Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke at slike ting ikke kommer naturlig. Jeg har naturlige forventninger. Det føles riktig for meg å kunne kreve en del tilbake.

6547305[/snapback]

 

Man er jo nødt til å gi noe for å få.

 

Men i et forhold et man nødt til å jobbe med små ting. Det merker jeg godt. Jeg har kanskje ikke levd like lenge som deg, hatt forhold som er like lenge. Men å ha en kjæreste er ikke bare bare, å man bør jobbe litt med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått den ideën at gutter helst tilbringer tiden sin med andre ting, og at tiden med dama bare er en pest og plage og noe som må gjøres, akkurat slik som klesvasken og oppvasken  :cry:

6547210[/snapback]

du må ha hatt et rart forhold til kjærestene dine...

6547231[/snapback]

 

Jeg er veldig ... uhm... slik at om jeg har en kjæreste er jeg mer glad i han enn noe annet i hele verden og vil tilbringe så mye tid med han som mulig.

 

Jeg har vel ikke hatt verdens beste kjæreste de siste 3 årene, og det er vel ingen hemmelighet at han tok meg for gitt... Nå er jeg så vant til at typen blir borte i 3 timer når han skal "På shell og kjøpe brød" (selv om shell ligger 5 min gange unna), så nå tror jeg at jeg kommer til å finne meg i hva som helst fra min nye type...

 

Nå som jeg har begynt så smått å date finner jeg ut hvor mye som egentlig manglet i forholdet. Det å bli strøket på handa av ingen spesiell grunn, og det å våkne opp av at noen ligger å ser på meg bare fordi de synes jeg er søt :love: Hvorfor i helvete skjønte jeg ikke at det var noe vesentlig som manglet før :ermm:

 

Det jeg vil liksom er å finne ut hva jeg kan forvente av en eventuell ny type, slik at jeg ikke finner meg i noe jeg egentlig ikke bør finne meg i.... igjen..

6547256[/snapback]

 

kjenner meg igjen i det der, eg har hatt så mange aha opplevelser etter eg gjorde det slutt, og da lurer en på kva en helsikke har gjort på.. begynner å lure på om det faktisk var eit skikkelig forhold, eller om det var berre for å ha noken..

 

uansett om en er lei av personen en er ilag med, så gjer det vondt, en kjem trossalt til å aldri oppleve noke meir (kjæreste ting) med den personen..

 

men det virker som at du og typen ikkje hadde noke glød for kverandre egentlig.

det er synd når forhold går slutt..

Lenke til kommentar
darkness|

 

er sånn det skal være..

ei eg var sammen med i fjor, var ekstrem når det gjaldt å vere ilag, eg fekk aldri tid til kompiser. og engang så skulle vi ut på fest, eg hadde skaffa drikke, fått kompis til å lagt ut, + en gammal meget god kompis kom tilbake, hadde ikkje sett han på 3år, så eg var jo gira så det holdt etter å treffe han igjen, så plutslig snudde xn på flisa, og vi skulle ikkje ut i det heile tatt, og nekta meg å reise ut, så da reiste eg berre. enkelt og greit. var kanskje dårlig gjort å reise, men der og da, så satte eg en kompis forran ho, og det hadde eg gjort igjen..eg hadde endel venner som sa dei savna meg, og såg så lite til meg...er vansklig å finne en fin balanse

6547298[/snapback]

 

Så hun krevde at du skulle være hjemme uten noen spesiell grunn? Høres rart ut. Du er ikke akkurat en eiendel hun kan bestemme over heller da. Det gjelder å ha en felles forståelse for hva som er riktig for begge.

6547317[/snapback]

 

jepp..ho berre gjekk og la seg i senga, snudde ryggen til og nekta og snakke med meg, tok på meg jakka, satte meg i bilen, og reiste.

 

eg har vert VELDIG uheldig med den biten der i mine forhold:/

Lenke til kommentar
Man må nok prøve litt med ulike personer før man finner ut hva man vil ha og hva man ikke vil ha.

 

Derfor mener jeg også (fremdeles) at man ikke bør flytte rett fra mors kjøttkaker og sammen med første kjæresten. Det funker så og si aldri.

6547338[/snapback]

 

Fungerer svært godt hos meg, har hatt tidligere "forhold" som ikke har holdt så lenge.

 

Men dette har jo som sagt vart i nesten 2 og 1/2 år.

Lenke til kommentar
Man må nok prøve litt med ulike personer før man finner ut hva man vil ha og hva man ikke vil ha.

 

Derfor mener jeg også (fremdeles) at man ikke bør flytte rett fra mors kjøttkaker og sammen med første kjæresten. Det funker så og si aldri.

6547338[/snapback]

 

hehe, det holdt 1 mnd her første gangen..

Lenke til kommentar

Slike ting liker jeg å ha et noelunde avklart forhold til før man blir sammen. Det er vel en av grunnene til at jeg synes det er kjekt å bli kjent via Internett først, uansett hvor harry det måtte høres ut. På den måten klarer man å ha en viss plattform før man blir sammen. Men jeg har brent meg på det også. Noen lover jo uansett bare gull og grønne skoger, og så sitter du igjen med postkasser i skjegget.

Lenke til kommentar
Man må nok prøve litt med ulike personer før man finner ut hva man vil ha og hva man ikke vil ha.

 

Derfor mener jeg også (fremdeles) at man ikke bør flytte rett fra mors kjøttkaker og sammen med første kjæresten. Det funker så og si aldri.

6547338[/snapback]

 

Fungerer svært godt hos meg, har hatt tidligere "forhold" som ikke har holdt så lenge.

 

Men dette har jo som sagt vart i nesten 2 og 1/2 år.

6547352[/snapback]

 

syns det er bra med 2.5 år.

 

lengste forholdet eg har hatt er 1.8mnd. vi har vert bestevenner sia barnehagen, vi er veldig gode venner enda, best friends faktisk, + typen henna er vanvittig god kompis.. eg har vel hatt 10 forhold sia ungdomskulen..livet er erfaring.. glad eg har lært etter dei siste vertfall..veit meir kva eg skal sjå etter.

Lenke til kommentar
Men så er det heller ikke lett å gå ifra en person du bryr deg om, selv om den personen ikke gjør deg lykkelig på den måten du vil ha det.

 

Du vil uansett finne flere feil hos en kjæreste. Men det gode skal jo løfte det opp!

6547288[/snapback]

 

Du har så rett som du kan få det! Jeg hadde aldri gått fra han om ikke han hade gjort noe ekstremt for å få opp øynene mine.

 

Jeg trodde utroskap eller at han slo meg var eneste som kunne få meg til å forlate han, men jeg tok feil...

 

Nå gleder jeg meg veldig til å starte helt på nytt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...