Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg på kamp i ettermiddag faktisk, på molde stadion. Har aldri vært på kamp før, så det kan jo hende jeg returnerer som en ny kvinne  ;)

6535737[/snapback]

Feil lag(Molde? huff og fysj), feil stadioen(Aldri vært på en arena med så dårlig stemning) og feil by. Du kommer til å hate fotball mer enn noen gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linn Christin: Tenk deg du endelig har kommet inn i en dritbra klan, og denne klanen skal spille en meget viktig kamp lørdagskveld. Så klart er det forståelig om du ikke drar ut med venner/kjæresten da?

 

6535748[/snapback]

 

Når du sier det på den måten så forstår jeg det jo :blush:

 

Jeg er på leting etter ny klan nå... Men uansett, for meg hadde det jo vært en bedre deal å finne noen som var like interessert som meg i gaming, framfor en som er like interessert som meg i noe annet , er du ikke enig? Tenk om du f.eks fant ei dame som elska fotball, og som mer enn gjerne holdt seg hjemme for å se en tippekamp!

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid like dumt å senke kravene. Jeg hadde kjempehøye krav og sleit skikkelig med å finne noen som tilfredsstilte alle. Men, en dag fant jeg ut at jeg skulle senke de skikkelig og inngå noen kompromiss. Ikke lenge etter var jeg sammen med Hanne.

:tease:

6535619[/snapback]

Nå ble jeg faktisk skikkelig, SKIKKELIG fornærmet.

Lenke til kommentar

Hanne, jeg trokke han mente å finne noen minde pene med å senke kravene..

 

Tror han mente å ikke ha høye krav som:

 

Hu skal spille cs, hu skal spille gitar, hu skal lese donald, hu skal gå på turn, hu skal bruke vans sko osv :p

 

 

hadde nok ikke noe med kvaliteten på deg :p

 

Men er enig i at det kan misforståes :p

Endret av crawford
Lenke til kommentar

Det bryr vel ikke hu? Jeg har jobb, leilighet og jeg trives.

 

Bare fordi hun bor i en villa til 4-5 millioner, kan kjøpe det hun vil og slikt så kan hun faktisk holde kjeft.

 

Jeg tror jeg må bytte ut visse deler av familien min.

 

Edit: Jeez, nå begynner hun å snakke om at det finnes festivaler for single menn.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Det er ikke alltid like dumt å senke kravene. Jeg hadde kjempehøye krav og sleit skikkelig med å finne noen som tilfredsstilte alle. Men, en dag fant jeg ut at jeg skulle senke de skikkelig og inngå noen kompromiss. Ikke lenge etter var jeg sammen med Hanne.

:tease:

6535619[/snapback]

Nå ble jeg faktisk skikkelig, SKIKKELIG fornærmet.

6535865[/snapback]

 

Tenk å si noe slikt om dama si da? Tsk, tsk.

Lenke til kommentar
Tenk å si noe slikt om dama si da? Tsk, tsk.

6535960[/snapback]

Tenk å ha humor da? Tsk, tsk.

 

 

Linn Christin: Drit i fotballkampen, MFK finnes ikke underholdende uansett. Kom heller på Kulturhuset i kveld, 00.00-03.00. DJ Herbaliser spiller til klubb, og du får tatt deg en halvliter eller 20. Kanskje møter du meg også, selv om jeg riktignok er 2cm for kort i forhold til dine Kravspesifikasjoner.

:wee:

Lenke til kommentar
Tenk å si noe slikt om dama si da? Tsk, tsk.

6535960[/snapback]

Tenk å ha humor da? Tsk, tsk.

 

6535991[/snapback]

 

Forskjell på lun/intelligent humor og nedrakkende/enkel humor.

 

Yes, skal til dama på mandag, har ikke sett henne på en stund. bor hos henne til jeg flytter inn i Trondheim sentrum den 1 August. :D

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid like dumt å senke kravene. Jeg hadde kjempehøye krav og sleit skikkelig med å finne noen som tilfredsstilte alle. Men, en dag fant jeg ut at jeg skulle senke de skikkelig og inngå noen kompromiss. Ikke lenge etter var jeg sammen med Hanne.

:tease:

6535619[/snapback]

Nå ble jeg faktisk skikkelig, SKIKKELIG fornærmet.

6535865[/snapback]

88300FKMJ_w.jpg

Lenke til kommentar
Fotball er kjedelig. :shrug:

6535680[/snapback]

Problemet med jenter som ikke liker gutter som igjen liker fotball, er at de rett og slett ikke forstår at dette også er et forhold. Jeg ble "sammen" med fotball for fryktelig mange år siden, det går simpelthen ikke an å "dumpe" fotballforholdet fordi en jente man har vært med kjent med i 10% av fotballlforholdets varighet krever det. Jeg elsker å spille fotball (se på TV er tja, "ok") - men om jeg treffer en jente (uansett hvor pen hun er) som krever at jeg legger mine Predators på hyllen er det helt klart at jeg velger meg selv (les=fotball) fremfor henne.

6535689[/snapback]

Jeg synes fotball er drittkjedelig selv, men:

Det er en selvfølge at det er idiotisk av ei jente å kreve at man gir op en interesse/verdi.

Lenke til kommentar
Fotball er kjedelig. :shrug:

6535680[/snapback]

Problemet med jenter som ikke liker gutter som igjen liker fotball, er at de rett og slett ikke forstår at dette også er et forhold. Jeg ble "sammen" med fotball for fryktelig mange år siden, det går simpelthen ikke an å "dumpe" fotballforholdet fordi en jente man har vært med kjent med i 10% av fotballlforholdets varighet krever det. Jeg elsker å spille fotball (se på TV er tja, "ok") - men om jeg treffer en jente (uansett hvor pen hun er) som krever at jeg legger mine Predators på hyllen er det helt klart at jeg velger meg selv (les=fotball) fremfor henne.

6535689[/snapback]

 

Spille fotball er helt flott, fysisk aktivitet pluss at jeg får fri noen timer hver uke (alenetid)

 

Det jeg vil unngå er en som på død og liv skal se alle tippekampene og alt ellers av fotball på tv :) Da får jo ikke jeg spillt :whistle:

 

En som er sånn at nei i dag kan jeg ikke gå ut fordi det og det laget skal spille kamp i kveld....

6535708[/snapback]

 

Hørt om å ha to TV'er? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...