Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er good:P spør masse om kva ho liker, og husk det, sikkert ikkje alle som er eining med meg her da men, ta litt kontroll, ver bestemt, og f.eks ta ho med på gå tur, god i senga? (retorisk spørsmål)

6549781[/snapback]

 

Jeg er ganske tilpasningdyktig. Jeg kan ta kontrollen, eller være passiv. Alt etter hva hun liker.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen fasit!

 

Men du kan starte med å komme deg ut og treffe jenter. Bli gjerne kjent med en 2-3 stk. som du så kan bli bedre kjent med senere (helst neste helg ;)). Når du har funnet en jente du virkelig vil bli bedre kjent med, så ring tilbake dersom du har lovet dette! Merk: dette gjelder kun dersom du virkelig liker henne. Invitér så gjerne på café/restaurant/kino/parken (kommer an på din egen økonomi) men ikke nevn ordet "date". Dette er kun for å bli bedre kjent med henne. ;)

 

Dersom hun også liker deg, er det naturlig med litt SMS i starten - som fort går over i telefonsamtaler som gjerne varer en stund. Etter dette kan du prøve å få henne med på en "romantisk aften" (f.eks. middag hos Brasserie France). Det er her du kommer til å merke om hun også er interessert i deg på samme måte (dvs. kjæreste). :)

 

Det viktigste av alt er uansett å være seg selv. Vær deg selv så går alt bra. :)

 

(I tillegg så er det lurt å huske på å ikke være en fagidiot ("Ja, den nye Pentium4 HyperXTrexxxton 53430GHz er dritbra, spesielt med vannkjøling!"), skryte for mye ("Jeg tar 2 tonn i benkpress") eller rett og slett være drittunge ("Tror ikke du trenger síllikon liksom!"). Du må heller aldri finne på "å spørre" ("Vil du være dama mi?") - dette er no-no!)

Lenke til kommentar
Det finnes ingen fasit!

 

Men du kan starte med å komme deg ut og treffe jenter. Bli gjerne kjent med en 2-3 stk. som du så kan bli bedre kjent med senere (helst neste helg ;)). Når du har funnet en jente du virkelig vil bli bedre kjent med, så ring tilbake dersom du har lovet dette! Merk: dette gjelder kun dersom du virkelig liker henne. Invitér så gjerne på café/restaurant/kino/parken (kommer an på din egen økonomi) men ikke nevn ordet "date". Dette er kun for å bli bedre kjent med henne. ;)

 

Dersom hun også liker deg, er det naturlig med litt SMS i starten - som fort går over i telefonsamtaler som gjerne varer en stund. Etter dette kan du prøve å få henne med på en "romantisk aften" (f.eks. middag hos Brasserie France). Det er her du kommer til å merke om hun også er interessert i deg på samme måte (dvs. kjæreste). :)

 

Det viktigste av alt er uansett å være seg selv. Vær deg selv så går alt bra. :)

 

(I tillegg så er det lurt å huske på å ikke være en fagidiot ("Ja, den nye Pentium4 HyperXTrexxxton 53430GHz er dritbra, spesielt med vannkjøling!"), skryte for mye ("Jeg tar 2 tonn i benkpress") eller rett og slett være drittunge ("Tror ikke du trenger síllikon liksom!"). Du må heller aldri finne på "å spørre" ("Vil du være dama mi?") - dette er no-no!)

6549822[/snapback]

 

 

Hun ene jeg faktisk gikk på restaurant med dumpet meg. :p

 

 

Anyways, det siste du skrev. Det er en selvfølge. Få som anser meg som virkelig nerd i RL.

Lenke til kommentar

Ok.... sånn føler jeg det...

Jeg har funnet den jenta som passer best for meg i hele verden! Jeg har en god kjangs til å få henne, men vet ikke om jeg vil... enda...! Jeg mener... Hvis dette forholdet rent hypotetisk _skulle_ vare livet ut, så kunne jeg jo aldri hatt noen andre forhold.... Litt merkelig problemstilling.. :p

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

 

Vær tålmodig og ikke forhast deg, lær hverandre ordentlig å kjenne først så man stoler på hverandre. Finne ut hvor man har hverandre og kan vise hva man står for. Da blir det lettere å kommunisere følelser, og enklere å få en person til å falle for deg. Så har du forhåpentligvis en kjæreste til slutt.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

 

Vær tålmodig og ikke forhast deg, lær hverandre ordentlig å kjenne først så man stoler på hverandre. Finne ut hvor man har hverandre og kan vise hva man står for. Da blir det lettere å kommunisere følelser, og enklere å få en person til å falle for deg. Så har du forhåpentligvis en kjæreste til slutt.

6549956[/snapback]

 

Problemet er at jeg er livredd for å ende opp alene, derfor forhaster jeg meg. :(

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

6549690[/snapback]

 

meg og? :innocent:

6549700[/snapback]

Hør her. Når dere treffer den ene jenta som liker dere slik dere er. Da er dere alt kjærestemateriale. Det skal ikke være nødvendig å true seg selv til store personlige forandringer. Kjærester skal like hverandre slik de er.

Det er i hvertfall slik i min lille drømmeverden. Endringene skal komme naturlig og over tid, ikke tvangspålagt.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

6549690[/snapback]

 

meg og? :innocent:

6549700[/snapback]

Hør her. Når dere treffer den ene jenta som liker dere slik dere er. Da er dere alt kjærestemateriale. Det skal ikke være nødvendig å true seg selv til store personlige forandringer. Kjærester skal like hverandre slik de er.

Det er i hvertfall slik i min lille drømmeverden. Endringene skal komme naturlig og over tid, ikke tvangspålagt.

6549991[/snapback]

 

får se hva som skjer:P kanskje jeg gjør som natalia og holder meg unna jenter...blir bare såret av dem...en gang må noen kunne elske meg :innocent:

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

6549690[/snapback]

 

For det første... Du må ha en lidenskap her i livet som betyr mer enn noe annet for deg. En lidenskap du skal følge gjennom livet. F.eks så er min lidenskap,"Motor".

 

Du MÅ ikke, men du burde. Da kan du tenke at det er samme faen om du klarer å dra dama eller ikke. For om du ikke klarer det så driter du egentlig i det fordi du har andre ting å gjøre enn å sutre rundt og grine over en jente som ikke ville ha deg.

 

Du får bedre selvtillit for du vet at en jente som sier "Nei" ikke har noen betydning på livet ditt fordi du har din lidenskap som betyr alt for deg. Du lever for din lidenskap.

 

Jeg ber ut en jente og alt går til helvette, men jeg setter meg ikke ned for å grine over det. Jeg drar ut i garasjen og mekker på bilen min. Det er det jeg liker aller mest her i verden, derfor tenker jeg at når en jente går til helvette, så driter jeg egentlig i det for jeg kommer alltid til å ha noe annet å være glad i.

 

Hvis du skjønte dette da :) Er litt vanskelig å forklare alt sammen.

 

Aldri se ned, det er som å be om at andre skal tenke at du er en taper. Se rett opp og tenk på hvor kul og rå du er. Ingen andre er bedre enn deg. Veldig sånn følelse du får etter å ha sett en rå action film, med en helt som f.eks Terminator :p

 

Sånn uten om å være seg selv er det vel det å endre kroppsspråk og måten du snakker med andre på du kan endre litt på. Det er ikke snakk om å være noen andre, men å forbedre seg selv. Akkuratt som å lære et nytt språk.

 

Jeg tror jenter ser veldig på hvordan gutter snakker med andre gutter. Hvilken status de har blandt gjengen og sånt. Les bloggen min, link er i signaturen min. Der kan du lese om hvordan å bli en respektabel mann.

 

Jeg elsker å la de andre drite seg ut, mens jeg fortsatt sitter der og har sagt minst mulig om noe jeg ikke vet en dritt om f.eks.

 

Vær deg selv mot jenter, det funker. Hvis du ikke tror det funker så er det fordi du ikke tør å være deg selv sammen med en jente. Men det finnes jo MANGE fremgangsmåter til å "imponere" jenter da. Men det orker jeg ikke skrive om her for da får jeg så mye hets av alle sammen.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

6549690[/snapback]

 

ikke snakk om deg selv, det blir bare kjedelig. poenget er at hun skal snakke1.

 

ikke gi alt på en gang, alla *her er telefon nummeret mitt, du ringe meg i løpet av dagen* prøv og chill litt. lat som det er hverdags kost og snakke med jenter/pene jenter. for hvis andre jenter liker deg, er det stor sjangse for at hun tenker *det må være noe med denne karen, siden det er så mange som liker'n*

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

-Ha alltid en god kommentar på lager (også kalt PUNCHLINE) :p

-Vær tålmodig

-Vær deg selv

 

Forhold, altså noe langvarig, tar vanligvis lang tid å "opprette". Var vel "venner" med nåværende dama i sikkert 5-6 måneder før det ble noe romantisk over det.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriale? :(

 

Vær tålmodig og ikke forhast deg, lær hverandre ordentlig å kjenne først så man stoler på hverandre. Finne ut hvor man har hverandre og kan vise hva man står for. Da blir det lettere å kommunisere følelser, og enklere å få en person til å falle for deg. Så har du forhåpentligvis en kjæreste til slutt.

6549956[/snapback]

 

Problemet er at jeg er livredd for å ende opp alene, derfor forhaster jeg meg. :(

6549962[/snapback]

 

Ey, du er 17, snart 18 år.

Du har jo god tid. Chill litt ;)

Lenke til kommentar
-Ha alltid en god kommentar på lager (også kalt PUNCHLINE) :p

-Vær tålmodig

-Vær deg selv

 

Forhold, altså noe langvarig, tar vanligvis lang tid å "opprette". Var vel "venner" med nåværende dama i sikkert 5-6 måneder før det ble noe romantisk over det.

6551059[/snapback]

 

En ting jeg pleier å gjøre er å fortelle jenta om noe morsomt jeg har opplevd. Eller ting jeg har opplevd da, og da kanskje hu har opplevd noe av det samme og så begynner ho og fortelle om det.

 

Jeg gidder ikke å sitte å være nervøs for hva jeg skal si og sånt. Jeg liker å ha det gøy når jeg snakker med jenter. De er ikke så JÆVLIG firkanta som dere tror noen av dere.

 

Og noen jenter er så sinnsykt feminine og da ler jeg bare av det :p Og så erter jeg de tilbake ved å leke like feminin tilbake. Litt artig. Så det er veldig viktig å ha det koselig/morro/kult sammen med en jente og ikke sitte å være nervøs og ikke ha det noe koselig i det heletatt.

 

Jenter er egentlig kjempe fine å snakke med, syns jeg hvertfall. Og det er helt sykt når du møter på en morsom jente, jeg blir forelska med EN gang jeg da! Det som er fint med jenter er at de har alltid noe å si, det blir ALDRI stille! Hvis ikke dere er sjenerte begge to da. Men generelt så snakker jenter som bare pokker.

 

En ting som JEG syns er morsomt, er å leke sloss litt med jenta :p Ikke sånn vill slossing men litt rulling rundt på gresset og kile hu og sånt. Erte ho litt på en måte. Dere skjønner hva jeg mener. Da må man vel ha det morro.

 

EDIT: Marley: Når du er på fest og du ser en intressant jente, så innen du ser ho og du har lyst til å gå bort så må du telle til 3 og hvis du ikke går bort med en gang du har telt til 3 så kan du ALDRI gå bort til ho noengang :)

 

Jeg så det på en film og har testa det ut selv.. Jeg syns det er lettere å gå bort da hvertfall.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...