen av gårde. Jeg tenkte at han kanskje var blitt sur for noe elns så jeg stakk hjem jeg også. Viste seg at han bare ville ha seg en kjøretur og at han hadde tenkt å kjøpe cola til meg. Myh :dontgetit:

 

Noen ganger tenker jeg kun det verste om ham. Og det fortjener han ikke for han er jo så utrolig grei og omtenksom :love:

Lenke til kommentar

Hm...

 

Hva er det med jenter som gjør at de analyserer alt du gjør til døde?

 

Jeg har etter mye om og men hooket opp med en jente som jeg har rotet rundt med før. Den gangen skar det seg, men jeg merker at det er annerledes denne gangen. Hun er mye mer interessert på godt og vondt, og baksiden av medaljen er nettopp det at hun er så utrolig "redd", på en måte. Tror hun er litt usikker på seg selv, kanskje. Kan det stemme?

 

Men ellers er ting all good. Rygger litt inn i dette forholdet for å beskytte mine egne følelser, men merker at det blir mer og mer vanskelig å holde igjen.

 

Har vært en drømmesommer så langt :love:

Lenke til kommentar
Vel, for det første, så er det en uke til hun reiser enda, og for det andre, så er vi sammen NÅ. Forholdet har vel gjort som mange andre forhold mellom folk på min alder, glidd fra hverandre. Om det er rett eller ikke merker jeg når hun har vært borte en stund, eller når hun kommer tilbake.

6554903[/snapback]

 

Hvorfor gidder du ha navnet hennes med hjerte i msn-nicket ditt hvis du er så hypp på dama at du nesten gleder deg til hun reiser? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...