Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

En ting som JEG syns er morsomt, er å leke sloss litt med jenta :p Ikke sånn vill slossing men litt rulling rundt på gresset og kile hu og sånt. Erte ho litt på en måte. Dere skjønner hva jeg mener. Da må man vel ha det morro.

6551137[/snapback]

Ååh! Leikeslossing er gøøy :D

Men av en eller anna grunn ender det nesten alltid med en eller anna form for seksuell aktivitet :dontgetit:

 

Btw; jeg likte "guiden" din, jeg gjør mye av det samma, bare bytte ut no ord og sånn ;)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Marley: Når du er på fest og du ser en intressant jente, så innen du ser ho og du har lyst til å gå bort så må du telle til 3 og hvis du ikke går bort med en gang du har telt til 3 så kan du ALDRI gå bort til ho noengang 

 

:yes:

 

Jo lengre tid du bruker, jo mer klomsete/fomlete blir det. Husk første inntrykk blir gjort i løpet at 7-12 sekunder, det er veldig viktig å ikke rote til førsteinntrykket. Gjør du det, er det game over.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

 

Vær tålmodig og ikke forhast deg, lær hverandre ordentlig å kjenne først så man stoler på hverandre. Finne ut hvor man har hverandre og kan vise hva man står for. Da blir det lettere å kommunisere følelser, og enklere å få en person til å falle for deg. Så har du forhåpentligvis en kjæreste til slutt.

6549956[/snapback]

 

Problemet er at jeg er livredd for å ende opp alene, derfor forhaster jeg meg. :(

6549962[/snapback]

 

Ey, du er 17, snart 18 år.

Du har jo god tid. Chill litt ;)

6551104[/snapback]

 

Jeg har dårligere tid enn mange vil tilsi. :hm:

EDIT: Marley: Når du er på fest og du ser en intressant jente, så innen du ser ho og du har lyst til å gå bort så må du telle til 3 og hvis du ikke går bort med en gang du har telt til 3 så kan du ALDRI gå bort til ho noengang 

 

:yes:

 

Jo lengre tid du bruker, jo mer klomsete/fomlete blir det. Husk første inntrykk blir gjort i løpet at 7-12 sekunder, det er veldig viktig å ikke rote til førsteinntrykket. Gjør du det, er det game over.

6551248[/snapback]

 

 

Jeg går ikke på fest. Usofistikert flatfyll er ikke min ting.

Lenke til kommentar
Altså, om du spiller gitar så er det bare å dra opp gitaren på nascpiel og spille noen klissete svisker, husk å synge. Om du synger fint eller jamrer som ei katte gjør ingenting, damene kommer til å flokke seg rundt deg. Dette er barnekunnskap.

6551777[/snapback]

 

Problemet er at når jeg spiller gitar, så preller det av jentene...

Marley: Førsteinntrykk gjelder for alle slags mulige scenarioer ;) (jeg snakket ikke direkte om en fest)

6551790[/snapback]

 

Hehe. Joa.. Traff ei søt ei på en politisk debatt. Hun er fra heeelt den andre enden av den politiske skalaen. :p

 

 

bazukh: Det trenger vi ikke gå inn på.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Altså, om du spiller gitar så er det bare å dra opp gitaren på nascpiel og spille noen klissete svisker, husk å synge. Om du synger fint eller jamrer som ei katte gjør ingenting, damene kommer til å flokke seg rundt deg. Dette er barnekunnskap.

6551777[/snapback]

 

God idè. :)

 

 

Om du vil så kan jeg bli med deg og synge litt. Da velger hvertfall ikke damene meg. :p

Lenke til kommentar

Om du ikke drar på fest i helgene, og sitter mye inne i ukene, hvor skal du da treffe en eventuell kjæreste?

 

Jeg skal treffe en gutt jeg ikke har truffet før i dag. Han bor i hjembyen min, og kjenner mange av de samme folkene jeg kjenner. Vi skal på stranda og spille volleyball om sola skynder seg fram, og hvis ikke finner vi sikkert på noe annet :) Kom i kontakt med han via sånn nettsamfunnting :whistle:

Lenke til kommentar

Drar ikke du på fest i helgene, å sitter mye inne Linn ?

 

Jeg fant kjæresten min gjennom en venn av meg.

 

Rettere sagt, han dreiv å flørta med hu, men så begynte jeg å snakke med hu, så begynte hu å flørte med meg.

 

Å da han ville treffe henne, ville hun treffe meg. Så jeg traff jeg henne.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Drar ikke du på fest i helgene, å sitter mye inne Linn ?

 

Jeg fant kjæresten min gjennom en venn av meg.

 

Rettere sagt, han dreiv å flørta med hu, men så begynte jeg å snakke med hu, så begynte hu å flørte med meg.

 

Å da han ville treffe henne, ville hun treffe meg. Så jeg traff jeg henne.

6552686[/snapback]

 

 

kva han syns om det da om eg tør spørre?

Lenke til kommentar

Han må si seg tapt mot det bedre :p

 

Nei, men seriøst. Om hu ville ha meg, så kan ikke jeg gjøre noe med det.

 

Litt om hele historien.

 

Det begynnte med at han dreiv å flørta med hu over irc faktisk, det er ca. 3 år sida nå. Han fikk en del bilder av hu, å hele klassen syntes hu var ei pen jente. Ja jeg syntes det jeg også.

 

Så fikk han henne til å joine en tulle kannal jeg og noen kompisser drev, faktisk "Kukkanalstankirompesaftrasshøllegkukkostluktianusringen" het kannalen, det er dønn seriøst.

 

Så du kan tenke deg, vi var en gjeng tullebukker som sjeldent hadde en seriøst samtale, det gikk mye på å knulle morra til hverandre å slikke på grisetiss.

 

Uansett så begynnte jeg å snakke med denne jenta, som blei helt sjokka over tullingene som satt der. Jeg fikk henne til å le, lett som bare det. Å med det sjarmerte jeg henne i senk. Så på tull sendte jeg henne ei melding, å hu sa at hu blei kjempe glad når hu fikk melding av meg. På denne tiden hadde jeg faktisk dame :p (fy fy).

 

Så la hun meg til på msn, vi flørta litt (Utro ? Føltes ikke sånn, hu jeg var sammen med brydde seg lite om meg) Så vi bestemte oss for å se en film sammen, tror det var mannen med den nakne pistol vi skulle se, den 01. april 2004. Så jeg la ut på sprang å gikk til henne, her bør du/dere merke dere at det var 2 MIL å gå, den siste halve mila var oppover bakke. Jeg var ikke framme før filmen var ferdig, å bena mine var helt utkjørt. Så jeg fikk ligge over.

 

Det endte opp med at vi satt oppe hele natta å snakket mens vi så en dårlig film som hett for "Drawing". En gammel western film, dritt!

 

Når du skulle sove la hun seg litt nermere meg, jeg syntes det bare var kos. Selv med tanke på at jeg hadde en "kjæreste". Denne jenta viste så klart at jeg hadde det. Dagen etterpå blei det slutt mellom meg og "kjæresten" av ukjent grunn, helt ærlig vil jeg ikke vite det, å driter en ganske lang i det.

 

Helga etter treftes vi igjen, kosa oss. Så utvikla det seg.

 

Jeg turte ikke å si til kompissen min at vi var sammen, så hu måtte si det til han :p

 

Husker en utlending i klassen spurte han "Tok han dama di" :p

 

Vi er endå sammen :)

Lenke til kommentar
koslig historie:P very nice very nice Nepp =)

 

eg savner å vere skikkelig forelska, savna spenninga da en møtes, når en som smått begynner å røre kverandre, og kor hærlig det er med første kysset etc

6552788[/snapback]

Indeed! Faktisk så savner jeg det mer akkurat nå enn et forhold. Forhold får komme når det kommer, men det frister mer å tenke på at det KAN skje enn at det skal skje NÅ.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...