Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen Solefald :)

 

Invitere ut for å spise is, hehe :)

 

Det med militæret, jeg har snakket mye med damen min om dette.

 

Tingen er jo at 12 måneder borte er ganske mye, så klart kommer du hjem fra på ferie o.l. Men om forholdet ikke er etablet godt så kan jeg se for meg at de kan by på problemer. Selv er jeg temmelig sikker på at kjæresten min ville ha ventet på meg. Har også en kompiss som er i militæret nå, med en kjæreste hjemme.

 

Det er jo ikke lett å være kjæreste på avstand, mye kan skje iløpet av et år, både med og uten den person du er glad i. Du kan alltids gjøre sånn som meg, dimme. Da slipper du problemene!

6546103[/snapback]

Morn Neppe=) takk for sist..heh

 

hehe..ho liker veldig godt sjokoladen\isen vi har på jobb, faktisk når eg var på jobb eg traff ho første gangen =), da får eg laga min spesialitet:P

 

har vært i avstandsforhold før, vart kun helger eg såg ho, gikk greit det, i eit halvt år.. eg skal en tur til legen idag kl 13, for å få sjekka kneet en siste gang, så visst eg får klar signal, så blir det armyen og ta generell stud på kveldstid. eg har lyst i militæret, og eg veit at visst eg reiser, så kjem eg til og ha godt av det, for komt meg skikkelig i form, modna litt

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Jenter med snus er like sexy som jenter med penis. Jeg foretrekker at jentene mine er jenter og guttene mine er gutter.

6546148[/snapback]

Tøv, etter et par måneder i Trondheim kommer du til å si deg enig med meg.

6546209[/snapback]

 

Aldri sett en jente med snus i trondheim.

Lenke til kommentar
er det noken av dokke jenter, som hadde akseptert at typen er i militæret? eg har truffe ei som eg muligens har lyst at skal skje noke meir med etter kvert, vi har ikkje komt noke spes lenger enn at vi ser masse på kverandre, smiler, prater litt etc, og fått invitert ho med på å ete is..for å bli litt meir kjent.  eg har vel alltid vert en sånn person som trivest best i forhold.. og så er det mulig eg kommer til å reise i militæret, ta utdanning der eller fallskjerm jeger..er det sånn at dokke må ha vert ilag med fyren ei stund, visst dokke skal akseptere det?

6546092[/snapback]

 

Ville nok ha måttet ha vært sammen en stund før jeg hadde giddet å vente, ja. Må jo vite om det er verdt å vente på :)

Lenke til kommentar
Kan jeg få spørre om noe, Linn C?

 

Hvor mange timer bruker du på spilling i uka?

6535888[/snapback]

 

Hmmm... det varierer veldig . Det siste året har jeg vel spilt... åh herregud... gjerne fra klokken 16:00 - 23:00 flere ganger i uka, og hele helgene omtrent...

 

40 timer i uka + +

 

Men nå som det er helt utrolig fint vær er det ikke like mye spilling, 1-2 timer om dagen kanskje. Men så er jeg på ferie hos foreldrene mine også nå da.

 

Ja jeg spiller utrolig mye :blush:

Lenke til kommentar
Kan jeg få spørre om noe, Linn C?

 

Hvor mange timer bruker du på spilling i uka?

6535888[/snapback]

 

Hmmm... det varierer veldig . Det siste året har jeg vel spilt... åh herregud... gjerne fra klokken 16:00 - 23:00 flere ganger i uka, og hele helgene omtrent...

 

40 timer i uka + +

 

Men nå som det er helt utrolig fint vær er det ikke like mye spilling, 1-2 timer om dagen kanskje. Men så er jeg på ferie hos foreldrene mine også nå da.

 

Ja jeg spiller utrolig mye :blush:

6546476[/snapback]

 

Hva er det egentlig du spiller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...