Forumforumforum Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste? 6547188[/snapback] Om man ikke bor sammen vil jeg si "akkurat passe" Kjenner et par som nesten ikke har tid til å være med "gutta" lenger, pga kjæreste. Det er for drøyt. Ellers er det bedre med kvalitetstid med kjæresten (er ikke dermed sagt man ikke kan være mye sammen.), istedet for å ha masse dødtid sammen.. Da kan man heller finne på mer, eller gjerne med noen andre også.. Men begge parter må på en måte være enig på en måte.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 har mykje med modenheten da, og faktisk skjønne at en går lei visst en er for mykje ilag..forstå kor grensa går. eg liker å rekke å savne personen, ellers så begynner eg å lure på om eg har følelser for ho.. når en aldri faktisk rekker å tenke over om det er noke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er jo også greit å kunne finne på ting sammen med andre da. Altså som par, men sammen med flere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Snakker om savne, dama stikker bort på fredag, blir borte til søndag. Kvalitets tid Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er jo også greit å kunne finne på ting sammen med andre da. Altså som par, men sammen med flere. 6547570[/snapback] Det er sant! Variasjon er nok stikkordet; en god del med hverandre, en del hver for seg og sammen med andre ; ) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 double dates ja, koslig det...desto meir eg leser her, desto meir fortvila blir eg...huff..alt en klarer å rote seg borti... noken som har god erfaring med double dates da? min erfaring er at ho eg var med, har mislikt ho som er ilag med kompis.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 double dates ja, koslig det...desto meir eg leser her, desto meir fortvila blir eg...huff..alt en klarer å rote seg borti... noken som har god erfaring med double dates da? min erfaring er at ho eg var med, har mislikt ho som er ilag med kompis.. 6547588[/snapback] Som tatt ut ifra munnen min. Jeg og kompisen snakker, damene holder kjeft. Kommer med noe som "ehhe, ja" en gang i blandt. TAMT Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Har kun dårlig erfaring med double dates, med mindre dere kjenner hverandre rimelig ok fra før, går det, som oftest, nedenom og hjem Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 oh yes, blir berre sånn små prating, aldri noke skikkelig prat, er kjipt, rart jentene skal vere så vansklig å få til å prate ilag.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 oh yes, blir berre sånn små prating, aldri noke skikkelig prat, er kjipt, rart jentene skal vere så vansklig å få til å prate ilag.. 6547627[/snapback] Ja, men når de kommer hjem går skravla i ett Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 helt riktig....bestevenninda mi, vart bestevenninde med ho eg var ilag med, så no er jo dei best friends, så no kan jo ikkje eg snakke med venninda mi om ting lenger, for da går jo alt til xn, og da blir det berre pes. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste? Mye tid. Om jeg ser tilbake har jeg brukt vanvittig mye tid på kjærestene mine, og jeg har som regel ikke angret i etterkant. En kjæreste er jo nettopp det, det kjæreste man har. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 en må ikkje glømme andre viktige ting i livet... må jo rekke å savne personen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer jo helt an på om jentene har noe til felles da. Jeg mente ikke nødvendigvis doubledates, men at man kan finne på ting sammen med venner selv om man er med kjæresten. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 har faktisk aldri fått gjort noke særlig med sånt...stort sett kun på fest.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Funker fint å dra på kino, reise til Tusenfryd, bilturer osv. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 lite sånt her eg bur:/ sogn og fjordane..langt til tusenfryd... er kun fantasien og viljen som hindrer..hehe Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Nå, tilbake til ontopic noen? 6547180[/snapback] Ja, altså Jeg lurer på hvor mye tid dere gutter er "villige til" å bruke på en eventuell kjæreste? 6547188[/snapback] 85% av min ledige tid. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 De fleste kjærestepar er vel på omtrent samme størrelse, etter min erfaring ? 6530653[/snapback] Ikke alltid. Vet om et par i klassen min med stor forskjell i høyden. "Han" er ganske høy i forhold til "henne", men de elsker hverandre MEGET. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 var vel heller fedme det er snakk om(mangel på bedre ord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg