Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Finner hele tiden på ting med typen og venner. Syns det er veldig kjekt. Har blitt god venn med damen til typen sin kompis også. Var rart i begynnelsen, men nå er det kos. Vi er heldige som hadde en del felles venner i utgangspunktet.

 

Men tror ikke jeg hadde satt mye pris på å bli satt sammen med en jente jeg absolutt ikke kjente og omtrent bli tvunget til å bli venn med henne. Det er ikke alle som passer sammen. Sånt må folk bare respektere.

 

Dessuten er det frekt å forvente at damen/typen skal elske alle dine venner om du ikke selv gidder å prøve å bli kjent med hennes/hans venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det vanskeligste som jeg har merka hvis man får seg kjæreste er at gutta har lett for å bli pussywhipped. Det er så kjipt når en kompis går fra å være sosial og fet å henge med til at han er sammen med dama 24/7 og blir kjip. Noen gutter blir alt for lett kontrollert av jenter. Norske ordet er vel tøffel?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste?

 

Mye tid. Om jeg ser tilbake har jeg brukt vanvittig mye tid på kjærestene mine, og jeg har som regel ikke angret i etterkant. En kjæreste er jo nettopp det, det kjæreste man har.

6547649[/snapback]

 

Du vet hvordan man skal si de riktige tingene Robbie!

 

Jeg trenger en kjæreste som ikke bare vil sitte inne hele tiden. En som blir med å finne på ting.'

 

Jeg ser nå at etter 2 år i stavanger har jeg opplevd VELDIG lite netopp fordi han jeg var med aldri orka. Ikke en eneste strandtur, eller tivolitur på 2 år. Og han ville heller aldri bli med til byen bare for å gå i gatene og kjøpe en is eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste?

 

Mye tid. Om jeg ser tilbake har jeg brukt vanvittig mye tid på kjærestene mine, og jeg har som regel ikke angret i etterkant. En kjæreste er jo nettopp det, det kjæreste man har.

6547649[/snapback]

 

Du vet hvordan man skal si de riktige tingene Robbie!

 

Jeg trenger en kjæreste som ikke bare vil sitte inne hele tiden. En som blir med å finne på ting.'

 

Jeg ser nå at etter 2 år i stavanger har jeg opplevd VELDIG lite netopp fordi han jeg var med aldri orka. Ikke en eneste strandtur, eller tivolitur på 2 år. Og han ville heller aldri bli med til byen bare for å gå i gatene og kjøpe en is eller noe slikt...

6548027[/snapback]

 

Høres kjedelig ut. Du fortjener bedre. :)

Lenke til kommentar
De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ?

6530653[/snapback]

 

Ikke alltid. Vet om et par i klassen min med stor forskjell i høyden. "Han" er ganske høy i forhold til "henne", men de elsker hverandre MEGET.

6547782[/snapback]

Indeed.

 

Jeg kjenner en som er bittelitt lav og lubben(har karisma som det holder 'tho), og er sammen med ei som ikke akkuret feit og ikke så veldig lav heller. (Og de elsker hverandre nok meget ja, har forlovet seg og greier.)

Lenke til kommentar
De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ?

6530653[/snapback]

 

Ikke alltid. Vet om et par i klassen min med stor forskjell i høyden. "Han" er ganske høy i forhold til "henne", men de elsker hverandre MEGET.

6547782[/snapback]

 

Nuvel jeg er 188 og dama er 160, det gjør meg vitterlig ingenting. Mulig jeg er mere aksepterendes enn andre, dunno.

Lenke til kommentar
jeg trenger en kjæreste som ikke bare vil sitte inne hele tiden. En som blir med å finne på ting.'

 

Jeg ser nå at etter 2 år i stavanger har jeg opplevd VELDIG lite netopp fordi han jeg var med aldri orka. Ikke en eneste strandtur, eller tivolitur på 2 år. Og han ville heller aldri bli med til byen bare for å gå i gatene og kjøpe en is eller noe slikt...

6548027[/snapback]

 

det høres skikkelig jævlig ut... Når jeg har kjæreste, eller er sammen med jenter jeg liker syntes jeg det er veldig kos å være ute og. er skikkelig deprimerende å sitte inne konstant, fordi da blir man så lei av hverandre. Men jeg liker fortsatt å være alene med jenta. Men at han ikke ville være med ut av og til en gang høres skikkelig jævlig ut.

Lenke til kommentar
De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ?

6530653[/snapback]

 

Ikke alltid. Vet om et par i klassen min med stor forskjell i høyden. "Han" er ganske høy i forhold til "henne", men de elsker hverandre MEGET.

6547782[/snapback]

 

Nuvel jeg er 188 og dama er 160, det gjør meg vitterlig ingenting. Mulig jeg er mere aksepterendes enn andre, dunno.

6548410[/snapback]

Jeg er da 193cm og eksen 157cm ;) Tror ikke høyde har noe å si. Heller bredden, men det har vel mer om livsstil å gjøre. Hjelper å ha en relativt lik livsstil vil jeg tro :)

 

EDIT: Nå gikk det jo til helvette med eksen da så jeg motbeviser vel egentlig bare meg selv her :ermm:

Endret av smetho
Lenke til kommentar
1.40 virka litt tvilsomt. Det er ikke mye høyere enn en 8-åring det.  :ohmy:

6548672[/snapback]

 

ca verdi, mulig hun er 145 for alt jeg vet, rundt det.

 

men for min del, synes jeg bredde har laaaaangt mer å si enn høydemål ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...