Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drar ikke du på fest i helgene, å sitter mye inne Linn ?

 

Jeg fant kjæresten min gjennom en venn av meg.

 

Rettere sagt, han dreiv å flørta med hu, men så begynte jeg å snakke med hu, så begynte hu å flørte med meg.

 

Å da han ville treffe henne, ville hun treffe meg. Så jeg traff jeg henne.

6552686[/snapback]

 

Jeg drar mye på fest i helgene, og er med på å finne på ting når det er noen å finne på ting med. Jeg har spilt utrolig mye de 2 siste årene, men det er fordi jeg har bodd i stavanger og ikke kjent noen.

 

Slo på xboxen min nå for 10 min siden, det er første gang på 3 dager den er på, så jeg har da bedra meg litt :)

Lenke til kommentar
Hehe. Joa.. Traff ei søt ei på en politisk debatt. Hun er fra heeelt den andre enden av den politiske skalaen. :p

 

Er ikke det e av de fire tingene som du aldri maa snakke om paa en date? (ikke at det var det da men ;) )

6552701[/snapback]

 

Vi har det knall når vi diskuterer. Vi har begge et litt humoristisk syn på politikk, derfor kan vi diskutere litt mer useriøst. Pluss at vi begge har en enorm forkjærlighet for Pink Floyd, gitarspill (mest at jeg spiller og hun hører på) og snowboard.

Lenke til kommentar
Tror det går bra å snakke om politikk _hvis_ begge to er saklige og _kan_ det de snakker om! Det er nok i de fleste tilfeller en dødsfelle, men... :)

6552704[/snapback]

 

Man må jo tåle å være uenige. Hvis ikke kommer det aldri til å fungere i lengden.

6552876[/snapback]

Jeg ønsker meg en jente som er interessert i politikk. :(

 

Edit: Men klarer meg uten, når jeg tenker meg om. :cool:

Endret av Robbiedeluxe
Lenke til kommentar
koslig historie:P very nice very nice Nepp =)

 

eg savner å vere skikkelig forelska, savna spenninga da en møtes, når en som smått begynner å røre kverandre, og kor hærlig det er med første kysset etc

6552788[/snapback]

Indeed! Faktisk så savner jeg det mer akkurat nå enn et forhold. Forhold får komme når det kommer, men det frister mer å tenke på at det KAN skje enn at det skal skje NÅ.

6552813[/snapback]

Enig! Å være nyforelska er herlig! Og det hører litt sommern til ;)

 

Edit: Synd at Linn ikke bor der lenger da :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
er det noken som er i eit forhold der musikken er totalt forskjellig:P?

 

Jess, jeg er mere trance/techno/dance og dama er en typisk som hører på "listepop", noe som er skvip fra ende til annen. Så lenge dere godtar at smaken er forskjellig, og ikke prøver å "frelse" hverandre med hverandres musikksmak går det helt fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...