Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må forstå det, KissaMcDuck, at du kan ikke ha det gøy med jenter når de er fulle/brisne, for da har de absolutt ingen selvkontroll, de klarer ikke ta egne avgjørelser.

 

:)

6547166[/snapback]

 

Godt poeng, men det er så mye mer bak det.

 

Det er så feil å utnytte jenter sånn. Ja så klart er de med på de, noen av dem jeg sier NOEN av dem er idioter i hue når de har drukket. jada du kjenner dem sikkert supergodt å veit at de vil gjøre de, men der tar man feil vettu, fordi jenter er no rare skapninger som sjeldent sier hva de EGENTLIG vil.

Lenke til kommentar
Linn C, hva mener du med å bruke tid ?

6547189[/snapback]

 

Som i å tilbringe tid sammen med.

 

Jeg har opplevd gutter som er villige til å ofre all sin tid, og jeg har opplevd gutter som helst bare vil treffes i helgene osv...

 

Foretrekker helt klart en mellomting. En gutt som gjerne tilbringer tid med meg, men som også tar seg (og gir meg) tid til å gjøre andre ting ;)

 

Var vel egentlig ett dårlig forsøk på å få deg fra å spy ut offtopic kommentarer, noe som tydeligvis ikke funka så bra ;)

 

EDIT: Har fått den ideën at gutter helst tilbringer tiden sin med andre ting, og at tiden med dama bare er en pest og plage og noe som må gjøres, akkurat slik som klesvasken og oppvasken :cry:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Nei, jeg syntes på en måte det er on topic, men alt kan vries til en vinkel så.

 

Men uansett, siden jeg bor sammens med dama, blir vi gående å trampe på hverandre en del, da er det heller å finne på noe med andre, ellers går du fort lei. Som regel ser vi filmer sammen, som går på tv, går på kino, går turer, sover jo ilag, dusjer ilag, spiller litt ilag.

 

Så det blir jo en del timer. Hadde jeg måtte konsentrere meg om henne hele dagen, hadde hun vert tjoheikjøttdei off you go!

 

EDIT TIL EDIT:

 

Jeg spiller ofte data når dama tar oppvasken, men til gjengjeld ser hun tv når jeg skifter på senga f.eks. Men man må ikke finne seg i å gjøre alt. Selv om dama får ryddekikk noen ganger å blåser leiligheten for alt som heter rot og støv.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Linn C, hva mener du med å bruke tid ?

6547189[/snapback]

 

Som i å tilbringe tid sammen med.

 

Jeg har opplevd gutter som er villige til å ofre all sin tid, og jeg har opplevd gutter som helst bare vil treffes i helgene osv...

 

Foretrekker helt klart en mellomting. En gutt som gjerne tilbringer tid med meg, men som også tar seg (og gir meg) tid til å gjøre andre ting ;)

 

Var vel egentlig ett dårlig forsøk på å få deg fra å spy ut offtopic kommentarer, noe som tydeligvis ikke funka så bra ;)

 

EDIT: Har fått den ideën at gutter helst tilbringer tiden sin med andre ting, og at tiden med dama bare er en pest og plage og noe som må gjøres, akkurat slik som klesvasken og oppvasken :cry:

6547210[/snapback]

 

Foretrekker en mellomting, i hverdagene (utenom ferien) er det ofte travelt med skole/jobb/uni osv. Vel Linn C enkelte jenter har en ting med det å syte endesløst eller plapre om unyttige ting. (enkelte jeg har vært sammen med). Hvem vet? Jenter er en gåte.

Lenke til kommentar

Jeg forventer at han prioriterer i følgende rekkefølge:

1. Meg

2. Familie/venner

 

Om hans fritidssysler går på bekostning av planlagt "oss-tid" så hadde jeg blitt mektig skuffet. Men det har aldri skjedd, og kommer aldri til å skje heller :p

 

Vi bor sammen, så det er egentlig ikke noe stress.. men mer enn to ettermiddager/kvelder hvor vi ikke ser noe til hverandre untatt i senga i uken, synes jeg er mye så fremt det ikke er spesielle tilfeller.

Lenke til kommentar
Har fått den ideën at gutter helst tilbringer tiden sin med andre ting, og at tiden med dama bare er en pest og plage og noe som må gjøres, akkurat slik som klesvasken og oppvasken  :cry:

6547210[/snapback]

du må ha hatt et rart forhold til kjærestene dine...

6547231[/snapback]

 

Jeg er veldig ... uhm... slik at om jeg har en kjæreste er jeg mer glad i han enn noe annet i hele verden og vil tilbringe så mye tid med han som mulig.

 

Jeg har vel ikke hatt verdens beste kjæreste de siste 3 årene, og det er vel ingen hemmelighet at han tok meg for gitt... Nå er jeg så vant til at typen blir borte i 3 timer når han skal "På shell og kjøpe brød" (selv om shell ligger 5 min gange unna), så nå tror jeg at jeg kommer til å finne meg i hva som helst fra min nye type...

 

Nå som jeg har begynt så smått å date finner jeg ut hvor mye som egentlig manglet i forholdet. Det å bli strøket på handa av ingen spesiell grunn, og det å våkne opp av at noen ligger å ser på meg bare fordi de synes jeg er søt :love: Hvorfor i helvete skjønte jeg ikke at det var noe vesentlig som manglet før :ermm:

 

Det jeg vil liksom er å finne ut hva jeg kan forvente av en eventuell ny type, slik at jeg ikke finner meg i noe jeg egentlig ikke bør finne meg i.... igjen..

Lenke til kommentar

Finn deg noen du virkelig liker, Linn. Ikke bare første, søteste og beste, men en som virkelig liker deg for den du er og ikke bare er ute etter smålig tvilsomme saker og før du blir kjæreste med mennesket, kan du vurdere han som person, før du trekker deg tilbake, evnt. gir gass.

Lenke til kommentar

darkness|

 

er sånn det skal være..

ei eg var sammen med i fjor, var ekstrem når det gjaldt å vere ilag, eg fekk aldri tid til kompiser. og engang så skulle vi ut på fest, eg hadde skaffa drikke, fått kompis til å lagt ut, + en gammal meget god kompis kom tilbake, hadde ikkje sett han på 3år, så eg var jo gira så det holdt etter å treffe han igjen, så plutslig snudde xn på flisa, og vi skulle ikkje ut i det heile tatt, og nekta meg å reise ut, så da reiste eg berre. enkelt og greit. var kanskje dårlig gjort å reise, men der og da, så satte eg en kompis forran ho, og det hadde eg gjort igjen..eg hadde endel venner som sa dei savna meg, og såg så lite til meg...er vansklig å finne en fin balanse

Lenke til kommentar
Nå som jeg har begynt så smått å date finner jeg ut hvor mye som egentlig manglet i forholdet. Det å bli strøket på handa av ingen spesiell  grunn, og det å våkne opp av at noen ligger å ser på meg bare fordi de synes jeg er søt  :love:  Hvorfor i helvete skjønte jeg ikke at det var noe vesentlig som manglet før  :ermm:

 

Det jeg vil liksom er å finne ut hva jeg kan forvente av en eventuell ny type, slik at jeg ikke finner meg i noe jeg egentlig ikke bør finne meg i.... igjen..

6547256[/snapback]

Du har tydeligvis gått glipp av noe av det koseste med å ha en kjæreste. Du burde iallefall kunne kreve nærhet og masse kos uten at det nødvendigvis involverer sex og at typen er ærlig med deg...

Lenke til kommentar
darkness|

 

er sånn det skal være..

ei eg var sammen med i fjor, var ekstrem når det gjaldt å vere ilag, eg fekk aldri tid til kompiser. og engang så skulle vi ut på fest, eg hadde skaffa drikke, fått kompis til å lagt ut, + en gammal meget god kompis kom tilbake, hadde ikkje sett han på 3år, så eg var jo gira så det holdt etter å treffe han igjen, så plutslig snudde xn på flisa, og vi skulle ikkje ut i det heile tatt, og nekta meg å reise ut, så da reiste eg berre. enkelt og greit. var kanskje dårlig gjort å reise, men der og da, så satte eg en kompis forran ho, og det hadde eg gjort igjen..eg hadde endel venner som sa dei savna meg, og såg så lite til meg...er vansklig å finne en fin balanse

6547298[/snapback]

 

Så hun krevde at du skulle være hjemme uten noen spesiell grunn? Høres rart ut. Du er ikke akkurat en eiendel hun kan bestemme over heller da. Det gjelder å ha en felles forståelse for hva som er riktig for begge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...